Nee, maar hij gaf aan dat hij er niet van houdt en niet wilde. Hij heeft geen rust, dan moeten ze dat mssn maar respecteren.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dat geeft hem het recht bedoel je?
ja echt wel ik kijk niet anders, Halloween was alleen niet echt mijn film heb deel 1 gezien meer nietquote:
Misschien kan hij ook eens moeite voor de anderen doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf aan dat hij er niet van houdt en niet wilde. Hij heeft geen rust, dan moeten ze dat mssn maar respecteren.
sorry i know, Halloween niet mijn film echtquote:
kom op zeg, hij kan toch ook wel eens een keertje iets doen waar hij geen zin in heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaf aan dat hij er niet van houdt en niet wilde. Hij heeft geen rust, dan moeten ze dat mssn maar respecteren.
Doet hij tochquote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg, hij kan toch ook wel eens een keertje iets doen waar hij geen zin in heeft.
Hey ho,quote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond Kristof een fantastische gast! Altijd vrolijk, enthousiast, leuk samen met salar.
Stukkie vochtig papierquote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef odie22 het volgende:
man is toch een masker van niks, het valt er zo af
Geen enkel saai livestream moment met Kristof.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb me altijd zo verbaasd toen over hoe Kristof hier toen zo gehaat werd van begin tot eind. Heerlijk mens. Op z’n gezang na een beetje haha, maar dat was prima te pruimen door z’n leuke, positieve en energieke persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |