Klopt, dat ben ik met je eens en ik snap dat ze afgerekend wordt op die tijd met Milena dat vond ik zelf ook niet fraai wat ze daar heeft laten zien maar dat ze zich daarna herpakt heeft is iets waar ik persoonlijk veel waardering voor heb en wat ik niemand anders in het huis heb zien doenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de tijd met Milena te bepalend is geweest voor haar
en dat is ook haar eigen keus geweest daarin
dat is vrij onduidelijkquote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is het nou wel of niet een broertje van Jane
Dat hebben ze met elkaar al doorgenomen, Charise zei het zelf "ik ga dat niet halen" waarop Jane zei, er komen nog wel kansen deze weekquote:Op zondag 23 maart 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten nog niet eens wie gewonnen heeft.
Ze noemt hem haar broertje, andere moeder.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is het nou wel of niet een broertje van Jane
nee hoor, het is niet haar echte broertjequote:
ze heeft een game gewonnenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een game gewonnen![]()
![]()
je kunt ook het ook ver zoeken he
Kut spel, ik krijg nooit watquote:Op zondag 23 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy niet gewonnen, krijgen we weer content
Hetzelfde voor mijquote:Op zondag 23 maart 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou 1 al niet op TV willen
maar 2 ook niet zonder mijn naasten
ik zou ze dag 1 al missen'
niks voor mij
Neen helemaal niet gemeen van jou maar wel terecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:56 schreef Cupfighter het volgende:
Jammer dat Jolien wint, sorry maar ik gun haar dat niet, misschien gemeen van me
Wat leukquote:
al foto aaiendquote:Op zondag 23 maart 2025 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa daar zijn de waterlanders al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |