bakkie pleur?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef Lrod01 het volgende: Geen Axel meer in de SL. Halle-fucking-luja.
![]()
Mag ik zeggen dat ik de winnaars het slechtste vond......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:07 schreef Sestra666 het volgende:
to to to tomatenplukkersssssssssssssssssss
ik vond jolien en sharice t leukstquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik de winnaars het slechtste vond......
zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook goed en kan niet kiezen tussen Mattie en Pootje of Jolien en Sharice.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond jolien en sharice t leukst
Taai ditquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef Lrod01 het volgende:
Geen Axel meer in de SL. Halle-fucking-luja.![]()
Je mag hier alles zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar vanaf morgen wel Pootje in de taxi, dat wordt een leuke
dat mag jijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik geef een halve thumbs upquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vond jolien en sharice t leukst
Ja ok sterkte enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het niet helpt wordt het de pijnpoli
Nu je het zegt ... maar niets met 100% confirmatiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Matti net voor vertrek iets aan pootje gaf die het vervolgens in zijn zak stak ?
Ja, dat zag ik ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Iemand nog meegekregen dat Matti net voor vertrek iets aan pootje gaf die het vervolgens in zijn zak stak ?
ja maar had liever Jane in de taxi gezien vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar vanaf morgen wel Pootje in de taxi, dat wordt een leuke
Ja zag het ook. Zit in filmpje dat ik op nam. Iets kleins. Briefje of een mageetje met een fotootje misschien ofzo. Kon ook niet duidelijk krijgen wat het was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Ja ff gecheckt nog net, maar niet te zien wat dat was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:17 schreef greysbones het volgende:
Misschien iemand doodziek vanwege 5 of 4 tenen knoflook in de knoflooksaus. Terwijl het er maar 3 moesten zijn volgens het receptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
Iemand in huis dood ziek zwak misselijk of zo?
Kan nooit genoeg zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien iemand doodziek vanwege 5 of 4 tegen knoflook in de knoflooksaus. Terwijl het er maar 3 moesten zijn volgens het recept
Hoezo? Is er hier een knoflooktenen oorlogquote:
Ik heb een mute knop.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoor alle behalve stilte op de streams, maar goed![]()
Nou goed dat zal ik dan verkeerd begrepen hebben. Omdat je 2 posts daarvoor ook al kritiek had op dat er gewoon ff een discussie plaats vond waar iets verkeerd begrepen werd, dacht ik dat je daar weer op doelde.quote:
Hoop jane over 1 weekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
wat een onzin dit, over 2 weken zijn ze thuis
Ja dat .. Maar goed BB is an asshloquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
Maar Jolien wist al niet meer hoe de lach van Amber was. Kan ze alvast weer ff zien hoe ze eruit ziet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:31 schreef odie22 het volgende:
Wie is Amber en hoe heette dr BB vrindje ook al weer .. ???quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar Jolien wist al niet meer hoe de lach van Amber was. Kan ze alvast weer ff zien hoe ze eruit ziet.
Zei ze mss, daar had JIJ nog lang haar?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:34 schreef Folies het volgende:
Oooh, daar had je moeder nog lang haar, wat mooi! (Jane tegen Mattheus)
Hoe weet zij dit, of heb ik wat gemist.
Matti en Jane zijn wat stil, dus denk dat ze het wel doorh hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
Sja geen Jorda en Deb helaas...
Zou dat al doordringen?
Nee, maar wie weet heb ik het verkeerd gehoord. Kan zomaar. Pin me er aub niet op vast.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zei ze mss, daar had JIJ nog lang haar?
Want tegen Jolien hoorde ik Matti zeggen: en daar had ik toen nog geen snor
Ze heeft het er eerder vanavond met Pootje over gehad. Pootje ging doorgeven aan Jeff dat ze hem mist en na het huis met hem verder wil om te zien of het buiten het huis nog steeds net zo leuk is samen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is Amber en hoe heette dr BB vrindje ook al weer .. ???
How dare youquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
dit boeit toch echt niemand wat of wel?
Dit is wel de definitieve doordringer denk ik ja. Al zullen ze dan misschien alsnog denken ‘misschien is er een andere reden, je weet nooit’. Maar ze voelden de bui al een beetje hangen natuurlijk en nu helemaal denk ik. Zal vast een staartje krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
Sja geen Jorda en Deb helaas...
Zou dat al doordringen?
Hoop dat het doordringt, voor hun echt beterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti en Jane zijn wat stil, dus denk dat ze het wel doorh hebben?
Maar ja, Jordy en Sharice zijn ook vrij stil. Alleen Jolien nogal druk
Ik hoop het, anders heeft ze zich wederom versproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
Oooh, ze hebben filmpjes gezien daarnet tijdens SL , cfr popcorn?
Matti zei net; dat is mijn tante die we daarnet zagen
@:Folies dat zal het dan zijn, ze hebben een paar van elkaars familieleden al in filmpjes mogen zien
Dat kunnen ze echt niet maken als het over isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:40 schreef marky het volgende:
Ik zie volgens mij wel een foto van Matti met Deborah
Denk het toch niet, dan had je ‘m er vast en zeker over gehoord lijkt me.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat kunnen ze echt niet maken als het over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |