neequote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat is wat je kan afleiden van wat ze doet en wat ze zegt, niet?
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat is wat je kan afleiden van wat ze doet en wat ze zegt, niet?
Beetje menthol/tijgerbalsem onder ogen doet wonderen om tranen op te wekkenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jane met foto in haar armen huilend naar kamer en weer op de grond zitten huilen. Sorry toen ze terug kwam viel het reuze mee. Dit is dus wat de anderen bedoelen van haar.
En mogen omhelsen en fluisterend vragen kunnen stellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:57 schreef Was-beer het volgende:
Jolien heeft ook zoveel vragen zegt ze..die heeft nog geen week geleden haar moeder mogen spreken
imen van love islandquote:Op zondag 23 maart 2025 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eman of Iman denk ik . beetje arabische naam
ik ga me lelijk maken klinkt zo gek hequote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Belachelijk dat iemand zegt ik ga me mooi maken. Vind ik teken van onzekerheid. Sharice ook helemaal van streek
Dat ja!!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
Ik vind het bij haar niet echt overkomen. Nu bij sharice zie je echt verdriet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beetje menthol/tijgerbalsem onder ogen doet wonderen om tranen op te wekken
Een etentje met alle bewoners en hun familielid is helaas geen optiequote:
Ik denk dat het wel echt is, maar zeg eeerlijk dat ik vaak naïef benquote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het bij haar niet echt overkomen. Nu bij sharice zie je echt verdriet.
Die gozer is echt stikjaloers, het moet allemaal om hem draaien.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
die heeft dr hele familie hier straks gehad
Afgunstig op Jane.... nheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja!!!!
Ieder jaar zitten /zaten er wel een paar zogenaamde 'BN'rs in BB dus het is ook een wat nutteloze discussie.
Heeft ook niets met oneerlijk te maken![]()
Jolien is Miss, Mattie een influ dinges , Lennie was Miss, Jimmy Drag/DJ , Dilano Model, Sabo, model, Liese model, Lenie Schlager zang, Nick muzikant, Kiki dans, Zoey Miss/DJ en zo zijn er nog wel wat die al 'bekend' waren voordat ze in dat huis kwamen. Allemaal dus ook influencer en bekend in hun eigen wereldje .
Ik had nooit van Mattie en Jane gehoord en dat hele achterban verhaal is niet echt aan de orde.
Dat dit nu op deze manier als argument tegen Jane wordt ingezet is afgunst en gemiep om niets.
Hij vergeet inderdaad dat hij zijn moeder heeft gehoordquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer is echt stikjaloers, het moet allemaal om hem draaien.
Jolien?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
Zucht...quote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Iedereen zegt Jane is nep , dus dan is Jane nepquote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel echt is, maar zeg eeerlijk dat ik vaak naïef ben
Voor Jordy is dit kortsluiting in zijn hoofd. Heel begrijpelijk in zijn toestand.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
Zelfs om leden van zijn eigen kartel, hoe zuur kun je zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 12:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die Maurice, Sabine, Anouk en nog een paar anderen hadden ook het wiel niet uitgevonden hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 12:07 schreef czvt het volgende:
[..]
Ze missen allemaal algemene kennis voor +/- 27 jarigen. Maar ja voor BB gaat het aleen maar om kijkcijfers en dat kan je bereiken door marginalen 24/7 te kakken te zetten. Niet meer of minder. BB van 20 jaar geleden was andere koek.
misschien voelen ze het welquote:
Neen dat snap ik niet! 10 maand verplichte legerdienst in Duitsland is andere koek.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef Droopie het volgende:
Mensen die niet snappen dat je huilt als je mensen een tijd niet ziet snap ik dan weer niet.
En dat kan
Volgens mij ben je een gezegend mens als je iemand zo kan missen, want dan ben je extra blij als je ze weer in het echt ziet
#dankbaar
Yep.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:08 schreef Hznootje het volgende:
Ben benieuwd naar de houding van Jolien, na het gesprek met Amber
er is niet zoveel mis met de bewoners dit jaarquote:Op zondag 23 maart 2025 12:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die Maurice, Sabine, Anouk en nog een paar anderen hadden ook het wiel niet uitgevonden hoor
En Ruud was ook eenvoudig in zijn soort, maar dat vonden we toen schattig.
Het is wel zo, hij wil graag in het middelpunt staan en dat is gezien zijn geschiedenis niet raar maar hij slaat er echt in doorquote:
Met de foto van je liefje onder je kussen en iedere week een brief naar huis sturen.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen dat snap ik niet! 10 maand verplichte legerdienst in Duitsland is andere koek.
T ging om algemene kennis, dingen zoals Prei en of iets een vaas of bloempot isquote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is niet zoveel mis met de bewoners dit jaar
maar iemand dom en simpel noemen is zo makkelijk
Niets anders dan een hoop aannames weer van mensen die blijkbaar zijn gedachten kunnen lezen.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:10 schreef Ynti het volgende:
Ik zie echt niet dat Jordy afgunstig is op Jolien nu.
Het is menselijk, en in een huis waar je 24 uur zit met mensen waar je niet altijd je ei bij kwijt kan, snap ik hetquote:Op zondag 23 maart 2025 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met de foto van je liefje onder je kussen en iedere week een brief naar huis sturen.
Nooit een keertje gehuild om je vader of moeder als je snachts moe in bed lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |