quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze vergeten daar echt dat ze voor zichzelf spelen het doel van die knop is echt wie het het eerst weet drukt anders kunnen ze die knop wel weghalen.
Een echte winnaar met deze mentaliteit. Hij geniet van het spelquote:Op zondag 23 maart 2025 20:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij geeft niks om geld, het gaat hem om het spel , waardige BB speler
kan me dat wegpesten niet echt voor me halen meerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En het wegpesten van een deelnemer
Top seizoen
Wegpesten? Niemand was weggepest. Maar je doelt denk ik op bepaald gedrag richting Jason, van voornamelijk Danny en Lindsey ook wel. Dat was idd irritant. Maar dat maakt niet gelijk een heel seizoen kut.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En het wegpesten van een deelnemer
Top seizoen
quote:Op zondag 23 maart 2025 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus mensen die om 8 uur opstaan gaan om 8 uur naar bed
ik stond om 4 uur op sliep dan ook niet om 8 uur
De oude Charice van het begin is weer terug....echt heel gezelligquote:Op zondag 23 maart 2025 20:06 schreef Ireth het volgende:
Oke, het eerste wat ik zie op de streams is Charice met de uitstraling van een huilstruik. Waar heeft die last van??
(Let wel, heb gewerkt vandaag, nagenoeg niks meegekregen)
Zo kijkt ze vrijwel altijd, kan ze niks aan doen. Net zoals Jordy een resting bitch face heeft vaak. Kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:06 schreef Ireth het volgende:
Oke, het eerste wat ik zie op de streams is Charice met de uitstraling van een huilstruik. Waar heeft die last van??
(Let wel, heb gewerkt vandaag, nagenoeg niks meegekregen)
Doe dit nu eens nietquote:
Mjah klopt, maar had het alleen niet specifiek over haar gezicht, maar haar hele houding zoals ze er bij zat..quote:Op zondag 23 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo kijkt ze vrijwel altijd, kan ze niks aan doen. Net zoals Jordy een resting bitch face heeft vaak. Kan hij ook niks aan doen.
Ja.. continu op letten, maar dat ik ook niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |