quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:52 schreef Ireth het volgende:
Nou ff stukje wegrijden voor de sier en dan de studio in naar Elke
hebben we geen volgende week is het ??/ weekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Met weer een bewoner minder gaat de strijd door
Wie haalt de finale week
Volg BB 7 op 24
Jordy gooit ze zonder aarzelen stuk voor stuk onder de trein en gaat zingend verder en zijn fans vinden alles geweldig. Jatten, vals spelen, naaistreken. Waar is karma als je het nodig hebt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, laat het kartel nu zichzelf maar opvreten ..
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we geen volgende week is het ??/ week
Lijkt me eerlijk gezegd logisch met nog 5 bewoners en nog maar 2 weken op de agenda.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy gooit ze zonder aarzelen stuk voor stuk onder de trein en gaat zingend verder en zijn fans vinden alles geweldig. Jatten, vals spelen, naaistreken. Waar is karma als je het nodig hebt?
Karma is de periode na het huis.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy gooit ze zonder aarzelen stuk voor stuk onder de trein en gaat zingend verder en zijn fans vinden alles geweldig. Jatten, vals spelen, naaistreken. Waar is karma als je het nodig hebt?
maar hij lag wel veel ook hoor hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
Die compilatie, toch was het een leuke gast hoor
Pootje vond het 6/7 weken geleden al superbest om te gaan en is dolbij dat ie Elke weer gaat zienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:54 schreef humpty het volgende:
Zag in tegenstelling tot Axel geen teleurstelling bij Pootje in de auto
denk dat het voor hem oke is
Wat een wrang mens is dat zegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Elsa gaat los over Jordy op de live van Niels
Verschrikkelijk en lekker volwassen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Kousenband!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Had hem toch wel heel wat duiten gegund om mee te nemen......nu ga je net voor het eind eruit met niks.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:54 schreef humpty het volgende:
Zag in tegenstelling tot Axel geen teleurstelling bij Pootje in de auto
denk dat het voor hem oke is
nee voor schreeuwers buiten kunnen ze lekker SLen hahaquote:
ochja wie zijn dat ook alweerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
en die gun ik mattie jane en Jolien nou net niet!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had hem toch wel heel wat duiten gegund om mee te nemen......nu ga je net voor het eind eruit met niks.
Kinderachtig en niet netjes van haar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Loslaten is moeilijk......en Jordy is wel een dingetje bij haar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
blij dat ze nog niet naar huis hoeven, wetende dat het totale chaos is daarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:58 schreef Droopie het volgende:
Jane en Mattie, waar denken ze aan.
Niet aan Pootje gok ik zo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
blij dat ze nog niet naar huis hoeven, wetende dat het totale chaos is daar
Ach who cares. Dat mens is totaal niet meer relevant.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Ik de drie J's niet.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en die gun ik mattie jane en Jolien nou net niet!!
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef Thorelf het volgende:
had het nooit verwacht,maar nu ga ik echt voor Sharice als winnaar!
Denk al een tijdje dat zij gaat winnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef Thorelf het volgende:
de oudste van dit seizoen toch?quote:
zou het haar echt wel gunnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk al een tijdje dat zij gaat winnen
Als ik zo terugkijk vind ik ergens ook wel dat zij het t meeste verdientquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef Thorelf het volgende:
Als Jane het niet kan worden dan moet het Sharice worden. Zolang dat kartel maar niet wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ik zo terugkijk vind ik ergens ook wel dat zij het t meeste verdient
Gaat toch echt gebeuronnnnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jane het niet kan worden dan moet het Sharice worden. Zolang dat kartel maar niet wint.
Nou nee zoals ze was met milena en hoe ze over dingen sprak verdiend die het niet vind ik. De anderen mogen van mij winnen met voorkeur voor jolien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kans van 2 op 3 dat Jane of Sharice wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jane het niet kan worden dan moet het Sharice worden. Zolang dat kartel maar niet wint.
Die donkere kant die ze heeft is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee zoals ze was met milena en hoe ze over dingen sprak verdiend die het niet vind ik. De anderen mogen van mij winnen met voorkeur voor jolien.
Ze is tussen de regels door erg populair op de socials. Valt in de strijd van de polls niet zo op, maar de meest populaire filmpjes bij mij op TikTok zijn die van Sharice. Mensen vinden haar lief voor anderen e.d.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jolien en Mattie vind ik dan weer iets van, in mijn ogen liften die heel makkelijk mee met Jordy..Ze staan niet zo hoog in de polls omdat ze zelf ergveel bijdragen of spraakmakend zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee zoals ze was met milena en hoe ze over dingen sprak verdiend die het niet vind ik. De anderen mogen van mij winnen met voorkeur voor jolien.
Vindt het zo jammer dat ze zo onverschillig samen met Milena was ....Voor de rest is het een topper.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Axel en Eva gaan trouwen![]()
ehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das niet de beste foto van eva om het mild te zeggen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Axel en Eva gaan trouwen![]()
Ik herkende haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
die zit hardop te denken hoe de buitenwereld over hem denkt
Als je 34x met je rechterhand tikt en 3 x met je ogen knippert valt er zo iets uit de vending machinequote:
Valt wel mee toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh
Een foto van Eva is altijd goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je 34x met je rechterhand tikt en 3 x met je ogen knippert valt er zo iets uit de vending machine
hij zelf ook!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef riri het volgende:
Ik weet nog dat Jordy eerder in het spel zei dat Charise met haar huilmomentjes heel goed wist hoe ze de kijker moet bespelen, hij irriteerde zich daar ontzettend aan, veel van de spelers bezondigden zich daar aan, Jane doet precies hetzelfde
Ik had het ook gehooptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
Jordy dacht bijna een wondertje![]()
(dat Jane naar huis zou gaan)
Wat heeft het ventje het toch zwaar
jammer dat axel weg is .. de enige die het tegen het kartel probeerde op te nemen!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
Jordy dacht bijna een wondertje![]()
(dat Jane naar huis zou gaan)
Wat heeft het ventje het toch zwaar
Hé dat had ik nou net uit mijngeheugen gewistquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weinig mis mee iddLeek ze maar iets minder op den Donald T. , dan was ze echt nice.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hé dat had ik nou net uit mijngeheugen gewist
zij doet haar best met mannen en manipuleren!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef Folies het volgende:
Jolien moet toch nog een beetje haar best gaan doen met haar spel.
Als je na vele weken een brief van je ouders krijgt begrijp ik dat je je emoties laat gaan even maar als er een bewoner weg gaat en je die volgende week weer ziet en dan een gezicht trekt alsof er iemand is gestorven dat begrijp ik echt nietquote:
Nee, ik heb het ineens door.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij doet haar best met mannen en manipuleren!
Ik gun het Mattie en Jolien ook wel, zelfs Jane , iedereen eigenlijk wel, het is best een zware taak 24/7 camera's op je kop, maar toch... je maakt mij niet wijs dat je je nooit eens negatief hebt willen uitlaten over medebewoners, nooit eens krachttermen hebt willen gebruiken zoals een Jeff of Axel wel deden en daar op werden afgerekendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef maxelu het volgende:
Ik snap dat Sharice de laatste weken meer geliefd is en ik verdraag haar zelf ook veel beter, maar ik heb die echt te lelijke en persoonlijke sneren horen geven over veel medebewoners. Haar gedrag toen ze gefuseerd was met Milena vond ik echt totaal niet leuk en vergeet ik niet.
Jane is vast een prima meid en zal wel lief en leuk zijn, maar ik vind haar veel te vaak nep/geacteerd overkomen. Die reacties van ultra luide lachbuien tot gillen, of juist op de grond storten en mental breakdown huilbuien trek ik slecht.
Jolien en Matti vind ik, in tegenstelling tot velen (van wat ik online lees), gewoon wel 2 fijne mensen. Ik vind Matti geen natte scheet zonder mening of whatever. Gewoon een vriendelijke gast met het hart op de juiste plaats, die conflictvermijdend is en het prima vind om iemand zijn mening te laten zeggen en daarin gewoon mee te gaan zonder zijn eigen mening persé in het gesprek te willen gooien. Volgend mij in het dagelijks leven echt een goeie gast en een leuke vriend.
Jolien vind ik ook niet vies of een slet of dit of dat, wat mij betreft is dat gewoon een lief, gevoelig meisje.
En Jordy tja... ik ben akkoord dat het veel te vaak in zijn voordeel allemaal uitgedraaid/gestuurd is geweest. Maar deze kerel heeft wel voor veel animo en drama gezorgd en zonder dat heb je natuurlijk een veel te saaie tv show. Zou het ook moeilijk hebben met hem, ben hem vaak ook wel een beetje beu de laatste weken, maar kijk ook beetje neutraal naar hem.
Naar iedereen wel. Die haat dat elke bewoner online krijgt elk jaar is altijd wat overdreven. Mijn mening allemaal.
Niet echt een favo bewoner dit jaar, denk dat ik een Matti of Jolien het liefst zie winnen nu. Kan nog veranderen de komende 2 weken. Ben benieuwd, het begint te korten!
Wat gebeurt er vanavond nog?
Wat is nog het kartel?.....iedereen is nu voor zichzelf aan het spelen......en ben zo blij dat het daar niet meer een giftig sfeer is.....dus ben blij dat Axel weg is want die kan ook niet loslaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jammer dat axel weg is .. de enige die het tegen het kartel probeerde op te nemen!!
dat is nu... en nee ik vind het jammer dat hij weg is...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is nog het kartel?.....iedereen is nu voor zichzelf aan het spelen......en ben zo blij dat het daar niet meer een giftig sfeer is.....dus ben blij dat Axel weg is want die kan ook niet loslaten.
en de airfryer aan zoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
glaasje sjampie met een borrelhapje
Ja ik weet maar zonder muziekje en echte goede viering bedoel ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
glaasje sjampie met een borrelhapje
Er zitten mensen tussen die niet met alcohol om kunnen gaan kuchjordykuchquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik weet maar zonder muziekje en echte goede viering bedoel ikWeer een simpel glaasje en hapje en that’s it.
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef maxelu het volgende:
Nee dat is zeker menselijk, ik struikelde dan ook niet persé over dat Axel dan eens ging schelden en Jordy kneus noemde ofzo. Ik vond het niet netjes, maar vond Axel op andere momenten ook wel gewoon nog leuk en grappig. Maar dingen die ik Sharice heb horen zeggen gingen wel verder, maar dat is weken geleden en hoeft ook niet persé terug tot leven geblazen te worden.
Inderdaad iedereen die er zo lang in zit verdient de winst. Iedereen heeft goeie en slechte kanten.
Al die hatelijke opmerkingen over bewoners komen het programma uiteindelijk niet ten goede vind ik.
En de kaartenbak deelnemers zijn zeker geen meerwaarde. Pluk gewone mensen van de straat aub en laat die social media mensen lekker social media'en.
Krijgen we een feestje??!!
Ja.....reden voor een glas champ willen ze wel even juichen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef mazaru het volgende:
Het was toch al duidelijk dat ze in de halve finale zitten? Ze reageren alsof het groot nieuws is
Pootje!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.
In deze habitat zijn ze best te pruimen, maar man man man, wat was dat een wespennest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.
Hij is nog nooit agressief geweest alleen snel aangeschoten en heeft dan geen rem.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten mensen tussen die niet met alcohol om kunnen gaan kuchjordykuch
Axel was te oppervlakkig vond ik. Wie is hij vraag ik mij af. Hij heeft zichzelf niet blootgegeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jammer dat axel weg is .. de enige die het tegen het kartel probeerde op te nemen!!
Jupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten mensen tussen die niet met alcohol om kunnen gaan kuchjordykuch
Dus kun je er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is nog nooit agressief geweest alleen snel aangeschoten en heeft dan geen rem.
En van koffie genieten en de zon. Over persoonlijk heb ik hem heel weinig horen vertellen. Maar wens hem alle goeds in het leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Axel was te oppervlakkig vond ik. Wie is hij vraag ik mij af. Hij heeft zichzelf niet blootgegeven.
Mijn beeld van hem is een kerel in de kroeg met pinten en loeren naar de vrouwen
4 tenen knoflookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
Mattie pakt de knoflooksaus erbij![]()
DE knoflooksaus die Jane gemaakt heeft niet volgens het recept
toch nog iemand die het eetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
Ach met die paar biertjes kan het toch ook niet zo ver uit de hand lopenquote:
klopt niet bloot gegeven,maar wel geprobeerd een spel te spelen en de kleuterschool proberen weg te krijgen!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Axel was te oppervlakkig vond ik. Wie is hij vraag ik mij af. Hij heeft zichzelf niet blootgegeven.
Mijn beeld van hem is een kerel in de kroeg met pinten en loeren naar de vrouwen
Precies. De vraag is wat er gebeurt als je zo’n iemand nog meer geeft. Of beschikbaar stelt aan de groep en dat hij dan teveel zuipt omdat ie geen rem heeft en meer pakt dan de bedoeling is pp.quote:
En die hij helemaal TOP vondquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
poah, nog maar 2 wekenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
En Eva, Linda, Axel, Wicky, Keanu, Jordy, Sharice, Linda, Fleur, David S., Elsa en Milena!
Het gaat erom, wat er gebeurt als er méér beschikbaar is. En je vaker die gok neemt met meer feestjes. We hebben het er juist over dat daarom misschien de feestjes zo beperkt blijven om wat ie al snel liet zien met een beetje drank. Dat kon allemaal nog wel, tuurlijk, maar geef zo iemand meer kansen daarin en meer drank beschikbaar, dan ontloop je dat risico tegenwoordig denk ik liever als regie zijnde. Zou een verklaring kunnen zijn voor minder feestjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:37 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ach met die paar biertjes kan het toch ook niet zo ver uit de hand lopen
Het ergste dat hij deed was op zn kont vallen, in de vijver willen springen, en een eland grinden
Waar mensen tegenwoordig offense aan nemen...
In de big brothers vroeger gebeurden er hele andere dingen met de feestjes en dat vonden we heerlijk om te zien toen :p
keek je ooit DGK?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het gaat erom, wat er gebeurt als er méér beschikbaar is. En je vaker die gok neemt met meer feestjes. We hebben het er juist over dat daarom misschien de feestjes zo beperkt blijven om wat ie al snel liet zien met een beetje drank. Dat kon allemaal nog wel, tuurlijk, maar geef zo iemand meer kansen daarin en meer drank beschikbaar, dan ontloop je dat risico tegenwoordig denk ik liever als regie zijnde. Zou een verklaring kunnen zijn voor minder feestjes.
We weten dat niet, maar we filosoferen er een beetje over of dat kan meespelen. That’s all.
Die is wegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
wie is toch die man die savonds het brood kneed
maar deze mensen zijn toch allemaal nogwel van een leeftijd waar ze veel uitgaan en naar feestjes gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies. De vraag is wat er gebeurt als je zo’n iemand nog meer geeft. Of beschikbaar stelt aan de groep en dat hij dan teveel zuipt omdat ie geen rem heeft en meer pakt dan de bedoeling is pp.
Hoeft niet eens agressie en kwade dronk te zijn, maar bijv alles onderkotsen of weet ik vulgair gedrag. Agressie is niet de enige optie bij dronkenschapKijken ook veel kids naar dit programma dus dat neemt de regie mee lijkt me, naast dat je sowieso geen eventuele schandalen wil.
jaa go sharicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
nou kom op met de SM balletjes verstoppen
Wie heeft dat gewonnen????quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
Heb Matti gestemdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
Ik heb Jordy gekozen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
david?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft even kaartje met pootje zijn naam geschreven om te onthouden hoe hij heette
O ja!!!!! Was ik vergeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
Je snapt dat iets in een club zonder camera en een tv programma met livestream etc hele andere zaken zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef maxelu het volgende:
[..]
maar deze mensen zijn toch allemaal nogwel van een leeftijd waar ze veel uitgaan en naar feestjes gaan
daar gebeurt ook vanalles en loopt het ook uit de hand bij sommige mensen
zo traumatiserend is dat allemaal niet vind ik
en als het echt zo erg is kunnen ze streamlocken en het uit de aflevering laten (jordi die op zn kont viel tweemaal en in de vijver wou kwam ook niet in de aflevering)
Het zou best wat sfeer/drama/grappige situaties kunnen opleveren. Een dronken Jolien en Matti bv ben ik wel benieuwd naar hoe dat nu zou gaan :p
En een bescheiden feestje voor een halve finale te halen moet toch gewoon kunnen
Zo Idioot is nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft even kaartje met pootje zijn naam geschreven om te onthouden hoe hij heette
Ik hou me er al wijselijk buiten voordat er weer iemand ontploftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je snapt dat iets in een club zonder camera en een tv programma met livestream etc hele andere zaken zijn?En waar een regie tegenwoordig allemaal rekening mee moet houden?
Ik zie ook gewoon liever een feestje. Volgens mij wordt er weer niet goed gelezen of begrepen waar mazaru en ik even over praatten, zonder er van alles mee te bedoelen of een standpunt mee in te nemen over alcohol.
wie waren het ook alweer die in de avond de gezelligheid maakte... met een hapje en drankje.... toen het nog mocht... geen mattie...of Jane o.a.. nee dat waren bart.. huub ..jeffrey.. axel..en jordy... geen saaie matt,,,jane de vroeg slapers en de sm personen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
wie is toch die man die savonds het brood kneed
ja in een club kan iedereen filmen en hebben ze geen streamlock :pquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je snapt dat iets in een club zonder camera en een tv programma met livestream etc hele andere zaken zijn?En waar een regie tegenwoordig allemaal rekening mee moet houden?
Ik zie ook gewoon liever een feestje. Volgens mij wordt er weer niet goed gelezen over begrepen waar mazaru en ik even over praatten, zonder er van alles mee te bedoelen of een standpunt mee in te nemen over alcohol.
ja zegggquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Ben niet team Matti, maar gun hem wel iets leuks ter afleiding
Hij was ook gekozen om dat verborgen geld te zoekenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
Haha. Het is wel een lastig ding hier soms hoe slecht er gelezen kan worden of iets gewoon niet begrepen wordt. Voor je het weet zit je in een discussie over iets waar je helemaal niks over zei of niet bedoelde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou me er al wijselijk buiten voordat er weer iemand ontploft![]()
![]()
bart ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wie waren het ook alweer die in de avond de gezelligheid maakte... met een hapje en drankje.... toen het nog mocht... geen mattie...of Jane o.a.. nee dat waren bart.. huub ..jeffrey.. axel..en jordy... geen saaie matt,,,jane de vroeg slapers en de sm personen!
Ik ook alleen kans dat hij het dan verpestquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
En die helemaal nergens over gaat uiteindelijk. Gewoon een losse opmerking en je bent twee topics zoet ermeequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Het is wel een lastig ding hier soms hoe slecht er gelezen kan worden of iets gewoon niet begrepen wordt. Voor je het weet zit je in een discussie over iets waar je helemaal niks over zei of niet bedoelde.
Moest het toen toch nog delen met zijn partner,,,,,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was ook gekozen om dat verborgen geld te zoeken
Volgens mij was hij stiekem blij dat hij naar huis mochtquote:
Ja ik ook. Dus je begrijpt niet exht waarover we het hadden en dat was ons standpunt niet eensquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
ja in een club kan iedereen filmen en hebben ze geen streamlock :p
Neenee ik snap jullie punt zeker, maar ik neem een ander standpunt in
Ik wil gewoon entertainment!
Ja dat was met die silent discoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moest het toen toch nog delen met zijn partner,,,,,
Joh ik heb helemaal no offense naar jou/jullie hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Het is wel een lastig ding hier soms hoe slecht er gelezen kan worden of iets gewoon niet begrepen wordt. Voor je het weet zit je in een discussie over iets waar je helemaal niks over zei of niet bedoelde.
Jupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die helemaal nergens over gaat uiteindelijk. Gewoon een losse opmerking en je bent twee topics zoet ermee
ja maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
Joh ik heb helemaal no offense naar jou/jullie hoor
We verschillen van mening maar begrijpen mekaar toch ook?
Je post op een forum om reactie te krijgen ook he
Elke post van mij wordt ook tegenin gegaan hoor
Sws niet in deze uitvoering ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
mdma?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef riri het volgende:
Misschien zit er een verrassing ib de popcorn
We verschillen dus niet eens van meningquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
Joh ik heb helemaal no offense naar jou/jullie hoor
We verschillen van mening maar begrijpen mekaar toch ook?
Je post op een forum om reactie te krijgen ook he
Elke post van mij wordt ook tegenin gegaan hoor
Schoot het eerst in mn hoofd, komt vast door mijn pilletjes die ik slik (zwaardere pijnmedicatie, ben de hele dagquote:
Dat zou wel leuk zijn. Leuk voor Mattheus om te horen hoe Jordy over hem praat als hij er niet bij isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Popcorn omdat de papegaai nu eindelijk alle roddels die over elkaar gezegd zijn gaat rondbazuinen
oxy?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoot het eerst in mn hoofd, komt vast door mijn pilletjes die ik slik (zwaardere pijnmedicatie, ben de hele dag
groggie)
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. Leuk voor Mattheus om te horen hoe Jordy over hem praat als hij er niet bij is
vond het wel een mooie, oldskool lekker knuffele terug in bbquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoot het eerst in mn hoofd, komt vast door mijn pilletjes die ik slik (zwaardere pijnmedicatie, ben de hele dag
groggie)
Laatste reactie anders zijn we idd 2 topics bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
We verschillen dhs niet eens van meningEr wordt, door mij iig, tegenin gegaan omdat je het duidelijk misinterpreteerde.
Of filmpjes te zien krijgen van hun geroddel.......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Popcorn omdat de papegaai nu eindelijk alle roddels die over elkaar gezegd zijn gaat rondbazuinen
Gaat niet gebeuren. Die papegaai wordt alleen gebruikt om simpele plagerijtjes door te vertellen. Het is wel de FEBO he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. Leuk voor Mattheus om te horen hoe Jordy over hem praat als hij er niet bij is
er is snoep gejat!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Die papegaai wordt alleen gebruikt om simpele plagerijtjes door te vertellen. Het is wel de FEBO he.
Nee pregabaline ipv 2 nu 3 capsules p/dquote:
Vreselijk zo kinds geschrei hierover, grote kinderen zijn hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef Lrod01 het volgende:
Mevrouw suikerverslaafde Jolien bijna in paniek dat ze haar zoete popcorn niet krijgt.
pohhhhquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee pregabline ipv 2 nu 3 capsules p/d
Dat soort kleuter roddels ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef maxelu het volgende:
[..]
er is snoep gejat!
hohohohoho wat een steukerd
oei, sterkte!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee pregabline ipv 2 nu 3 capsules p/d
nou, een hele week naar "Oyalele" zien is niet veel leukerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef Lrod01 het volgende:
Geen Axel meer in de SL. Halle-fucking-luja.![]()
Nee, dat VIND ik dus helemaal niet. Zie je, je begrijpt het totaal verkeerd, zoals ik nu al 3x zei… Je hebt het verkeerd gelezen/geïnterpreteerd. Heb al 3x uitgelegd dat we slechts filosofeerden over wat de reden kan zijn dat er zo weinig feestjes zijn. Dat dat wellicht een gedachtengang kon zijn van de regie, omdat ze daar tegenwoordig meer rekening mee moeten houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
Laatste reactie anders zijn we idd 2 topics bezig: jij vindt dat de regie hier allemaal rekening mee moet houden
Ik denk: lekker boeien, gewoon laten gebeuren, en als het uit de hand loopt als regie zorgen dat het niet op beeld is beland
Aldus Jordy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef riri het volgende:
Ik weet nog dat Jordy eerder in het spel zei dat Charise met haar huilmomentjes heel goed wist hoe ze de kijker moet bespelen, hij irriteerde zich daar ontzettend aan, veel van de spelers bezondigden zich daar aan, Jane doet precies hetzelfde
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het niet helpt wordt het de pijnpoli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |