Je spelt kroeg verkeerdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit thuis achter een pilske met vrouw en kind te lachen om dit gedoe
Jij bent een ander niet. Als mensen dat nou eens zouden lerenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:55 schreef Thorelf het volgende:
kom op zeg..mijn zoon woont ook aan de andere kant van het land zie ik maanden niet... ik ga toch ook geen toneelspelen!
Nja, dat Jane toneel speelt en nep doet als de camera op haar gericht staat, ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: je had iets anders verwacht he? (tegen Jane)
Jane: hard huilen
Ze zoekt weer een backup waar ze zich achter kan verschuilen richting de finalequote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:42 schreef zodeju het volgende:
Gatsie wat loopt Jolien toch achter Mattie aan....geen een keer gaat hij haar achterna maar andersom steeds weer opnieuw.
Ik wel hoor, als man zijnde. Maar we leven in een maatschappij waar gevoeligheid hebben als man vanaf je geboorte de grond in wordt gestampt, op dagelijkse basis tot je doodgaatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jezushebben jullie kerels geen gevoel?
ben er bang voorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jezushebben jullie kerels geen gevoel?
Sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:56 schreef Thorelf het volgende:
sorry,maar vind dit allemaal zoooo overtrokken
Niet door iedereen gelukkig, ben altijd blij als een man er gewoon eerlijk in isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik wel hoor, als man zijnde. Maar we leven in een maatschappij waar gevoeligheid als man vanaf je geboorte de grond in wordt gestampt, op dagelijkse basis tot je doodgaat
Ik zou geen maand zonder mijn vader kunnen en vice versa.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:55 schreef Thorelf het volgende:
kom op zeg..mijn zoon woont ook aan de andere kant van het land zie ik maanden niet... ik ga toch ook geen toneelspelen!
Jaahaaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Schakel stelt zich nu heel heel kwetsbaar op
Is de suite er nog steeds?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
en jordy eindelijk in z'n oude vertrouwde bedje slapen vannacht
ja nog niks over gehoord, dus mss word hij wel weer naar de suite geroepen hoorquote:
Nee, gelukkig niet door iedereen en wordt het iets meer geaccepteerd. Maar je ziet het overal offline en ook online, je wil niet weten hoe snel de massa ‘mietjeee, homoooo, teer zieltjeee, je lijkt wel een wijf, etc etc etc etc’ naar je hoofd smijt als je iets van empathie/EQ toont als man. Echt op dagelijkse basis. Het wordt er gewoon uitgestampt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet door iedereen gelukkig, ben altijd blij als een man er gewoon eerlijk in is
Geeft ook leuke tv beeldenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
die luca heeft het vliegtuigje campagne opgestart voor jane trouwens
Ik dacht dat ze daar in Madame Tussauds was. Maar is een volgespoten man.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
1quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef chufi het volgende:
Kom op tis vrijdagavond !! @:BB @:FEBO we willen muziek en wat vrolijkheid
Wie is die Luca dan??quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
Damn, ik vind mannen juist veel toffer dan vrouwen, geen achterbaks gelul en geroddel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet door iedereen en wordt het iets meer geaccepteerd. Maar je ziet het overal offline en ook online, je wil niet weten hoe snel de massa ‘mietjeee, homoooo, teer zieltjeee, je lijkt wel een wijf, etc etc etc etc’ naar je hoofd smijt als je iets van empathie/EQ toont als man. Echt op dagelijkse basis. Het wordt er gewoon uitgestampt.
Mannen onderling en ook veel vrouwen naar mannen (maar dan subtieler). Daarom lopen er ook zoveel toxic mannen rond en ligt het zelfmoordcijfer onder mannen zo hoog, omdat je eigenlijk maar half mens mag zijn en met een masker op moet lopen. Veel mannen passen zich preventief aan om al het gezeik te ontlopen. Al heeft de overgrote meerderheid niet eens door dat dat zo is 😅
Ik hoor dit wel eens meer mensen zeggen, maar vraag me altijd af, verstaan jullie Portugees en Spaans? Is toch eigenlijk niet te volgen anders?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
Ik ga BB Brasil kijken als het hier zo saai blijft ... of anders Argentinië!!!
Logisch dat ze moet janken, iedere keer die rand van de vuile snotlap door je oog trekkenquote:
Die doet net zo nep voor de cameraquote:Op zaterdag 22 maart 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, ik wil terug camera op Matti!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |