quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef Ireth het volgende:
En als je wilt mag je ook lekker met je ellebogen op de tafel leunen tijdens het eten!![]()
![]()
![]()
Viva la revolutie
Er zitten alleen maar drama Queens daarquote:Op zondag 23 maart 2025 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
De tekst veranderen in drama queen is verleidelijk
Welke volgens jou?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
Staan jane haar zonden te overdenken?
Daaromquote:Op zondag 23 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zitten alleen maar drama Queens daar
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou nee, liever abba nog een keertje dan
Stel je voor dat hij alle camera’s sloopt daarquote:Op zondag 23 maart 2025 19:46 schreef Folies het volgende:
Pfew, dacht dat die gast het huis in zou komen nu. Opluchting.
Sorry wie is Chiara?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara kwam binnen in de gameroom, eerste avond
dus zo spannend is het niet hoor sharice
sharice dacht dat ze de enige was die alleen in de gameroom heeft geslapen. nou niet dus.quote:
Schiffer?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zometeen zal Claudia nog wel even komen
Dacht Jolien ookquote:Op zondag 23 maart 2025 19:46 schreef Folies het volgende:
Pfew, dacht dat die gast het huis in zou komen nu. Opluchting.
Ah oké, maar ik kan me Chiara niet meer heugenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sharice dacht dat ze de enige was die alleen in de gameroom heeft geslapen. nou niet dus.
oh en dat was dus een bewoner die ook alleen in de gameroom sliep
BB 2023quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah oké, maar ik kan me Chiara niet meer heugen
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gaat me geen lampje branden, maar die heb ik ook niet goed gevolgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kųr
Neequote:
mag ik dan bij jouquote:Op zondag 23 maart 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
100 k erbij
100k
100k
( m.a.w. elke dag meer volgers )
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:50 schreef Willewa het volgende:
[..]Ja ik heb net even gegoogled, ik kende haar dus wel maar was totaal vergeten wie het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou nét de streams aan gooienquote:Op zondag 23 maart 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zometeen zal Claudia nog wel even komen
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah oké, maar ik kan me Chiara niet meer heugen
Kitty ookquote:Op zondag 23 maart 2025 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sharice dacht dat ze de enige was die alleen in de gameroom heeft geslapen. nou niet dus.
oh en dat was dus een bewoner die ook alleen in de gameroom sliep
hoe heten ze ook alweer weet alleen dat die zanger zelfde datum jarig is als mijnquote:
Ahaquote:Op zondag 23 maart 2025 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe heten ze ook alweer weet alleen dat die zanger zelfde datum jarig is als mijn
Ahaquote:Op zondag 23 maart 2025 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe heten ze ook alweer weet alleen dat die zanger zelfde datum jarig is als mijn
ja wist wel dat die zanger net zoals mijn 14-09 jarig isquote:
Morten Harketquote:Op zondag 23 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wist wel dat die zanger net zoals mijn 14-09 jarig is
denkt echt dat ze heel wat is hequote:
En als je de titel net had genoemd wat Jane zie, hadden ze geen geld gehadquote:Op zondag 23 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
Jane
Als ik Sensa hier ga gooien gaat iedereen hier janken
Okeeee
Als je het niet goed gevolgd hebt toen, aanradertje om de uitzendingen terug te kijken na dit seizoen. Staat op Videoland. Was een best speciaal seizoen imo met een aantal topspelers van een niveau wat we dit jaar niet hebben gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik heb net even gegoogled, ik kende haar dus wel maar was totaal vergeten wie het was
Slechtste seizoen everquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je het niet goed gevolgd hebt, aanradertje om de uitzendingen terug te kijken na dit seizoen. Staat op Videoland. Was een best speciaal seizoen imo met een aantal topspelers van een niveau wat we dit jaar niet hebben gezien.
Dank je wel voor de tipquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je het niet goed gevolgd hebt, aanradertje om de uitzendingen terug te kijken na dit seizoen. Staat op Videoland. Was een best speciaal seizoen imo met een aantal topspelers van een niveau wat we dit jaar niet hebben gezien.
hoe zij in die nachtleven het overleeft is mijn een vraagquote:
En als dan de muziek aangaat, komt ze uit bed rennen als het haar beurt isquote:
niet om 8 uur opstaanquote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe zij in die nachtleven het overleeft is mijn een vraag
Was dat met dat wicht die zo overdreven deed en steeds engels aan het praten was?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
ja lekker dichtbijquote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En als dan de muziek aangaat, komt ze uit bed rennen als het haar beurt is
Jepquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Was dat met dat wicht die zo overdreven deed en steeds engels aan het praten was?
Vind ik absoluut niet. Zaten echt een aantal toppers in.quote:
dus mensen die om 8 uur opstaan gaan om 8 uur naar bedquote:
Ik vond dat wel meevallen. Charlotte bedoel je. Was idd dat seizoen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Was dat met dat wicht die zo overdreven deed en steeds engels aan het praten was?
oke ja toen ben ik al snel afgehaakt...teveel ergernisquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En het wegpesten van een deelnemer
Top seizoen
dat was CHarlottequote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef humpty het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze vergeten daar echt dat ze voor zichzelf spelen het doel van die knop is echt wie het het eerst weet drukt anders kunnen ze die knop wel weghalen.
Een echte winnaar met deze mentaliteit. Hij geniet van het spelquote:Op zondag 23 maart 2025 20:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij geeft niks om geld, het gaat hem om het spel , waardige BB speler
kan me dat wegpesten niet echt voor me halen meerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Top seizoen
Wegpesten? Niemand was weggepest. Maar je doelt denk ik op bepaald gedrag richting Jason, van voornamelijk Danny en Lindsey ook wel. Dat was idd irritant. Maar dat maakt niet gelijk een heel seizoen kut.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Top seizoen
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus mensen die om 8 uur opstaan gaan om 8 uur naar bed
ik stond om 4 uur op sliep dan ook niet om 8 uur
De oude Charice van het begin is weer terug....echt heel gezelligquote:Op zondag 23 maart 2025 20:06 schreef Ireth het volgende:
Oke, het eerste wat ik zie op de streams is Charice met de uitstraling van een huilstruik. Waar heeft die last van??
(Let wel, heb gewerkt vandaag, nagenoeg niks meegekregen)
Zo kijkt ze vrijwel altijd, kan ze niks aan doen. Net zoals Jordy een resting bitch face heeft vaak. Kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:06 schreef Ireth het volgende:
Oke, het eerste wat ik zie op de streams is Charice met de uitstraling van een huilstruik. Waar heeft die last van??
(Let wel, heb gewerkt vandaag, nagenoeg niks meegekregen)
Doe dit nu eens nietquote:
Mjah klopt, maar had het alleen niet specifiek over haar gezicht, maar haar hele houding zoals ze er bij zat..quote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo kijkt ze vrijwel altijd, kan ze niks aan doen. Net zoals Jordy een resting bitch face heeft vaak. Kan hij ook niks aan doen.
Ja.. continu op letten, maar dat ik ook niet te doen.
Matti is een heel gevoelig type!!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt: is het normaal dat het begint te branden... Het brandt echt, niet normaal
schaam me als Horror fan kapotquote:
Dan ben je geen horror fanquote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
schaam me als Horror fan kapot![]()
![]()
moest het even googlen
🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Ireth het volgende:
Misschien moet Adrie ff binnen komen om ze naar het torentje te lokken...
Mute [X]
Oeh als horror fan, oeiquote:Op zondag 23 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
schaam me als Horror fan kapot![]()
![]()
moest het even googlen
Laatste regelquote:Op zondag 23 maart 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben blijkbaar gratis maskertjes van BB gehad. Da's aardig.
ik denk wie bedoel je nou ook al weer, maar is arianaquote:Op zondag 23 maart 2025 20:15 schreef Ireth het volgende:
Misschien moet Adrie ff binnen komen om ze naar het torentje te lokken...
Mute [X]
Hij wilde niet meedoen, maar moest van Jane, mocht geen spelbreker zijnquote:
Zeker, ben benieuwd wat de bewoners gaan doen als wij daarmee bezig zijn...quote:Op zondag 23 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt straks weer met zijn allen roddelen en stoken
Laat ie ook wel merken.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wilde niet meedoen, maar moest van Jane, mocht geen spelbreker zijn
Dus dat geeft hem het recht bedoel je?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wilde niet meedoen, maar moest van Jane, mocht geen spelbreker zijn
Nee, maar hij gaf aan dat hij er niet van houdt en niet wilde. Hij heeft geen rust, dan moeten ze dat mssn maar respecteren.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dat geeft hem het recht bedoel je?
ja echt wel ik kijk niet anders, Halloween was alleen niet echt mijn film heb deel 1 gezien meer nietquote:
Misschien kan hij ook eens moeite voor de anderen doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf aan dat hij er niet van houdt en niet wilde. Hij heeft geen rust, dan moeten ze dat mssn maar respecteren.
sorry i know, Halloween niet mijn film echtquote:
kom op zeg, hij kan toch ook wel eens een keertje iets doen waar hij geen zin in heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf aan dat hij er niet van houdt en niet wilde. Hij heeft geen rust, dan moeten ze dat mssn maar respecteren.
Doet hij tochquote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg, hij kan toch ook wel eens een keertje iets doen waar hij geen zin in heeft.
Hey ho,quote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond Kristof een fantastische gast! Altijd vrolijk, enthousiast, leuk samen met salar.
Stukkie vochtig papierquote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef odie22 het volgende:
man is toch een masker van niks, het valt er zo af
Geen enkel saai livestream moment met Kristof.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb me altijd zo verbaasd toen over hoe Kristof hier toen zo gehaat werd van begin tot eind. Heerlijk mens. Op z’n gezang na een beetje haha, maar dat was prima te pruimen door z’n leuke, positieve en energieke persoonlijkheid.
Ze werden niet uitgehongerdquote:Op zondag 23 maart 2025 20:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
Klopt, dan heb je gewoon gelukkige bewoners met energie
Is een pak beter dan een bende die 6 weken lang uitgehongerd wordt en totaal geen energie heeft.
Oh dacht.al. wat doet jordy nu? Doet ie anders nooit??quote:Op zondag 23 maart 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil een hoofdmassage van Mattie. Mattie vlucht weg. Jordy is stand-in.
Uitgehongerd wat overdreven woord ja, is bij wijze van sprekenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze werden niet uitgehongerd
het eten was saai, maar wel elke dag verse groenten en veel fruit. Slob (met toegevoegde supplementen)
er was alleen geen zout, kruiden of suiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik zat die net te zoeken, maar kan deze niet vindenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Voor het geval jullie het vergeten zijn. Dit is BB 2025. Hou het daar dan ook bij Er is een topic voor oudbewoners daar kan je naar hartelust herinneringen ophalen![]()
Dat is ze niet he? Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden en mensen dat ook echt denkenquote:
dan maar terug Jolien-bashen, Jordy-bashen, Jane-bashen of discussiëren over rotiquote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zat die net te zoeken, maar kan deze niet vinden
beter kijken de volgende keer
BB / Nieuws over, of gezellig kletsen over oud bewoners van BBquote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zat die net te zoeken, maar kan deze niet vinden
beter kijken de volgende keer
Mjah, en al was ze het wel, so be it.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ze niet he? Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden en mensen dat ook echt denken
Haha ja klopt. Vond het dus ook niet zo handig hoe ze hier net over praatten. Niet zo bedoeld natuurlijk, maar ik zou wel bewust zijn hoe internet hier weer mee aan de haal gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ze niet he? Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden en mensen dat ook echt denken
hoe moet ik dat weten, dat zei de wondverzorging, hoofd verpleegkundige, psychologe ,ik ben een simpele cosserquote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of we gaan weer zingen!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
dan maar terug Jolien-bashen, Jordy-bashen, Jane-bashen of discussiëren over roti
Komt goedquote:Op zondag 23 maart 2025 20:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, dat zei de wondverzorging, hoofd verpleegkundige, psychologe ,ik ben een simpele cosser
nee neequote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
dan maar terug Jolien-bashen, Jordy-bashen, Jane-bashen of discussiëren over roti
Ik had ook de hele tijd iets onder de copy/paste staanquote:
Oepsquote:Op zondag 23 maart 2025 20:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zei mijn arts ook 3 jaar geleden
Soms vergeet ik uiteindelijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ook de hele tijd iets onder de copy/paste staan
Zo ga ik in het vervolg al mijn overbelichte plaatjes ook noemen!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:49 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
matti is bij het noorderlicht
Hoe eerder hoe beter maar eerst moet er nog een Belg wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |