bakkie pleur?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef Lrod01 het volgende: Geen Axel meer in de SL. Halle-fucking-luja.
![]()
Mag ik zeggen dat ik de winnaars het slechtste vond......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:07 schreef Sestra666 het volgende:
to to to tomatenplukkersssssssssssssssssss
ik vond jolien en sharice t leukstquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik de winnaars het slechtste vond......
zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook goed en kan niet kiezen tussen Mattie en Pootje of Jolien en Sharice.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond jolien en sharice t leukst
Taai ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef Lrod01 het volgende:
Geen Axel meer in de SL. Halle-fucking-luja.![]()
Je mag hier alles zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar vanaf morgen wel Pootje in de taxi, dat wordt een leuke
dat mag jijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik geef een halve thumbs upquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond jolien en sharice t leukst
Ja ok sterkte enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het niet helpt wordt het de pijnpoli
Nu je het zegt ... maar niets met 100% confirmatiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Matti net voor vertrek iets aan pootje gaf die het vervolgens in zijn zak stak ?
Ja, dat zag ik ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Matti net voor vertrek iets aan pootje gaf die het vervolgens in zijn zak stak ?
ja maar had liever Jane in de taxi gezien vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar vanaf morgen wel Pootje in de taxi, dat wordt een leuke
Ja zag het ook. Zit in filmpje dat ik op nam. Iets kleins. Briefje of een mageetje met een fotootje misschien ofzo. Kon ook niet duidelijk krijgen wat het was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Ja ff gecheckt nog net, maar niet te zien wat dat was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Misschien iemand doodziek vanwege 5 of 4 tenen knoflook in de knoflooksaus. Terwijl het er maar 3 moesten zijn volgens het receptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
Iemand in huis dood ziek zwak misselijk of zo?
Kan nooit genoeg zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien iemand doodziek vanwege 5 of 4 tegen knoflook in de knoflooksaus. Terwijl het er maar 3 moesten zijn volgens het recept
Hoezo? Is er hier een knoflooktenen oorlogquote:
Ik heb een mute knop.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoor alle behalve stilte op de streams, maar goed![]()
Nou goed dat zal ik dan verkeerd begrepen hebben. Omdat je 2 posts daarvoor ook al kritiek had op dat er gewoon ff een discussie plaats vond waar iets verkeerd begrepen werd, dacht ik dat je daar weer op doelde.quote:
Hoop jane over 1 weekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
wat een onzin dit, over 2 weken zijn ze thuis
Ja dat .. Maar goed BB is an asshloquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
Maar Jolien wist al niet meer hoe de lach van Amber was. Kan ze alvast weer ff zien hoe ze eruit ziet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
Wie is Amber en hoe heette dr BB vrindje ook al weer .. ???quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar Jolien wist al niet meer hoe de lach van Amber was. Kan ze alvast weer ff zien hoe ze eruit ziet.
Zei ze mss, daar had JIJ nog lang haar?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:34 schreef Folies het volgende:
Oooh, daar had je moeder nog lang haar, wat mooi! (Jane tegen Mattheus)
Hoe weet zij dit, of heb ik wat gemist.
Matti en Jane zijn wat stil, dus denk dat ze het wel doorh hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
Sja geen Jorda en Deb helaas...
Zou dat al doordringen?
Nee, maar wie weet heb ik het verkeerd gehoord. Kan zomaar. Pin me er aub niet op vast.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zei ze mss, daar had JIJ nog lang haar?
Want tegen Jolien hoorde ik Matti zeggen: en daar had ik toen nog geen snor
Ze heeft het er eerder vanavond met Pootje over gehad. Pootje ging doorgeven aan Jeff dat ze hem mist en na het huis met hem verder wil om te zien of het buiten het huis nog steeds net zo leuk is samen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is Amber en hoe heette dr BB vrindje ook al weer .. ???
How dare youquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
dit boeit toch echt niemand wat of wel?
Dit is wel de definitieve doordringer denk ik ja. Al zullen ze dan misschien alsnog denken ‘misschien is er een andere reden, je weet nooit’. Maar ze voelden de bui al een beetje hangen natuurlijk en nu helemaal denk ik. Zal vast een staartje krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
Sja geen Jorda en Deb helaas...
Zou dat al doordringen?
Hoop dat het doordringt, voor hun echt beterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti en Jane zijn wat stil, dus denk dat ze het wel doorh hebben?
Maar ja, Jordy en Sharice zijn ook vrij stil. Alleen Jolien nogal druk
Ik hoop het, anders heeft ze zich wederom versproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
Oooh, ze hebben filmpjes gezien daarnet tijdens SL , cfr popcorn?
Matti zei net; dat is mijn tante die we daarnet zagen
@:Folies dat zal het dan zijn, ze hebben een paar van elkaars familieleden al in filmpjes mogen zien
Dat kunnen ze echt niet maken als het over isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef marky het volgende:
Ik zie volgens mij wel een foto van Matti met Deborah
Denk het toch niet, dan had je ‘m er vast en zeker over gehoord lijkt me.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat kunnen ze echt niet maken als het over is
als zij maar aandacht heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti en Jane zijn wat stil, dus denk dat ze het wel doorh hebben?
Maar ja, Jordy en Sharice zijn ook vrij stil. Alleen Jolien nogal druk
heel goed, ze beschermt mattie tegen de invloeden van de janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef zodeju het volgende:
Gatsie wat loopt Jolien toch achter Mattie aan....geen een keer gaat hij haar achterna maar andersom steeds weer opnieuw.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel goed, ze beschermt mattie tegen de invloeden van de jane
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel goed, ze beschermt mattie tegen de invloeden van de jane
Hoop dat hij nog even met Jane kan babbelen ( en niet met Jolienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ligt dat aan mij, of ziet Matti er echt héél verdrietig uit?
Je zou denken dat ze blij zijn met al deze familiefoto's? (behalve natuurlijk als je iets verwacht wat er dan niet is)
Love stories X. Doet me niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog even met Jane kan babbelen ( en niet met Jolien) straks, heb met hun te doen
hij is het gewend want zijn ex zit ook vol met nepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:45 schreef Flow3r het volgende:
Mattie zag een foto van Jolien en zei : oh toen had ze nog geen bovenlip![]()
Jolien : dat was voordat ik fillers had
[ afbeelding ]
Iedereen reageert anders op dingen dus dat weet je eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ligt dat aan mij, of ziet Matti er echt héél verdrietig uit?
Je zou denken dat ze blij zijn met al deze familiefoto's? (behalve natuurlijk als je iets verwacht wat er dan niet is)
De bolletjes gaan zo barsten. Game Time.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik denk steeds dat hij elk moment in tranen zal uitbarsten.
Ik heb Jane nog niet eens gezien met de foto's/herinneringen.quote:
quote:
oh ok thx!quote:
Misschien heb ik al teveel meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Het is intenser dan we denken en gaat malen in die koppies geloof dat maar.
Kun jij wel lekker stoer doen, ik hoop dat je het zelf nooit meemaakt
moet wel zeggen dat ik het heel knap vind... om zo lang toneel te spelen...maar daarom zijn het ook sm people... Jane..Mattt en Jolien.quote:
In het begin vond ik Jane leuk. En toen dacht ik nog: niemand kan 24/24 toneel spelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik het heel knap vind... om zo lang toneel te spelen...maar daarom zijn het ook sm people... Jane..Mattt en Jolien.
Dat denk ik niet, even wat anders wat behoorlijk binnenkomt bij sommigenquote:
Je spelt kroeg verkeerdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit thuis achter een pilske met vrouw en kind te lachen om dit gedoe
Jij bent een ander niet. Als mensen dat nou eens zouden lerenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:55 schreef Thorelf het volgende:
kom op zeg..mijn zoon woont ook aan de andere kant van het land zie ik maanden niet... ik ga toch ook geen toneelspelen!
Nja, dat Jane toneel speelt en nep doet als de camera op haar gericht staat, ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: je had iets anders verwacht he? (tegen Jane)
Jane: hard huilen
Ze zoekt weer een backup waar ze zich achter kan verschuilen richting de finalequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef zodeju het volgende:
Gatsie wat loopt Jolien toch achter Mattie aan....geen een keer gaat hij haar achterna maar andersom steeds weer opnieuw.
Ik wel hoor, als man zijnde. Maar we leven in een maatschappij waar gevoeligheid hebben als man vanaf je geboorte de grond in wordt gestampt, op dagelijkse basis tot je doodgaatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jezushebben jullie kerels geen gevoel?
ben er bang voorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jezushebben jullie kerels geen gevoel?
Sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar vind dit allemaal zoooo overtrokken
Niet door iedereen gelukkig, ben altijd blij als een man er gewoon eerlijk in isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik wel hoor, als man zijnde. Maar we leven in een maatschappij waar gevoeligheid als man vanaf je geboorte de grond in wordt gestampt, op dagelijkse basis tot je doodgaat
Ik zou geen maand zonder mijn vader kunnen en vice versa.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:55 schreef Thorelf het volgende:
kom op zeg..mijn zoon woont ook aan de andere kant van het land zie ik maanden niet... ik ga toch ook geen toneelspelen!
Jaahaaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Schakel stelt zich nu heel heel kwetsbaar op
Is de suite er nog steeds?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
en jordy eindelijk in z'n oude vertrouwde bedje slapen vannacht
ja nog niks over gehoord, dus mss word hij wel weer naar de suite geroepen hoorquote:
Nee, gelukkig niet door iedereen en wordt het iets meer geaccepteerd. Maar je ziet het overal offline en ook online, je wil niet weten hoe snel de massa ‘mietjeee, homoooo, teer zieltjeee, je lijkt wel een wijf, etc etc etc etc’ naar je hoofd smijt als je iets van empathie/EQ toont als man. Echt op dagelijkse basis. Het wordt er gewoon uitgestampt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet door iedereen gelukkig, ben altijd blij als een man er gewoon eerlijk in is
Geeft ook leuke tv beeldenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
die luca heeft het vliegtuigje campagne opgestart voor jane trouwens
Ik dacht dat ze daar in Madame Tussauds was. Maar is een volgespoten man.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
1quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef chufi het volgende:
Kom op tis vrijdagavond !! @:BB @:FEBO we willen muziek en wat vrolijkheid
Wie is die Luca dan??quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
Damn, ik vind mannen juist veel toffer dan vrouwen, geen achterbaks gelul en geroddel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet door iedereen en wordt het iets meer geaccepteerd. Maar je ziet het overal offline en ook online, je wil niet weten hoe snel de massa ‘mietjeee, homoooo, teer zieltjeee, je lijkt wel een wijf, etc etc etc etc’ naar je hoofd smijt als je iets van empathie/EQ toont als man. Echt op dagelijkse basis. Het wordt er gewoon uitgestampt.
Mannen onderling en ook veel vrouwen naar mannen (maar dan subtieler). Daarom lopen er ook zoveel toxic mannen rond en ligt het zelfmoordcijfer onder mannen zo hoog, omdat je eigenlijk maar half mens mag zijn en met een masker op moet lopen. Veel mannen passen zich preventief aan om al het gezeik te ontlopen. Al heeft de overgrote meerderheid niet eens door dat dat zo is 😅
Ik hoor dit wel eens meer mensen zeggen, maar vraag me altijd af, verstaan jullie Portugees en Spaans? Is toch eigenlijk niet te volgen anders?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
Ik ga BB Brasil kijken als het hier zo saai blijft ... of anders Argentinië!!!
Logisch dat ze moet janken, iedere keer die rand van de vuile snotlap door je oog trekkenquote:
Die doet net zo nep voor de cameraquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ik wil terug camera op Matti!
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ik wil terug camera op Matti!
Hoop hetquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:08 schreef Kissingbird het volgende:
matthie naar de dbk
zou hij zijn uitgekozen als DM en die balletjes moeten gaan verstoppen
En het vliegtuig staat ook klaar, smokkelen maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:08 schreef Kissingbird het volgende:
matthie naar de dbk
sharice heeft iemand nodig om zichzelf aan op te trekken... denkt ze,maar is een goed persoon van zichzelf.. ze heeft niemand nodig!! komt ze hierna mss achter...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice kijkt wel op tegen jane heb ik het gevoel
DM was toch niet gezegd in die oproep?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:08 schreef Kissingbird het volgende:
matthie naar de dbk
Iedere keer als ik SM lees zie ik ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matteus naar DBK !
Misschien voor de SM?
Nee,Jane zit zelfs op de bank vanavond zo gespannen en dan hoog in haar adem dat ze zich niet eens kan ontspannen en net doet alsof ze nergens mee zit.quote:
Klopt, bij vrouwen zijn weer andere vervelende zaken (ook een keurslijf maar wel wat minder heftig). En idd, is een stuk fijner dat mannen niet zo roddelen etc iddquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Damn, ik vind mannen juist veel toffer dan vrouwen, geen achterbaks gelul en geroddel.
Ook op het werk megaveel verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, beetje offtopic
Leh-kùr
scherpquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:15 schreef Folies het volgende:
Heeft Jane geen foto van haar bestie Deb gekregen?
Ze had letterlijk al haar vrienden op foto nu daar.
Dat zou pas wreed zijn, een foto van Deb met Jane, maar niet Deb met Matti.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:15 schreef Folies het volgende:
kijk en dat is nou een sociaal experimentquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zou pas wreed zijn, een foto van Deb met Jane, maar niet Deb met Matti.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt, bij vrouwen zijn weer andere vervelende zaken (ook een keurslijf maar wel wat minder heftig). En idd, is een stuk fijner dat mannen niet zo roddelen etc idd
Maar staat een beetje los van dat andere denk ik. Eigenlijk zit ~90% van de mannen gevangen in een soort van keurslijf. Is een mooie NPO documentaire over ‘Man Made’.Opgeslagen voor laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, beetje offtopic
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja flikker toch op zou ik zeggen als dat het zou zijn ..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De gebruikelijke gesprekjes na de exit.
Ze gaan allemaal moeten gaan, anders zou te snel gekend zijn wie een secret mission heeft.quote:
Aai! Ja dat had gekund iddquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:15 schreef Folies het volgende:
Hoort er bij, quotjes draaien voor de afleveringen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja flikker toch op zou ik zeggen als dat het zou zijn ..
Ja dat vind ik ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:16 schreef Thorelf het volgende:
pff het is zoooo anders met die influenzers... en semi bekenden....p[ease BB terug naar de mens die niet in the picture staat!!
Dat doen indo's toch snel, mijn schoonzus doet dit ook vaak, ff aaien over de fotoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Jane dramatisch geknield, aait nog even over de foto![]()
[ afbeelding ]
Heb niets gehoordquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:20 schreef Folies het volgende:
Laat ze snel naar huis gaan, dit komt niet goed. Het doek is gevallen.
Ze zei net wederom iets over hoe ze Mattheus had leren kennen, met zijn blonde haren.quote:
voor jou, maar ik gun het je....voor mij helaas Jolien er niet uit!!... slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:34 schreef odie22 het volgende:
slaap lekker iedereen, was weer een TOPavond![]()
ja met dat glaasje Champagne en dan een uur later wat popcorn.. terwijl de champagne al op is en ja dat dus echt een en al een grote FAIL @BB en @FEBOquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:35 schreef Willewa het volgende:
Febo faalt wederom, zelfs bij halve finale geen feestelijke inluiding. Morgen nog een kans.
Jep, moest precies aan dat woord denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Huidhonger, kent u die uitdrukking....?
Mogelijk dat ze nog niet weet wie ze echt wilt kriebelen ... staar foto Jeff (zou niet mogen volgens mij )quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:47 schreef Willewa het volgende:
Nu kriebelt en aait Jolien Jordy. Het is niet alleen richting Mattie, ze doet dat bij iedereen volgens mij. Altijd heel veel behoefte aan aanraking volgens mij. Niet mijn ding, vind het ook een beetje vreemd, maar ze is denk ik dus niet per se op Mattie gefixeerd in dat opzicht. Ze aait en friemelt aan iedereen.
Heb nou niet het gevoel dat ze zou twijfelen over Jordy want denk niet dat ze daar op valtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat ze nog niet weet wie ze echt wilt kriebelen ... staar foto Jeff (zou niet mogen volgens mij )
Nee Jordy is niet haar ding .. Mattie daarentegen voelde wel lekker de afgelopen weken want dit speelt natuurlijk al langerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb nou niet het gevoel dat ze zou twijfelen over Jordy want denk niet dat ze daar op valtKan mis zitten natuurlijk, lijkt me alleen niet echt haar type.
Heb bij haar vanaf dag 1 al het gevoel dat ze constant iemand anders’ huid moet voelen. Altijd dat lichamelijke contact. En dus daarmee ook veel mannen het hoofd gek maakt(en heb de indruk dat ze dat ook helemaal niet erg vindt)
Moest het niet in de tuin?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. Liep zoekend rond. Stopte volgens mij een bal weg bij de vendingmachine?
Hij heeft er ook minstens 1 in de tuin gelegd. De bbq stond ervoor mij daarachter vlak bij de muur of een kastje wat langs de deur staat heeft hij iets gelegd. En het leek idd op boven op de vending machine.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moest het niet in de tuin?
Iedereen loopt constant heen en weer dus dit duurt nog wel even
Hij pakte in de tuin ook de vuurschaal, keek ernaar en zette het weer weg.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hij heeft er ook minstens 1 in de tuin gelegd. De bbq stond ervoor mij daarachter vlak bij de muur of een kastje wat langs de deur staat heeft hij iets gelegd. En het leek idd op boven op de vending machine.
Later in de gang liepen er te veel rond en legde hij wat in zijn kast
Ja dacht ik ook en in de kist buiten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hij heeft er ook minstens 1 in de tuin gelegd. De bbq stond ervoor mij daarachter vlak bij de muur of een kastje wat langs de deur staat heeft hij iets gelegd. En het leek idd op boven op de vending machine.
Later in de gang liepen er te veel rond en legde hij wat in zijn kast
Dus alles misschien al gedaan? Misschien hoeven we niks meer te verwachten nu danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook en in de kist buiten?
Mja dat vraag ik me dus afquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus alles misschien al gedaan? Misschien hoeven we niks meer te verwachten nu dan
Denk dat diegene die hij in zijn kast heeft gelegd nog verstopt moet worden aangezien ze niet in elkaars kasten mogen zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus alles misschien al gedaan? Misschien hoeven we niks meer te verwachten nu dan
Ik geef het ook op, slaap wel iedereenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:25 schreef kater1 het volgende:
Met een camera op Jordy en een camera op Jane komen we niet veel verder. Trusten allemaal!
Jep, zat voor zover ik zag niks bij en heb ze er ook niet over gehoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb na de exit niets meer gezien, hier bijgelezen. Ze hebben foto's gekregen begrijp ik, maar Mattie en Jane niet van hun (ex)partners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |