Aan de ene kant begrijp ik dat wel, het leven is het huis is erg beperkt, aan de andere kant je weet waar je in staptquote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Dat ze zo janken als ze iemand van de de familie zien verbaasd mij steeds meer
En als ze thuis zijn zie je ze de volgende dag alweer met oudbewonersop SM dan zijn al weer samen
Het is 12 weken zo lang is dat niet eensquote:Op zondag 23 maart 2025 11:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, het leven is het huis is erg beperkt, aan de andere kant je weet waar je in stapt
eensquote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dan weer wel dat je na 10 weken in huilen uitbarst als je je familie ziet.
Dat je na 3 weken al gaat hopen om een bericht van thuis snap ik dan weer niet.
Dit is trouwens geen leuke tv, want we hebben niet mogen meekijken
Ja de eerste keer, maar dit is inmiddels al niet meer de eerste keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
Ik snap dan weer wel dat je na 10 weken in huilen uitbarst als je je familie ziet.
Dat je na 3 weken al gaat hopen om een bericht van thuis snap ik dan weer niet.
Dit is trouwens geen leuke tv, want we hebben niet mogen meekijken
Matti werd net naar de GR geroepenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de eerste keer, maar dit is inmiddels al niet meer de eerste keer.
Maar goed we moeten het er mee doen voor nu. Kijken of Matt er ook snikkend uitkomt. Of was hij al geweest
Emo tv scoortquote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is 12 weken zo lang is dat niet eens
Ze hebben nu toch al een paar keer iets van familie gekregen. Gisteren waren er ook wat.
Maar goed onder tussen zitten we weer met gesnotter
En dit is meer een discussie voor R&P, "vanaf wanneer krijg jij heimwee naar je naasten"quote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de eerste keer, maar dit is inmiddels al niet meer de eerste keer.
Maar goed we moeten het er mee doen voor nu. Kijken of Matt er ook snikkend uitkomt. Of was hij al geweest
Dan even afwachten of die er ook sjankebekkend uitkomtquote:Op zondag 23 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti werd net naar de GR geroepen
ik zou 1 al niet op TV willenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
En dit is meer een discussie voor R&P, "vanaf wanneer krijg jij heimwee naar je naasten"
Bij mij is dat na 2 weken al hoor
Matt is nu
Alle Big Brothers vanaf de 1e editie meerdere malen bekijken kan je ook voorbereiding/training noemen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon trainen noemen, dat zal een Elsa toch ook wel gedaan hebben als grote fan van het programma.
Dan nog heb je geen camera ervaring opgedaan zoals matti en janequote:Op zondag 23 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alle Big Brothers vanaf de 1e editie meerdere malen bekijken kan je ook voorbereiding/training noemen.
en Jolienquote:Op zondag 23 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen camera ervaring opgedaan zoals matti en jane
Snap ik eerlijk gezegd welquote:Op zondag 23 maart 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Sharice meer een meer het gevoel heeft voor spek en bonen mee te doen
dat ze nooit gaat winnen van een Jane een matti een Jolien
ik denk dat de tijd met Milena te bepalend is geweest voor haarquote:Op zondag 23 maart 2025 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Snap ik eerlijk gezegd wel
Maar voor mij is Sharice nu al een winnaar ook als ze er volgende week uit gaat
Ze weten nog niet eens wie gewonnen heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:46 schreef riri het volgende:
gesnotter om het niet winnen, niet om de familie zoals Jordy al zei, nog maar anderhalve week waar hebben we het dan over, wat zegt al dat gesnotter dan, en dan ook nog liefst het door de camera laten pakken
die snottert hele dagen op bedquote:Op zondag 23 maart 2025 11:46 schreef Schakeltopia het volgende:
eigenlijk is jordy dus gewoon de enige echte ruwe diamant als ik dit zo lees allemaal
Dat hij nog kan zittenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
"mijn balletje is drie keer gevallen. Maar wel in het begint".zegt Jordy
dat weet je niet, voor hetzelfde geld worden er tijdens de repetities veel opnames gemaaktquote:Op zondag 23 maart 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat zie ik niet als camera ervaring
dat is wel heel erg spijkers zoeken op laag waterquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat weet je niet, voor hetzelfde geld worden er tijdens de repetities veel opnames gemaakt
ow ik dacht dat het om het snotteren gingquote:Op zondag 23 maart 2025 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat levert wel wat camera ervaring op inderdaad
Nee dat is zo. En wellicht ook met wat produktie van je wil.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen camera ervaring opgedaan zoals matti en jane
Ik verstond de naam ook niet. Weer niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
wie er nu voor matti was
heb ik niet gehoord
Klopt, dat ben ik met je eens en ik snap dat ze afgerekend wordt op die tijd met Milena dat vond ik zelf ook niet fraai wat ze daar heeft laten zien maar dat ze zich daarna herpakt heeft is iets waar ik persoonlijk veel waardering voor heb en wat ik niemand anders in het huis heb zien doenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de tijd met Milena te bepalend is geweest voor haar
en dat is ook haar eigen keus geweest daarin
dat is vrij onduidelijkquote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is het nou wel of niet een broertje van Jane
Dat hebben ze met elkaar al doorgenomen, Charise zei het zelf "ik ga dat niet halen" waarop Jane zei, er komen nog wel kansen deze weekquote:Op zondag 23 maart 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens wie gewonnen heeft.
Ze noemt hem haar broertje, andere moeder.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is het nou wel of niet een broertje van Jane
nee hoor, het is niet haar echte broertjequote:
ze heeft een game gewonnenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een game gewonnen![]()
![]()
je kunt ook het ook ver zoeken he
Kut spel, ik krijg nooit watquote:Op zondag 23 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy niet gewonnen, krijgen we weer content
Hetzelfde voor mijquote:Op zondag 23 maart 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou 1 al niet op TV willen
maar 2 ook niet zonder mijn naasten
ik zou ze dag 1 al missen'
niks voor mij
Neen helemaal niet gemeen van jou maar wel terecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jammer dat Jolien wint, sorry maar ik gun haar dat niet, misschien gemeen van me
Wat leukquote:
al foto aaiendquote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa daar zijn de waterlanders al
neequote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat is wat je kan afleiden van wat ze doet en wat ze zegt, niet?
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat is wat je kan afleiden van wat ze doet en wat ze zegt, niet?
Beetje menthol/tijgerbalsem onder ogen doet wonderen om tranen op te wekkenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jane met foto in haar armen huilend naar kamer en weer op de grond zitten huilen. Sorry toen ze terug kwam viel het reuze mee. Dit is dus wat de anderen bedoelen van haar.
En mogen omhelsen en fluisterend vragen kunnen stellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:57 schreef Was-beer het volgende:
Jolien heeft ook zoveel vragen zegt ze..die heeft nog geen week geleden haar moeder mogen spreken
imen van love islandquote:Op zondag 23 maart 2025 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eman of Iman denk ik . beetje arabische naam
ik ga me lelijk maken klinkt zo gek hequote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Belachelijk dat iemand zegt ik ga me mooi maken. Vind ik teken van onzekerheid. Sharice ook helemaal van streek
Dat ja!!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
Ik vind het bij haar niet echt overkomen. Nu bij sharice zie je echt verdriet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beetje menthol/tijgerbalsem onder ogen doet wonderen om tranen op te wekken
Een etentje met alle bewoners en hun familielid is helaas geen optiequote:
Ik denk dat het wel echt is, maar zeg eeerlijk dat ik vaak naïef benquote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het bij haar niet echt overkomen. Nu bij sharice zie je echt verdriet.
Die gozer is echt stikjaloers, het moet allemaal om hem draaien.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
die heeft dr hele familie hier straks gehad
Afgunstig op Jane.... nheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja!!!!
Ieder jaar zitten /zaten er wel een paar zogenaamde 'BN'rs in BB dus het is ook een wat nutteloze discussie.
Heeft ook niets met oneerlijk te maken![]()
Jolien is Miss, Mattie een influ dinges , Lennie was Miss, Jimmy Drag/DJ , Dilano Model, Sabo, model, Liese model, Lenie Schlager zang, Nick muzikant, Kiki dans, Zoey Miss/DJ en zo zijn er nog wel wat die al 'bekend' waren voordat ze in dat huis kwamen. Allemaal dus ook influencer en bekend in hun eigen wereldje .
Ik had nooit van Mattie en Jane gehoord en dat hele achterban verhaal is niet echt aan de orde.
Dat dit nu op deze manier als argument tegen Jane wordt ingezet is afgunst en gemiep om niets.
Hij vergeet inderdaad dat hij zijn moeder heeft gehoordquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer is echt stikjaloers, het moet allemaal om hem draaien.
Jolien?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
Zucht...quote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Iedereen zegt Jane is nep , dus dan is Jane nepquote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel echt is, maar zeg eeerlijk dat ik vaak naïef ben
Voor Jordy is dit kortsluiting in zijn hoofd. Heel begrijpelijk in zijn toestand.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
Zelfs om leden van zijn eigen kartel, hoe zuur kun je zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Maurice, Sabine, Anouk en nog een paar anderen hadden ook het wiel niet uitgevonden hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 12:07 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze missen allemaal algemene kennis voor +/- 27 jarigen. Maar ja voor BB gaat het aleen maar om kijkcijfers en dat kan je bereiken door marginalen 24/7 te kakken te zetten. Niet meer of minder. BB van 20 jaar geleden was andere koek.
misschien voelen ze het welquote:
Neen dat snap ik niet! 10 maand verplichte legerdienst in Duitsland is andere koek.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef Droopie het volgende:
Mensen die niet snappen dat je huilt als je mensen een tijd niet ziet snap ik dan weer niet.
En dat kan
Volgens mij ben je een gezegend mens als je iemand zo kan missen, want dan ben je extra blij als je ze weer in het echt ziet
#dankbaar
Yep.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef Hznootje het volgende:
Ben benieuwd naar de houding van Jolien, na het gesprek met Amber
er is niet zoveel mis met de bewoners dit jaarquote:Op zondag 23 maart 2025 12:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Maurice, Sabine, Anouk en nog een paar anderen hadden ook het wiel niet uitgevonden hoor
En Ruud was ook eenvoudig in zijn soort, maar dat vonden we toen schattig.
Het is wel zo, hij wil graag in het middelpunt staan en dat is gezien zijn geschiedenis niet raar maar hij slaat er echt in doorquote:
Met de foto van je liefje onder je kussen en iedere week een brief naar huis sturen.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen dat snap ik niet! 10 maand verplichte legerdienst in Duitsland is andere koek.
T ging om algemene kennis, dingen zoals Prei en of iets een vaas of bloempot isquote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet zoveel mis met de bewoners dit jaar
maar iemand dom en simpel noemen is zo makkelijk
Niets anders dan een hoop aannames weer van mensen die blijkbaar zijn gedachten kunnen lezen.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef Ynti het volgende:
Ik zie echt niet dat Jordy afgunstig is op Jolien nu.
Het is menselijk, en in een huis waar je 24 uur zit met mensen waar je niet altijd je ei bij kwijt kan, snap ik hetquote:Op zondag 23 maart 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met de foto van je liefje onder je kussen en iedere week een brief naar huis sturen.
Nooit een keertje gehuild om je vader of moeder als je snachts moe in bed lag
Voor geen meter. Ik was 23 jaar op dat moment en neen ik was geen mama's of papa's kindje. De huidige generatie is er 1 van betutteling.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met de foto van je liefje onder je kussen en iedere week een brief naar huis sturen.
Nooit een keertje gehuild om je vader of moeder als je snachts moe in bed lag
dit is precies zo bij mijn ookquote:Op zondag 23 maart 2025 12:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik snap heel goed dat emoties daar heftiger zijn hé. Dat je heftiger reageert op contact met je geliefden, niet alleen door gemis, maar ook omdat je al 10 weken op een manier leeft waar je toch heel veel oplet op wat je zegt en doet en nooit eens volledig 100% jezelf kunt/durft zijn omdat er steeds een camera op je staat.
Ik zie Sharice zich afzonderen en huilen en dat voelt echt.
Ik zie Jane zich afzonderen en huilen en ik zie toneel. Hoewel ik in begin best fan was, heb ik het al weken zo gehad met haar.
Ja Keanu, zijn algemene kennis was schokkend laag maar dat maakt hem niet direct domquote:Op zondag 23 maart 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
T ging om algemene kennis, dingen zoals Prei en of iets een vaas of bloempot is
Wat goeddddd!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 12:16 schreef czvt het volgende:
[..]
Voor geen meter. Ik was 23 jaar op dat moment en neen ik was geen mama's of papa's kindje. De huidige generatie is er 1 van betutteling.
was geen afgunst, hij was al eerst die zei dat hij het Jolien gunde voor de uitslag. en net na de uitslag was hij ook blij voor der en zij ach zie mijn moeder toch wel bijnaquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja was lachen hoe hij dat zei.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
Dit is geen aanval op jou maar kan het zijn dat je dit zo ziet omdat je minder met Jane hebt dan bijvoorbeeld met Jolien, heel menselijk hoorquote:
Was gewoon een geintje. Hij gunde het jolien al voordat sharice en matti terug waren.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef czvt het volgende:
[..]
Voor Jordy is dit kortsluiting in zijn hoofd. Heel begrijpelijk in zijn toestand.
Ze is niet de enige die het zo ziet hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is geen aanval op jou maar kan het zijn dat je dit zo ziet omdat je minder met Jane hebt dan bijvoorbeeld met Jolien, heel menselijk hoor
die gast doet werkelijk niets momenteel is aan het neuriën meer nietquote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is wel zo, hij wil graag in het middelpunt staan en dat is gezien zijn geschiedenis niet raar maar hij slaat er echt in door
Als je dan op me opmerking reageert moet het wel goed wezenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Foto is niet in Braille, echt niet
Dat kan en dat mag gelukkig, ik betrap mezelf er wel eens op dat ik eerder vervelende dingen zie van mensen die ik niet magquote:Op zondag 23 maart 2025 12:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is niet de enige die het zo ziet hoor
Sorry dat heb ik verkeerd opgevat, mijn excuusquote:Op zondag 23 maart 2025 12:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was gewoon een geintje. Hij gunde het jolien al voordat sharice en matti terug waren.
in mijn opmerking gaf ik aan in het begin Fan te zijn geweest van Jane, dus snap je opmerking niet echtquote:Op zondag 23 maart 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is geen aanval op jou maar kan het zijn dat je dit zo ziet omdat je minder met Jane hebt dan bijvoorbeeld met Jolien, heel menselijk hoor
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op zondag 23 maart 2025 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in mijn opmerking gaf ik aan in het begin Fan te zijn geweest van Jane, dus snap je opmerking niet echt
Joyce reageerde op mijn bericht.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit kan ook natuurlijk, ik heb in de loop van het spel een positievere kijk op Pootje en Sharice gekregen, vorig jaar had ik dat met Tyron bij Jolien werkte het weer andersomquote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Joyce reageerde op mijn bericht.
Ik kan niet voor Joyce spreken, maar wat jij zegt, is helemaal niet van toepassing op mij.
Dat ik Jane haar emoties erg als toneel ervaar, is niet omdat ik meer met een ander heb. Ik ben nooit van iemand in het bijzonder fan geweest (niet pro, niet contra, alleen voor Pootje had ik altijd een zwak). Ik was net heel enthousiast over Jane de eerste weken en vond haar hilarisch luide lachbuien zelfs een tijdje heel leuk en aanstekelijk.
Ik zie haar nu in een heel ander daglicht en dat heeft niets met voorkeur voor andere kandidaten te maken.
Alleen al om alle crap die over haar geschreven wordt (twitter is insane)quote:
Het was een vriendin, uit Amsterdam 🙂quote:Op zondag 23 maart 2025 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
hahaha Mattheus verteld dat hun familie in de dozen niet mochten praten.
En de moeder van Mattheus: bla bla bla bla en BB: wil de doos stil zijn.
Dat is een andere "K" met peren.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jane eten kwark met peren.
Is dat niet een scheldwoord?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
hahaha Mattheus verteld dat hun familie in de dozen niet mochten praten.
En de moeder vriendin van Mattheus: bla bla bla bla en BB: wil de doos stil zijn.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:39 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Jane eten kwark met peren.
Is dat niet een scheldwoord?![]()
jij kan dingen heel goed verwoorden en ik ga hier toch wel in mee precies zoquote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Joyce reageerde op mijn bericht.
Ik kan niet voor Joyce spreken, maar wat jij zegt, is helemaal niet van toepassing op mij.
Dat ik Jane haar emoties erg als toneel ervaar, is niet omdat ik meer met een ander heb. Ik ben nooit van iemand in het bijzonder fan geweest (niet pro, niet contra, alleen voor Pootje had ik altijd een zwak). Ik was net heel enthousiast over Jane de eerste weken en vond haar hilarisch luide lachbuien zelfs een tijdje heel leuk en aanstekelijk.
Ik zie haar nu in een heel ander daglicht en dat heeft niets met voorkeur voor andere kandidaten te maken.
Jaaaa Jolien had net gewonnenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:15 schreef odie22 het volgende:
ik kom elke keer wel op de goeie momenten binnen hier
Je vergeet de allergrootste, tenminste de moeilijkste om die eruit te krijgen ....Nawel....dacht echt die loopt als winnaar het huis uit.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja!!!!
Ieder jaar zitten /zaten er wel een paar zogenaamde 'BN'rs in BB dus het is ook een wat nutteloze discussie.
Heeft ook niets met oneerlijk te maken![]()
Jolien is Miss, Mattie een influ dinges , Lennie was Miss, Jimmy Drag/DJ , Dilano Model, Sabo, model, Liese model, Lenie Schlager zang, Nick muzikant, Kiki dans, Zoey Miss/DJ en zo zijn er nog wel wat die al 'bekend' waren voordat ze in dat huis kwamen. Allemaal dus ook influencer en bekend in hun eigen wereldje .
Ik had nooit van Mattie en Jane gehoord en dat hele achterban verhaal is niet echt aan de orde.
Dat dit nu op deze manier als argument tegen Jane wordt ingezet is afgunst en gemiep om niets.
gnochi, met courget en kip. peren als fruitquote:
dank uquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gnochi, met courget en kip. peren als fruit
Ja het was blijkbaar heel snel over..Het gehuil..quote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien over jane: die was toch nep aan het huilen he.
Mattie: in de gang wel hoor.
Jolien: nou toen ze binnenkwam niet hoor.
Was zij ook een BN'r?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je vergeet de allergrootste, tenminste de moeilijkste om die eruit te krijgen ....Nawel....dacht echt die loopt als winnaar het huis uit.
Oke oke,quote:Op zondag 23 maart 2025 12:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien over jane: die was toch nep aan het huilen he.
Mattie: in de gang wel hoor.
Jolien: nou toen ze binnenkwam niet hoor.
flauw hem zo te noemenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:57 schreef spapaars het volgende:
Stopwoordje TOP begint echt te irriteren.
Zo bewust dat die voormalige dikkerd het woord gebruikt.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oke oke,
Dat zegt meer over Jolien dan over Jane
Wat een loeder zeg.
Hoop dat de kat van Amber is overleden en ze gelijk mee gaat naar huis.
jolien moest zelf toch ook huilen toen ze terugkwam ?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oke oke,
Dat zegt meer over Jolien dan over Jane
Wat een loeder zeg.
Hoop dat de kat van Amber is overleden en ze gelijk mee gaat naar huis.
En nog een avond witlofquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nog een avondje pasta, die zelf moeten draaien
en nog een keer roti
Jolien en Mattie kozen deze weekquote:
Echt welquote:Op zondag 23 maart 2025 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
jolien moest zelf toch ook huilen toen ze terugkwam ?
thnxquote:Op zondag 23 maart 2025 13:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jolien en Mattie kozen deze week
Gnocchi courgette kip en peren
Gnocchi is een soort pasta
eieren ,melk, kwark en appelstroop
1 Dag Roti
1 Dag spaghetti
1 Dag witlof
verschillende flessen siroop
Frituurhapjes
borrelnootjes, kaasstengels, zoute stokjes.
Sausen pakket met mayo knoflook, Joppie saus enz
Ik ga ervan uit dat niemand fake huilt als het om familie gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:02 schreef Verida het volgende:
[..]
jolien moest zelf toch ook huilen toen ze terugkwam ?
Het is de moeite waard om te benoemen dat ze dus geen zoete aardappel hebben gekozenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en nog een avondje pasta, die zelf moeten draaien
en nog een keer roti
Wie bedoel je?Pootje?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:57 schreef spapaars het volgende:
Stopwoordje TOP begint echt te irriteren.
Zo bewust dat die voormalige dikkerd het woord gebruikt.
Het dieet is al vergeten. Wat een verdrietquote:
@spapaars heeft het over die voormalige dikkerd en De grootste gespeelde komediant . Dus moet ik raden. Sorry voor jou dat ik jou/ Jane hiermee beledigquote:
lolquote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:spapaars heeft het over die voormalige dikkerd en De grootste gespeelde komediant . Dus moet ik raden. Sorry voor jou dat ik jou/ Jane hiermee beledig
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:spapaars heeft het over die voormalige dikkerd en De grootste gespeelde komediant . Dus moet ik raden. Sorry voor jou dat ik jou/ Jane hiermee beledig
En was het nuquote:Op zondag 23 maart 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
T ging om algemene kennis, dingen zoals Prei en of iets een vaas of bloempot is
Mooi die positievie tijdquote:Op zondag 23 maart 2025 13:25 schreef Schakeltopia het volgende:
haha als mattie zijn hoofd scheef houd zitten zijn vlechtjes recht
Dit is ook kinderachtig, stop hier nu eens meequote:
Hou hier ook eens mee op. Je zit te zuigenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hem zo te benoemen is dat hij weer veel vet weet te verzamelen.
Pleuris vet dus.
Heeft ze die nog niet mogen zien. Wat duurt dat lang. Ook voor Amber die zit volgens mij ook maar te wachten daar danquote:Op zondag 23 maart 2025 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft een begrafenispak aangedaan om Amber te zien
Daar wachten we nog steeeeds op.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze die nog niet mogen zien. Wat duurt dat lang. Ook voor Amber die zit volgens mij ook maar te wachten daar dan
leuk man, kijkje achter de schermen. lekker lunch met broodjes en blikjes frisquote:Op zondag 23 maart 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze die nog niet mogen zien. Wat duurt dat lang. Ook voor Amber die zit volgens mij ook maar te wachten daar dan
Nou ze vermaken zich wel. Het kartel aan het kaarten en Sharice en Jane aan het kletsenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar wachten we nog steeeeds op.
Zo lang we geen twinstream zien gaat dat nog niet gebeuren..
Amber krijgt wellicht een rondleidingen lekker eten net met de Febo
En ze denken gelijk dat hij een SM heeftquote:
GC zijn toch niet meer?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Mattie krijgt vast iets door die GC of wat het ook is
Mama of goede vriendin
Jokerquote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Mattie krijgt vast iets door die GC of wat het ook is
Mama of goede vriendin
Eens!! De balans is weg , Pootje zorgde daar op zijn eigen unieke manier voor.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef zodeju het volgende:
Raar dat sinds Pootje eruit is niemand meer bij elkaar zit zoals daarvoor wel het geval was met hem erbij....Hij laat volgens mij een grotere leegte achter dan Axel. Bij mij dan he.....
O ja daar heb ik iets overgelezen. Verder nog niet bekend waar dat voor was/is?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!! De balans is weg , Pootje zorgde daar op zijn eigen unieke manier voor.
Ik mis hem wel in dat huis
Ik heb geen FBquote:Op zondag 23 maart 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
BB vraagt op fb voor ideeën voor een nieuw BB huis?
Klopt wel, Pootje was de lijm van deze groepquote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef zodeju het volgende:
Raar dat sinds Pootje eruit is niemand meer bij elkaar zit zoals daarvoor wel het geval was met hem erbij....Hij laat volgens mij een grotere leegte achter dan Axel. Bij mij dan he.....
Nee geen ideequote:Op zondag 23 maart 2025 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar heb ik iets overgelezen. Verder nog niet bekend waar dat voor was/is?
Nee ik snap hetquote:Op zondag 23 maart 2025 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]Raar he, dat het je in ene opvalt.....
Het cement in de deze laatste periode.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef maxelu het volgende:
[..]
Klopt wel, Pootje was de lijm van deze groep
Waar blijft Amber
Kartel tegen wie?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
en kartel gevallen, jane neemt het niet meer serieus
mattie houd wijs zijn mond
Ik kon hem niet verstaan maar dat gezicht met die bulderende lach deed me aan Jack Nicholson denken af en toe...Die konden ze in het huis eigenlijk wel tot bijna het eind gebruiken...Misschien had hij nog met een mooie prijs naar huis kunnen gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |