Ik de drie J's niet.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en die gun ik mattie jane en Jolien nou net niet!!
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef Thorelf het volgende:
had het nooit verwacht,maar nu ga ik echt voor Sharice als winnaar!
Denk al een tijdje dat zij gaat winnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef Thorelf het volgende:
de oudste van dit seizoen toch?quote:
zou het haar echt wel gunnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk al een tijdje dat zij gaat winnen
Als ik zo terugkijk vind ik ergens ook wel dat zij het t meeste verdientquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef Thorelf het volgende:
Als Jane het niet kan worden dan moet het Sharice worden. Zolang dat kartel maar niet wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ik zo terugkijk vind ik ergens ook wel dat zij het t meeste verdient
Gaat toch echt gebeuronnnnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jane het niet kan worden dan moet het Sharice worden. Zolang dat kartel maar niet wint.
Nou nee zoals ze was met milena en hoe ze over dingen sprak verdiend die het niet vind ik. De anderen mogen van mij winnen met voorkeur voor jolien.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kans van 2 op 3 dat Jane of Sharice wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jane het niet kan worden dan moet het Sharice worden. Zolang dat kartel maar niet wint.
Die donkere kant die ze heeft is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee zoals ze was met milena en hoe ze over dingen sprak verdiend die het niet vind ik. De anderen mogen van mij winnen met voorkeur voor jolien.
Ze is tussen de regels door erg populair op de socials. Valt in de strijd van de polls niet zo op, maar de meest populaire filmpjes bij mij op TikTok zijn die van Sharice. Mensen vinden haar lief voor anderen e.d.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |