neequote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat is wat je kan afleiden van wat ze doet en wat ze zegt, niet?
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat is wat je kan afleiden van wat ze doet en wat ze zegt, niet?
Beetje menthol/tijgerbalsem onder ogen doet wonderen om tranen op te wekkenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jane met foto in haar armen huilend naar kamer en weer op de grond zitten huilen. Sorry toen ze terug kwam viel het reuze mee. Dit is dus wat de anderen bedoelen van haar.
En mogen omhelsen en fluisterend vragen kunnen stellen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:57 schreef Was-beer het volgende:
Jolien heeft ook zoveel vragen zegt ze..die heeft nog geen week geleden haar moeder mogen spreken
imen van love islandquote:Op zondag 23 maart 2025 11:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eman of Iman denk ik . beetje arabische naam
ik ga me lelijk maken klinkt zo gek hequote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Belachelijk dat iemand zegt ik ga me mooi maken. Vind ik teken van onzekerheid. Sharice ook helemaal van streek
Dat ja!!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
Ik vind het bij haar niet echt overkomen. Nu bij sharice zie je echt verdriet.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beetje menthol/tijgerbalsem onder ogen doet wonderen om tranen op te wekken
Een etentje met alle bewoners en hun familielid is helaas geen optiequote:
Ik denk dat het wel echt is, maar zeg eeerlijk dat ik vaak naïef benquote:Op zondag 23 maart 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het bij haar niet echt overkomen. Nu bij sharice zie je echt verdriet.
Die gozer is echt stikjaloers, het moet allemaal om hem draaien.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
jordy over Jolien
die heeft dr hele familie hier straks gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |