Snap ik eerlijk gezegd welquote:Op zondag 23 maart 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Sharice meer een meer het gevoel heeft voor spek en bonen mee te doen
dat ze nooit gaat winnen van een Jane een matti een Jolien
ik denk dat de tijd met Milena te bepalend is geweest voor haarquote:Op zondag 23 maart 2025 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Snap ik eerlijk gezegd wel
Maar voor mij is Sharice nu al een winnaar ook als ze er volgende week uit gaat
Ze weten nog niet eens wie gewonnen heeft.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:46 schreef riri het volgende:
gesnotter om het niet winnen, niet om de familie zoals Jordy al zei, nog maar anderhalve week waar hebben we het dan over, wat zegt al dat gesnotter dan, en dan ook nog liefst het door de camera laten pakken
die snottert hele dagen op bedquote:Op zondag 23 maart 2025 11:46 schreef Schakeltopia het volgende:
eigenlijk is jordy dus gewoon de enige echte ruwe diamant als ik dit zo lees allemaal
Dat hij nog kan zittenquote:Op zondag 23 maart 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
"mijn balletje is drie keer gevallen. Maar wel in het begint".zegt Jordy
dat weet je niet, voor hetzelfde geld worden er tijdens de repetities veel opnames gemaaktquote:Op zondag 23 maart 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat zie ik niet als camera ervaring
dat is wel heel erg spijkers zoeken op laag waterquote:Op zondag 23 maart 2025 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dat weet je niet, voor hetzelfde geld worden er tijdens de repetities veel opnames gemaakt
ow ik dacht dat het om het snotteren gingquote:Op zondag 23 maart 2025 11:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat levert wel wat camera ervaring op inderdaad
Nee dat is zo. En wellicht ook met wat produktie van je wil.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen camera ervaring opgedaan zoals matti en jane
Ik verstond de naam ook niet. Weer niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
wie er nu voor matti was
heb ik niet gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |