Dat maakt mij niks uit, wat een chefkok doetquote:Op zondag 23 maart 2025 17:37 schreef greysbones het volgende: [..] nee als je kunt snijden niet je ziet geen 1 chefkok knippen
zuchtquote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, wat een chefkok doetIk zal altijd knippen boven snijden verkiezen. Easy stukjes, chop chop direct in de pan. Snijden te veel gedoe en een irritante snijplank nodig, aka extra afwas
Is ook veel makkelijker. Het geheim is een superscherpe schaarquote:Op zondag 23 maart 2025 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, wat een chefkok doetIk zal altijd knippen boven snijden verkiezen. Easy stukjes, chop chop direct in de pan. Snijden te veel gedoe en een irritante snijplank nodig, aka extra afwas
dat zou wel echt heel gek zijn, roti zonder kousebandquote:Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben echt geen kousenband erbij he
ja wel die lag in de koelkast bovenaanquote:Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben echt geen kousenband erbij he
De bewoners moeten, op Jolien na om de beurt naar de Panic Room voor een mysterieuze opdrachtquote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ok, staat nog niet in de SV vandaaren alles teruglezen is geen doen.
oeh lekkahquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wel die lag in de koelkast bovenaan
aha ja kan me wel herinneren geloof ik jaquote:Op zondag 23 maart 2025 17:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ewald maakte het echt met kip met bot
Dank je welllllllquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
De bewoners moeten, op Jolien na om de beurt naar de Panic Room voor een mysterieuze opdracht
Geblinddoekt en met muziek.
Mattie komt terug, en zegt dat het raar is. Even later moet Jordy heen, die laat bij terugkomst ook weten dat het een beetje raar is. Jordy zegt, ik denk dat ik wel weet wat er gaat komen. In de keuken praat hij er met Mattie over, Jordy is er van overtuigd , dat er foute woorden in zijn liedjes zaten, hij denkt dat het daar om draait. Even later komt Jane terug, ook haar lievelingsnummer is gedraaid, en terwijl het nummer draaide hoorden ze ook iets. Ze denken dat de fam. en vrienden die er eerder waren, er nu ook weer zijn, Mattie denkt zelfs dat ze om hun heen dansten. Wanneer Sharice terugkomt is de Panic Room gesloten. Jolien is als enige niet geweest. Ze vertellen dan dat ze allemaal hun lievelingsliedje hebben gehoord, geblinddoekt , met een hoofdtelefoon op Jordy heeft een foutje gehoord, Jane en Mattie niet, Jordy zegt dat hij ook gelach heeft gehoord. Sharice merkt op dat het woordje Freeze erin zat , ze weten verder niet wat ze er van moeten denken.
Ik zie het niet liggenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou wel echt heel gek zijn, roti zonder kouseband
O okquote:Op zondag 23 maart 2025 17:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wel die lag in de koelkast bovenaan
Je kunt dus zomaar ongewild met filmpje enz geshamed en uitgelachen worden online, op bijv grote online Surinaamse online pages, van ‘hahaha dit is geen roti’. (De domme tijd waarin we leven).quote:Op zondag 23 maart 2025 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh, dan snap ik niet waarom ze het zo benadrukt. als het haar toch niet boeit
ze hebben echt kouseband gehad hoorquote:
Zucht. Wat is je bedoeling? Dat ik met een mes ga snijden omdat chefkoks dat doen?quote:
lange tandenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:52 schreef Adat231 het volgende:
Heeft Jordy iets van een gebitje of opzet stukjes op zijn bovenste voortanden?
reizen en kleding zei ze er na hahahahquote:Op zondag 23 maart 2025 17:56 schreef marky het volgende:
Jolien heeft er 25k doorgejaagd maar ze weet eigenlijk niet waaraan.
En Jolien wil wel presenteren .. Maar ze zitten er niet voor de bühne en voor de famequote:Op zondag 23 maart 2025 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
De open sollicitatie van Jordy
Wil hij nog meer geholpen worden?
goed hequote:Op zondag 23 maart 2025 18:08 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig is iedereen in de COS een chef kok en weten wij het altijd beter.
Gewoon uitspreken om een keer achter de schermen te mogen kijkenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
De open sollicitatie van Jordy
Wil hij nog meer geholpen worden?
Zal wel moeten van bb denk ikquote:Op zondag 23 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom is die kip niet van te voren net kerrie bewerkt. Zij kookt die kip ipv bakken. Als ze zelf altijd roti maakt dan volg je toch niet dat recept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |