Heeft ze die nog niet mogen zien. Wat duurt dat lang. Ook voor Amber die zit volgens mij ook maar te wachten daar danquote:Op zondag 23 maart 2025 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft een begrafenispak aangedaan om Amber te zien
Daar wachten we nog steeeeds op.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze die nog niet mogen zien. Wat duurt dat lang. Ook voor Amber die zit volgens mij ook maar te wachten daar dan
leuk man, kijkje achter de schermen. lekker lunch met broodjes en blikjes frisquote:Op zondag 23 maart 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze die nog niet mogen zien. Wat duurt dat lang. Ook voor Amber die zit volgens mij ook maar te wachten daar dan
Nou ze vermaken zich wel. Het kartel aan het kaarten en Sharice en Jane aan het kletsenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar wachten we nog steeeeds op.
Zo lang we geen twinstream zien gaat dat nog niet gebeuren..
Amber krijgt wellicht een rondleidingen lekker eten net met de Febo
En ze denken gelijk dat hij een SM heeftquote:
GC zijn toch niet meer?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Mattie krijgt vast iets door die GC of wat het ook is
Mama of goede vriendin
Jokerquote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Puzzie het volgende:
Mattie krijgt vast iets door die GC of wat het ook is
Mama of goede vriendin
Eens!! De balans is weg , Pootje zorgde daar op zijn eigen unieke manier voor.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef zodeju het volgende:
Raar dat sinds Pootje eruit is niemand meer bij elkaar zit zoals daarvoor wel het geval was met hem erbij....Hij laat volgens mij een grotere leegte achter dan Axel. Bij mij dan he.....
O ja daar heb ik iets overgelezen. Verder nog niet bekend waar dat voor was/is?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!! De balans is weg , Pootje zorgde daar op zijn eigen unieke manier voor.
Ik mis hem wel in dat huis
Ik heb geen FBquote:Op zondag 23 maart 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
BB vraagt op fb voor ideeën voor een nieuw BB huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |