Jolien voelt zich beledigd over Sharice en Jane die lachten ...quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, ik hoor iets over excuus aanbieden van Jane, maar het kwam van Sharice?
euhhhh oke, dus niets aan de hand alleen omdat ze aan het lachen waren?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien voelt zich beledigd over Sharice en Jane die lachten ...
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo doen/zijn als Milena en Sharice......quote:Op zondag 23 maart 2025 09:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien voelt zich beledigd over Sharice en Jane die lachten ...
ze lachten Jolien uitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhh oke, dus niets aan de hand alleen omdat ze aan het lachen waren?
Wordt steeds gekker
Jolien is smerig bezig.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt steeds gekker
Ja was beetje onnodig. Later ging jane met matti in gesprek erover en dat vertelde hij tegen jolien en jordy.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lachten Jolien uit
omdat Jolien aangaf goede gesprekken met Matti te hebben
beetje boel kleuterschool niveau
Dat dus ! Sharice is de twijfelende heen-en-weer-springer. Was het niet bij Ome Willem vroeger dat de kindjes op de laatste moment in de juiste antwoorden-rij moesten springen of zoiets.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo zijn als Milena en Sharice......
En Sharice vervalt in haar oude patroon.....
Jolien doet precies hetzelfde met haar kartel ,maar dat is wel okay toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo doen/zijn als Milena en Sharice......
En Sharice vervalt in haar oude patroon.....
Ik weet niet waar het erger isquote:Op zondag 23 maart 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja was beetje onnodig. Later ging jane met matti in gesprek erover en dat vertelde hij tegen jolien en jordy.
Echt welquote:Op zondag 23 maart 2025 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jolien is misschien nog wel erger dan Jordy
ze waren Jolien in de zeik aan het nemen dus wel wat aan de handquote:Op zondag 23 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt steeds gekker
En dat mag niet ?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze waren Jolien in de zeik aan het nemen dus wel wat aan de hand
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat dus ! Sharice is de twijfelende heen-en-weer-springer. Was het niet bij Ome Willem vroeger dat de kindjes op de laatste moment in de juiste antwoorden-rij moesten springen of zoiets.
Frits en Jock posten ook mee en zijn mannenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we weer beginnen met dit kinderachtig gedrag naar elkaar
ZIjn jullie nu volwassen vrouwen?
Hou hier eens mee op
Dan moet ze weer huilie, huilie doen en moet Mattie haar weer troostenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat mag niet ?
Kan het tere zieltje van Jolientje daar niet tegen?
Nou zeg dat doet dat lieve onschuldige meisje toch nietquote:Op zondag 23 maart 2025 09:14 schreef Puzzie het volgende:
Ahh Mattie moet van Jolien Sharice of Jane uithoren.
Het idee komt dus van manipulatieve Jolientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |