Dat maakt mij niks uit, wat een chefkok doetquote:Op zondag 23 maart 2025 17:37 schreef greysbones het volgende: [..] nee als je kunt snijden niet je ziet geen 1 chefkok knippen
zuchtquote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, wat een chefkok doetIk zal altijd knippen boven snijden verkiezen. Easy stukjes, chop chop direct in de pan. Snijden te veel gedoe en een irritante snijplank nodig, aka extra afwas
Is ook veel makkelijker. Het geheim is een superscherpe schaarquote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, wat een chefkok doetIk zal altijd knippen boven snijden verkiezen. Easy stukjes, chop chop direct in de pan. Snijden te veel gedoe en een irritante snijplank nodig, aka extra afwas
dat zou wel echt heel gek zijn, roti zonder kousebandquote:Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben echt geen kousenband erbij he
ja wel die lag in de koelkast bovenaanquote:Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben echt geen kousenband erbij he
De bewoners moeten, op Jolien na om de beurt naar de Panic Room voor een mysterieuze opdrachtquote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ok, staat nog niet in de SV vandaaren alles teruglezen is geen doen.
oeh lekkahquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wel die lag in de koelkast bovenaan
aha ja kan me wel herinneren geloof ik jaquote:Op zondag 23 maart 2025 17:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ewald maakte het echt met kip met bot
Dank je welllllllquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
De bewoners moeten, op Jolien na om de beurt naar de Panic Room voor een mysterieuze opdracht
Geblinddoekt en met muziek.
Mattie komt terug, en zegt dat het raar is. Even later moet Jordy heen, die laat bij terugkomst ook weten dat het een beetje raar is. Jordy zegt, ik denk dat ik wel weet wat er gaat komen. In de keuken praat hij er met Mattie over, Jordy is er van overtuigd , dat er foute woorden in zijn liedjes zaten, hij denkt dat het daar om draait. Even later komt Jane terug, ook haar lievelingsnummer is gedraaid, en terwijl het nummer draaide hoorden ze ook iets. Ze denken dat de fam. en vrienden die er eerder waren, er nu ook weer zijn, Mattie denkt zelfs dat ze om hun heen dansten. Wanneer Sharice terugkomt is de Panic Room gesloten. Jolien is als enige niet geweest. Ze vertellen dan dat ze allemaal hun lievelingsliedje hebben gehoord, geblinddoekt , met een hoofdtelefoon op Jordy heeft een foutje gehoord, Jane en Mattie niet, Jordy zegt dat hij ook gelach heeft gehoord. Sharice merkt op dat het woordje Freeze erin zat , ze weten verder niet wat ze er van moeten denken.
Ik zie het niet liggenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou wel echt heel gek zijn, roti zonder kouseband
O okquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wel die lag in de koelkast bovenaan
Je kunt dus zomaar ongewild met filmpje enz geshamed en uitgelachen worden online, op bijv grote online Surinaamse online pages, van ‘hahaha dit is geen roti’. (De domme tijd waarin we leven).quote:Op zondag 23 maart 2025 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh, dan snap ik niet waarom ze het zo benadrukt. als het haar toch niet boeit
ze hebben echt kouseband gehad hoorquote:
Zucht. Wat is je bedoeling? Dat ik met een mes ga snijden omdat chefkoks dat doen?quote:
lange tandenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:52 schreef Adat231 het volgende:
Heeft Jordy iets van een gebitje of opzet stukjes op zijn bovenste voortanden?
reizen en kleding zei ze er na hahahahquote:Op zondag 23 maart 2025 17:56 schreef marky het volgende:
Jolien heeft er 25k doorgejaagd maar ze weet eigenlijk niet waaraan.
En Jolien wil wel presenteren .. Maar ze zitten er niet voor de bühne en voor de famequote:Op zondag 23 maart 2025 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
De open sollicitatie van Jordy
Wil hij nog meer geholpen worden?
goed hequote:Op zondag 23 maart 2025 18:08 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig is iedereen in de COS een chef kok en weten wij het altijd beter.
Gewoon uitspreken om een keer achter de schermen te mogen kijkenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
De open sollicitatie van Jordy
Wil hij nog meer geholpen worden?
Zal wel moeten van bb denk ikquote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is die kip niet van te voren net kerrie bewerkt. Zij kookt die kip ipv bakken. Als ze zelf altijd roti maakt dan volg je toch niet dat recept.
Boeien.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is die kip niet van te voren net kerrie bewerkt. Zij kookt die kip ipv bakken. Als ze zelf altijd roti maakt dan volg je toch niet dat recept.
Ja ik vind het dubieus maar goed dat is mijn meningquote:Op zondag 23 maart 2025 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon uitspreken om een keer achter de schermen te mogen kijken
Dat lijkt me ookquote:Op zondag 23 maart 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boeien.
Wat een gezeur over een recept van BB en hoe mensen het gaan bereiden,
Ik denk al er iemand is die weet hoe je roti maakt dan is het Jane het wel.
Dat lijkt me ookquote:Op zondag 23 maart 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boeien.
Wat een gezeur over een recept van BB en hoe mensen het gaan bereiden,
Ik denk al er iemand is die weet hoe je roti maakt dan is het Jane het wel.
lijkt mijn ook maar dnek dat ze dan 1 en het ander mist kwa ingredientenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Dat doet ze dacht ik ook, het gezeur komt van hierquote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Lrod01 het volgende:
Volg het recept inderdaad maar gewoon en stop met je gezeur Jane.
en vooral Jane die het verkeerd doetquote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Puzzie het volgende:
Kijk eens hoe ik roti maak
Zo moet het niet
Stukjes kip wit
Ik doe het zo
Ik doet het zo
Maar dat kan echt niet
Etc etc
Het wachten is op een COS vol met recepten want Jane doet helemaal verkeerd
Kijk je wel naar de streams? Ze zit al een uur te ouwehoeren over het recept en de hoeveelheid.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat doet ze dacht ik ook, het gezeur komt van hier
Is angst, nav hoe mensen hard geshamet worden online als het gaat om roti. Is echt een superdom dingetje van mensen.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane hou eens op te klagen en te zeuren, we weten het nu wel.
Wat maakt het uit hoe het heet, als het straks maar lekker is.
Wie zeurt hier nu?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:24 schreef Verida het volgende:
En laten we vooral niet vergeten dat je natuurlijk nooit een teentje knoflook extra in je knoflooksaus mag doen
Dat was de halsmisdaad van gisteren.
Ja want Jane lacht nep, dan zal ze ook nep roti maken en ze doet helemaal verkeerdquote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
en vooral Jane die het verkeerd doet![]()
Schijnt dagelijks terug te moeten keren.
lekkerrrrrrquote:Op zondag 23 maart 2025 18:24 schreef Verida het volgende:
En laten we vooral niet vergeten dat je natuurlijk nooit een teentje knoflook extra in je knoflooksaus mag doen
Lekker belangrijk. Nog vies ook. Roti..bleeeh vet en zoutquote:Op zondag 23 maart 2025 18:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is angst, nav hoe mensen hard geshamet worden online als het gaat om roti. Is echt een superdom dingetje van mensen.
Heel belangrijk idd.. waar mensen zich al druk om makenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Nog vies ook. Roti..bleeeh vet en zout
Straks wil ze niks anders meer dan deze....quote:Op zondag 23 maart 2025 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het vooral zo leuk dat jane zich er zo druk om maakt
Dat zal best.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel belangrijk idd.. waar mensen zich al druk om makenEn dan vaak stil zijn over echt belangrijke/schadelijke dingen
Ik vind roti wel erg lekker
Gewoon door de saus heen doen. Mee laten koken de laatste 20min samen met de kousenband en laatste minuutjes de eieren erbij doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft ze al bedacht hoe ze 4 aardappels verdeelt over 5 mensen?
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:24 schreef Verida het volgende:
Jolien is idd een huilie..quote:Op zondag 23 maart 2025 18:34 schreef Lrod01 het volgende:
Het is soms net een klein kind. Weet alles beter en alles moet op haar manier. Krijgt mevrouw haar zin niet dan gaat ze lopen miepen en gooit ze een tantrum. En zoiets is dan 28 jaar oud.
quote:Op zondag 23 maart 2025 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Straks wil ze niks anders meer dan deze....
Ze hebben ze zelf gemaaktquote:Op zondag 23 maart 2025 18:36 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd hoe de pannekoeken gaan....dan de echte met laagjes en niet een gewone.....
Denk niet dat ze die van de toko hebben.
Maakt niet zoveel uit wat Jane doet, want het is Jane. Ze kan het beste in een hoekje gaan zitten met een handdoek over haar hoofd totdat het tijd is om naar huis te gaan. Echter betwijfel ik of dat dan wel correct wordt uitgevoerd volgens de criticiquote:Op zondag 23 maart 2025 18:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want Jane lacht nep, dan zal ze ook nep roti maken en ze doet helemaal verkeerd
Ja hahahaha huilie huilie is hetquote:Op zondag 23 maart 2025 18:37 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Die is jonger en gedraagd zich 10x zo volwassen.
Je hoort het haar nu zelf ook uitleggen. Als je de pagina’s en video’s kent dan snap je het iets beter misschien. Zij kent het online wereldje ook maar al te goed natuurlijk. Zeker icm bekender gezicht en tv programma, schat ze de kans denk ik aanwezig dat er een bende mensen haar uitlacht en shamet om dit. Als je geen zin hebt om voor paal te staan online en een horde mensen in de comments dat nog weer verder trekken, snap ik op zich best dat je je heel duidelijk indekt.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zal best.
Ik ben gewoon geïrriteerd.
Het is naar dat Jane zich er onzeker over voelt en daarom er over door gaat dat dit geen echte roti is enzo..
Als de mensen in het huis het maar lekker vinden en zo niet jammer dan.
Mogen ze morgen het zelf proberen.
Nou idd Jane maakt er veel te veel een probleem vanquote:Op zondag 23 maart 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Gezellig weer zeg
En dit om een maaltijd
Doel je op hier? Of in het huis?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
Gezellig weer zeg
En dit om een maaltijd
Aandacht is aandacht.....hoe maakt niet uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zou ze gewoon boven moeten staan, ze is toch big dog
Ik heb het over de cosquote:Op zondag 23 maart 2025 18:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Nou idd Jane maakt er veel te veel een probleem van
Poeh, dit is echt dikke onzinquote:Op zondag 23 maart 2025 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aandacht is aandacht.....hoe maakt niet uit.
Ik doel op hier, en nee niet op jouquote:Op zondag 23 maart 2025 18:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doel je op hier? Of in het huis?
Er zit bij mij totaal geen ongezelligheid in m’n berichten iigSlechts kalme uitleg.
Ah okee, ik ben een beetje gewend geraakt dat ik verkeerd geïnterpreteerd word hier als ik even wat dingen iets breder uitlegquote:Op zondag 23 maart 2025 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik doel op hier, en nee niet op jou
Zouden die allemaal naar de streams van BB kijken?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
denk alleen wel dat de online roti comunity schande spreekt, maar soit
En dat is het waarschijnlijk ook. Hoop gezeur weer van dat kind om niksquote:Op zondag 23 maart 2025 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is dan mssn niet op de manier hoe het moet, maar het ziet er wel heel lekker uit
oh vast wel een paarquote:Op zondag 23 maart 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zouden die allemaal naar de streams van BB kijken?
Nou ik hoor zojuist dat Suriname de oorlog heeft verklaard aan Nederlandquote:Op zondag 23 maart 2025 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
denk alleen wel dat de online roti comunity schande spreekt, maar soit
Vooral als je ananas op je pizza doetquote:Op zondag 23 maart 2025 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja, ik vraag een italiaan ook niet om te oordelen over de pizza's die ik wegschuif. beetje hetzelfde idee denk ik
ojeequote:Op zondag 23 maart 2025 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ik hoor zojuist dat Suriname de oorlog heeft verklaard aan Nederland
Net zoals je het dagelijks benoemen moet. Stop eens met dat gezuigquote:Op zondag 23 maart 2025 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
en vooral Jane die het verkeerd doet![]()
Schijnt dagelijks terug te moeten keren.
kijk dat zijn goede berichten!quote:Op zondag 23 maart 2025 18:58 schreef kater1 het volgende:
Geïnspireerd door dit alles ga ik zo roti maken, de vegetarische versie. Hmmmm, nu al zin in!
ei ernaast of er door heenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:58 schreef kater1 het volgende:
Geïnspireerd door dit alles ga ik zo roti maken, de vegetarische versie. Hmmmm, nu al zin in!
Kip Madras is toch niet Surinaams.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:55 schreef Verida het volgende:
Als je thuis regelmatig roti maakt, volgens misschien wel een familierecept kan ik me heel goed voorstellen dat het volgen van dit papiertje van een vers doos van de Jumbo, een soort aanfluiting is.
Als je Kip madras maakt volgens zo'n recept moet je het ook niet aan een Indier voorzetten, die lacht je hartelijk uit.
Dank je wel! Zeg maar je hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kijk dat zijn goede berichten!
laat het u smaken
nee, was een voorbeeldquote:
Groen blad? Ik heb dat nog nooit op.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
neee die prut zit dan in zakje van roti blad
lekker happe
oeps dacht even dat ze sharice met al dat gezang toch bij de peren hadden gegooidquote:Op zondag 23 maart 2025 19:13 schreef kater1 het volgende:
Waarom dreven er net twee pantoffels in de vijver? Oh, Matti en Jolien waren aan het stoeien. Nu zitten ze braaf aan tafel.
Ja klopt en ook dat gemene is weer terug...gisteren zo lelijk praten over de anderen tegen Janequote:Op zondag 23 maart 2025 19:14 schreef Limbus het volgende:
Sinds Pootje vertrokken is zit Charise weer in haar Engels sprekende fase zoals ze in het begin vaker deed, bijzonder
Beetje pesto erdoorheen voor de kleur.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iedereen maakt het anders, maar groen heb ik het nooit gezien
Jane eet het ook met bestek dat hoort echt niet bij roti hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 19:15 schreef Folies het volgende:
[..]
Die ene met een gebrek. Maakt toch niet uit, als het maar lekker is.
Ik vind dit zo’n enorme onzin hequote:
Ik zie ze ook met het blad eten. Als ze het maar opeten.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jane eet het ook met bestek dat hoort echt niet bij roti hoor
Inderdaad dat viel me ook op. En vaak ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja klopt en ook dat gemene is weer terug...gisteren zo lelijk praten over de anderen tegen Jane
die toen ik luisterde daar niet echt op inging anders was er nog meer dirt uit haar mond gekomen
nou sorry hoor ze jklaagt net de hele tijd over de bereidings wijze van Roti en het dan niet een eten zoals het bedoeld is je hoort met je pannenkoek de rest op te pakkenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n enorme onzin heDe wereld moet elkaar een beetje met rust gaan laten met zulke onzinnige regeltjes. Eet zoals je wil. Bereid iets zoals je wilt etc. Al die domme voedselregeltjes die nergens op slaan
is toch gewoon constatering, ik stuur de roti community politie er niet op af hoor jeeezquote:Op zondag 23 maart 2025 19:18 schreef danaqui het volgende:
Ze eten ALLEMAAL roti met bestekjeezzzz je kan je er maar druk om maken
pannenkoek jaquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
met dat roti blad kan je lekker scheppe en dan zo hops het mondje in
ze heeft toch pannenkoeken zoals het hoortquote:
Onzin. Nog maar eens; in de Surinaamse cultuur zit, net als in andere culturen, een irritante stempel op bepaald voedsel. En je zál belachelijk gemaakt worden als je het niet goed doet. En je zál in deze tijden onherroepelijk op internet geflikkerd worden als je het niet goed doet om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef Lrod01 het volgende:
Nou, de borden zijn goed gevuld en iedereen vind het lekker. Hoop gezeur van Jane wederom om nietsMaar ze heeft weer haar tv momentje voor de dag. Missie geslaagd.
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:19 schreef humpty het volgende:
Ze eten met bestek omdat er iets in zit waar je gele nagels van krijgt zegt Jane net
‘Zo hoort het’ kan mij echt een miljoen keer gestolen wordenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou sorry hoor ze jklaagt net de hele tijd over de bereidings wijze van Roti en het dan niet een eten zoals het bedoeld is je hoort met je pannenkoek de rest op te pakken
zo eten Surinamers het zo hoort het
Vret'n zullen ze.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
Doodse stilte onder het eten. Dat is meestal een goed teken
jane zelf net ook in volks mond word vaker pannenkoek genoemdquote:Op zondag 23 maart 2025 19:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jij noemt dat een pannenkoek? Schaam jeChapati of rotiplaat
wat jij wilt jou feestjequote:Op zondag 23 maart 2025 19:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als we gaan muggenziften over bestek..Dat noem je geen pannenkoeken! Maar Chapati of rotiplaat
Ja maar Jane doet toch alles fout?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jane zelf net ook in volks mond word vaker pannenkoek genoemd
Hou op hoor , jij gaat mij nu vast vertellen dat jij meer Surinaams bloed hebt dan Janequote:Op zondag 23 maart 2025 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou sorry hoor ze jklaagt net de hele tijd over de bereidings wijze van Roti en het dan niet een eten zoals het bedoeld is je hoort met je pannenkoek de rest op te pakken
zo eten Surinamers het zo hoort het
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
KLB / Gele nagels na het eten van roti
Ze bleef het zo vaak herhalen ook hè. Gewoon irritant die comedy.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef Lrod01 het volgende:
Nou, de borden zijn goed gevuld en iedereen vind het lekker. Hoop gezeur van Jane wederom om nietsMaar ze heeft weer haar tv momentje voor de dag. Missie geslaagd.
Die eerste ben ik alweer vergeten.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:26 schreef maxelu het volgende:
Jane vs Milena en Sharice
of de roti discussie in de cos
welke discussie was heftiger dit seizoen?
Elke avond hetzelfde liedje met het eten, er is altijd wel iets dat niet goed is, het groen van de prei mag je niet weggooien, de spruitjes worden verkeerd gedopt, de kipfilet wordt mishandeld.......quote:Op zondag 23 maart 2025 19:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘Zo hoort het’ kan mij echt een miljoen keer gestolen worden
1...2...3...quote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
Ik snij m'n fucking spaghetti met mes en vork, sue me!
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
me too....Chinees niet met stokjes thuis niet en in restaurant niet...vier keer met stokjes het eten naar mijn mond brengen betekent vier keer lucht happen.....dus vraag altijd bestek erbij....wil er van genieten en niet opletten of iemand mij ziet stunten.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
wat jij wiltquote:
spaghettiniquote:Op zondag 23 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Er bestaat korte spaghettie. Hoef je niet meer te snijden, weet de naam er niet precies van.
Precies. En pizza hawaii is prima te eten.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
Chinezen eten met stokjes, spaghetti rol je op een vork en roti eet je met de handen. Dat is gewoon algemene kennis en niets raars aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou op hoor , jij gaat mij nu vast vertellen dat jij meer Surinaams bloed hebt dan Jane![]()
![]()
Mensen moeten lekker eten zoals zij dat willen
En dit is gewoon onzin
de oude nare vervelende stookster bedoel jequote:Op zondag 23 maart 2025 19:29 schreef maxelu het volgende:
[..]
Sharice wordt langzaam steeds meer helemaal de oude sinds het vertrek van Pootje
Spaghettiniquote:Op zondag 23 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Er bestaat korte spaghettie. Hoef je niet meer te snijden, weet de naam er niet precies van.
Ja ze doet een soort full circlequote:Op zondag 23 maart 2025 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
de oude nare vervelende stookster bedoel je
net zoals met die brandwonden hoe weet jij wat ik wel of niet meegemaakt hebquote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hou op hoor , jij gaat mij nu vast vertellen dat jij meer Surinaams bloed hebt dan Jane![]()
![]()
Mensen moeten lekker eten zoals zij dat willen
En dit is gewoon onzin
Ik winquote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kantogniequote:
handen wassen na het etenquote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
KLB / Gele nagels na het eten van roti
Mamma Miaquote:Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
*Proest!*
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zondag 23 maart 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies. En pizza hawaii is prima te eten.
PavaROTTIquote:Op zondag 23 maart 2025 19:29 schreef Folies het volgende:
Dat is een Italiaan, wat heeft die met pannenkoeken te maken?
Met waterquote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef humpty het volgende:
Het eten is geweest zullen we het nu hebben over hoe je moet afwassen
Eerst handen wassen.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef humpty het volgende:
ik prefereer warm water en dreftquote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef humpty het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik eet alles met mijn handen, scheelt weer afwas
wel en goed ideequote:Op zondag 23 maart 2025 19:31 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja ze doet een soort full circle
Straks gaat ze exit als data-analist Nele
Dus datquote:Op zondag 23 maart 2025 19:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Chinezen eten met stokjes, spaghetti rol je op een vork en roti eet je met de handen. Dat is gewoon algemene kennis en niets raars aan.
Sushi kan je ook met mes en vork eten. En als je dat handiger vindt en dat je voorkeur heeft, moet je dat lekker doen. Jezelf bevrijden uit de tang van de mensheid is zo bevrijdend. Eindelijk je eigen leven leven. Je hebt er maar één dus veel te zonde om vrijwillig in die tang te blijven.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dan kan je sushi ook met mes en vork eten ,roti eet je met je handen
Nee hoor. Ik vind andere dingen te ver gaan in het leven. Niet dit soort onzinnighedenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:34 schreef Folies het volgende:
Wij hebben gelukkig de afwasmachine vrij kunnen spelen.
dat is wel next level!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:34 schreef Folies het volgende:
Wij hebben gelukkig de afwasmachine vrij kunnen spelen.
*zuchtquote:Op zondag 23 maart 2025 19:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Sushi kan je ook met mes en vork eten. En als je dat handiger vindt en dat je voorkeur heeft, moet je dat lekker doen. Jezelf bevrijden uit de tang van de mensheid is zo bevrijdend. Eindelijk je eigen leven leven. Je hebt er maar één dus veel te zonde om vrijwillig in die tang te blijven.
😆quote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik eet alles met mijn handen, scheelt weer afwas
hoe kom je dan met je handen bij je bordquote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef Ireth het volgende:
En als je wilt mag je ook lekker met je ellebogen op de tafel leunen tijdens het eten!![]()
![]()
![]()
Vivat la revolutie
En daarna een lekkere boer laten!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef Ireth het volgende:
En als je wilt mag je ook lekker met je ellebogen op de tafel leunen tijdens het eten!![]()
![]()
![]()
Vivat la revolutie
quote:Op zondag 23 maart 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik koop expres lange, breek het expres doormidden zodat het makkelijker in de pan past, maar niet te vaak, want ik wil het als het op m'n bord ligt ook gewoon expres kunnen snijden. Gewoon omdat het niet zo hoort.
Zonder gekheid, het interesseert me echt geen hol hoe ze het eten.
Eigenlijk gewoon het liefst met de tenen, kunnen we leuke gifjes maken
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ow shit...quote:Op zondag 23 maart 2025 19:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoe kom je dan met je handen bij je bord
Zucht. Haha precies omdat mensen dit niet willen horen blijft die achterlijke tang in stand.quote:
glazen eerstquote:Op zondag 23 maart 2025 19:33 schreef humpty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |