maar deze mensen zijn toch allemaal nogwel van een leeftijd waar ze veel uitgaan en naar feestjes gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies. De vraag is wat er gebeurt als je zo’n iemand nog meer geeft. Of beschikbaar stelt aan de groep en dat hij dan teveel zuipt omdat ie geen rem heeft en meer pakt dan de bedoeling is pp.
Hoeft niet eens agressie en kwade dronk te zijn, maar bijv alles onderkotsen of weet ik vulgair gedrag. Agressie is niet de enige optie bij dronkenschapKijken ook veel kids naar dit programma dus dat neemt de regie mee lijkt me, naast dat je sowieso geen eventuele schandalen wil.
jaa go sharicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
nou kom op met de SM balletjes verstoppen
Wie heeft dat gewonnen????quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
Heb Matti gestemdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
Ik heb Jordy gekozen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
david?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft even kaartje met pootje zijn naam geschreven om te onthouden hoe hij heette
O ja!!!!! Was ik vergeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef Sestra666 het volgende:
Je snapt dat iets in een club zonder camera en een tv programma met livestream etc hele andere zaken zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:43 schreef maxelu het volgende:
[..]
maar deze mensen zijn toch allemaal nogwel van een leeftijd waar ze veel uitgaan en naar feestjes gaan
daar gebeurt ook vanalles en loopt het ook uit de hand bij sommige mensen
zo traumatiserend is dat allemaal niet vind ik
en als het echt zo erg is kunnen ze streamlocken en het uit de aflevering laten (jordi die op zn kont viel tweemaal en in de vijver wou kwam ook niet in de aflevering)
Het zou best wat sfeer/drama/grappige situaties kunnen opleveren. Een dronken Jolien en Matti bv ben ik wel benieuwd naar hoe dat nu zou gaan :p
En een bescheiden feestje voor een halve finale te halen moet toch gewoon kunnen
Zo Idioot is nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft even kaartje met pootje zijn naam geschreven om te onthouden hoe hij heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |