Nee Jordy is niet haar ding .. Mattie daarentegen voelde wel lekker de afgelopen weken want dit speelt natuurlijk al langerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb nou niet het gevoel dat ze zou twijfelen over Jordy want denk niet dat ze daar op valtKan mis zitten natuurlijk, lijkt me alleen niet echt haar type.
Heb bij haar vanaf dag 1 al het gevoel dat ze constant iemand anders’ huid moet voelen. Altijd dat lichamelijke contact. En dus daarmee ook veel mannen het hoofd gek maakt(en heb de indruk dat ze dat ook helemaal niet erg vindt)
Moest het niet in de tuin?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. Liep zoekend rond. Stopte volgens mij een bal weg bij de vendingmachine?
Hij heeft er ook minstens 1 in de tuin gelegd. De bbq stond ervoor mij daarachter vlak bij de muur of een kastje wat langs de deur staat heeft hij iets gelegd. En het leek idd op boven op de vending machine.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moest het niet in de tuin?
Iedereen loopt constant heen en weer dus dit duurt nog wel even
Hij pakte in de tuin ook de vuurschaal, keek ernaar en zette het weer weg.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hij heeft er ook minstens 1 in de tuin gelegd. De bbq stond ervoor mij daarachter vlak bij de muur of een kastje wat langs de deur staat heeft hij iets gelegd. En het leek idd op boven op de vending machine.
Later in de gang liepen er te veel rond en legde hij wat in zijn kast
Ja dacht ik ook en in de kist buiten?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hij heeft er ook minstens 1 in de tuin gelegd. De bbq stond ervoor mij daarachter vlak bij de muur of een kastje wat langs de deur staat heeft hij iets gelegd. En het leek idd op boven op de vending machine.
Later in de gang liepen er te veel rond en legde hij wat in zijn kast
Dus alles misschien al gedaan? Misschien hoeven we niks meer te verwachten nu danquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook en in de kist buiten?
Mja dat vraag ik me dus afquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus alles misschien al gedaan? Misschien hoeven we niks meer te verwachten nu dan
Denk dat diegene die hij in zijn kast heeft gelegd nog verstopt moet worden aangezien ze niet in elkaars kasten mogen zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus alles misschien al gedaan? Misschien hoeven we niks meer te verwachten nu dan
Ik geef het ook op, slaap wel iedereenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:25 schreef kater1 het volgende:
Met een camera op Jordy en een camera op Jane komen we niet veel verder. Trusten allemaal!
Jep, zat voor zover ik zag niks bij en heb ze er ook niet over gehoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb na de exit niets meer gezien, hier bijgelezen. Ze hebben foto's gekregen begrijp ik, maar Mattie en Jane niet van hun (ex)partners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |