Als je het niet goed gevolgd hebt toen, aanradertje om de uitzendingen terug te kijken na dit seizoen. Staat op Videoland. Was een best speciaal seizoen imo met een aantal topspelers van een niveau wat we dit jaar niet hebben gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik heb net even gegoogled, ik kende haar dus wel maar was totaal vergeten wie het was
Slechtste seizoen everquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je het niet goed gevolgd hebt, aanradertje om de uitzendingen terug te kijken na dit seizoen. Staat op Videoland. Was een best speciaal seizoen imo met een aantal topspelers van een niveau wat we dit jaar niet hebben gezien.
Dank je wel voor de tipquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je het niet goed gevolgd hebt, aanradertje om de uitzendingen terug te kijken na dit seizoen. Staat op Videoland. Was een best speciaal seizoen imo met een aantal topspelers van een niveau wat we dit jaar niet hebben gezien.
hoe zij in die nachtleven het overleeft is mijn een vraagquote:
En als dan de muziek aangaat, komt ze uit bed rennen als het haar beurt isquote:
niet om 8 uur opstaanquote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe zij in die nachtleven het overleeft is mijn een vraag
Was dat met dat wicht die zo overdreven deed en steeds engels aan het praten was?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
ja lekker dichtbijquote:Op zondag 23 maart 2025 20:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En als dan de muziek aangaat, komt ze uit bed rennen als het haar beurt is
Jepquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Was dat met dat wicht die zo overdreven deed en steeds engels aan het praten was?
Vind ik absoluut niet. Zaten echt een aantal toppers in.quote:
dus mensen die om 8 uur opstaan gaan om 8 uur naar bedquote:
Ik vond dat wel meevallen. Charlotte bedoel je. Was idd dat seizoen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Was dat met dat wicht die zo overdreven deed en steeds engels aan het praten was?
oke ja toen ben ik al snel afgehaakt...teveel ergernisquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En het wegpesten van een deelnemer
Top seizoen
dat was CHarlottequote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |