voor jou, maar ik gun het je....voor mij helaas Jolien er niet uit!!... slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:34 schreef odie22 het volgende:
slaap lekker iedereen, was weer een TOPavond![]()
ja met dat glaasje Champagne en dan een uur later wat popcorn.. terwijl de champagne al op is en ja dat dus echt een en al een grote FAIL @BB en @FEBOquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:35 schreef Willewa het volgende:
Febo faalt wederom, zelfs bij halve finale geen feestelijke inluiding. Morgen nog een kans.
Jep, moest precies aan dat woord denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Huidhonger, kent u die uitdrukking....?
Mogelijk dat ze nog niet weet wie ze echt wilt kriebelen ... staar foto Jeff (zou niet mogen volgens mij )quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:47 schreef Willewa het volgende:
Nu kriebelt en aait Jolien Jordy. Het is niet alleen richting Mattie, ze doet dat bij iedereen volgens mij. Altijd heel veel behoefte aan aanraking volgens mij. Niet mijn ding, vind het ook een beetje vreemd, maar ze is denk ik dus niet per se op Mattie gefixeerd in dat opzicht. Ze aait en friemelt aan iedereen.
Heb nou niet het gevoel dat ze zou twijfelen over Jordy want denk niet dat ze daar op valtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat ze nog niet weet wie ze echt wilt kriebelen ... staar foto Jeff (zou niet mogen volgens mij )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |