als zij maar aandacht heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti en Jane zijn wat stil, dus denk dat ze het wel doorh hebben?
Maar ja, Jordy en Sharice zijn ook vrij stil. Alleen Jolien nogal druk
heel goed, ze beschermt mattie tegen de invloeden van de janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef zodeju het volgende:
Gatsie wat loopt Jolien toch achter Mattie aan....geen een keer gaat hij haar achterna maar andersom steeds weer opnieuw.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel goed, ze beschermt mattie tegen de invloeden van de jane
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel goed, ze beschermt mattie tegen de invloeden van de jane
Hoop dat hij nog even met Jane kan babbelen ( en niet met Jolienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ligt dat aan mij, of ziet Matti er echt héél verdrietig uit?
Je zou denken dat ze blij zijn met al deze familiefoto's? (behalve natuurlijk als je iets verwacht wat er dan niet is)
Love stories X. Doet me niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog even met Jane kan babbelen ( en niet met Jolien) straks, heb met hun te doen
hij is het gewend want zijn ex zit ook vol met nepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:45 schreef Flow3r het volgende:
Mattie zag een foto van Jolien en zei : oh toen had ze nog geen bovenlip![]()
Jolien : dat was voordat ik fillers had
[ afbeelding ]
Iedereen reageert anders op dingen dus dat weet je eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ligt dat aan mij, of ziet Matti er echt héél verdrietig uit?
Je zou denken dat ze blij zijn met al deze familiefoto's? (behalve natuurlijk als je iets verwacht wat er dan niet is)
De bolletjes gaan zo barsten. Game Time.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik denk steeds dat hij elk moment in tranen zal uitbarsten.
Ik heb Jane nog niet eens gezien met de foto's/herinneringen.quote:
quote:
oh ok thx!quote:
Misschien heb ik al teveel meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Het is intenser dan we denken en gaat malen in die koppies geloof dat maar.
Kun jij wel lekker stoer doen, ik hoop dat je het zelf nooit meemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |