Ze werden niet uitgehongerdquote:Op zondag 23 maart 2025 20:26 schreef maxelu het volgende:
[..]
Klopt, dan heb je gewoon gelukkige bewoners met energie
Is een pak beter dan een bende die 6 weken lang uitgehongerd wordt en totaal geen energie heeft.
Oh dacht.al. wat doet jordy nu? Doet ie anders nooit??quote:Op zondag 23 maart 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil een hoofdmassage van Mattie. Mattie vlucht weg. Jordy is stand-in.
Uitgehongerd wat overdreven woord ja, is bij wijze van sprekenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze werden niet uitgehongerd
het eten was saai, maar wel elke dag verse groenten en veel fruit. Slob (met toegevoegde supplementen)
er was alleen geen zout, kruiden of suiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik zat die net te zoeken, maar kan deze niet vindenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Voor het geval jullie het vergeten zijn. Dit is BB 2025. Hou het daar dan ook bij Er is een topic voor oudbewoners daar kan je naar hartelust herinneringen ophalen![]()
Dat is ze niet he? Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden en mensen dat ook echt denkenquote:
dan maar terug Jolien-bashen, Jordy-bashen, Jane-bashen of discussiėren over rotiquote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zat die net te zoeken, maar kan deze niet vinden
beter kijken de volgende keer
BB / Nieuws over, of gezellig kletsen over oud bewoners van BBquote:Op zondag 23 maart 2025 20:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zat die net te zoeken, maar kan deze niet vinden
beter kijken de volgende keer
Mjah, en al was ze het wel, so be it.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ze niet he? Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden en mensen dat ook echt denken
Haha ja klopt. Vond het dus ook niet zo handig hoe ze hier net over praatten. Niet zo bedoeld natuurlijk, maar ik zou wel bewust zijn hoe internet hier weer mee aan de haal gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ze niet he? Voordat dit weer een eigen leven gaat leiden en mensen dat ook echt denken
hoe moet ik dat weten, dat zei de wondverzorging, hoofd verpleegkundige, psychologe ,ik ben een simpele cosserquote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of we gaan weer zingen!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:41 schreef maxelu het volgende:
[..]
dan maar terug Jolien-bashen, Jordy-bashen, Jane-bashen of discussiėren over roti
Komt goedquote:Op zondag 23 maart 2025 20:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, dat zei de wondverzorging, hoofd verpleegkundige, psychologe ,ik ben een simpele cosser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |