dat is nu... en nee ik vind het jammer dat hij weg is...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is nog het kartel?.....iedereen is nu voor zichzelf aan het spelen......en ben zo blij dat het daar niet meer een giftig sfeer is.....dus ben blij dat Axel weg is want die kan ook niet loslaten.
en de airfryer aan zoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
glaasje sjampie met een borrelhapje
Ja ik weet maar zonder muziekje en echte goede viering bedoel ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
glaasje sjampie met een borrelhapje
Er zitten mensen tussen die niet met alcohol om kunnen gaan kuchjordykuchquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik weet maar zonder muziekje en echte goede viering bedoel ikWeer een simpel glaasje en hapje en that’s it.
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef maxelu het volgende:
Nee dat is zeker menselijk, ik struikelde dan ook niet persé over dat Axel dan eens ging schelden en Jordy kneus noemde ofzo. Ik vond het niet netjes, maar vond Axel op andere momenten ook wel gewoon nog leuk en grappig. Maar dingen die ik Sharice heb horen zeggen gingen wel verder, maar dat is weken geleden en hoeft ook niet persé terug tot leven geblazen te worden.
Inderdaad iedereen die er zo lang in zit verdient de winst. Iedereen heeft goeie en slechte kanten.
Al die hatelijke opmerkingen over bewoners komen het programma uiteindelijk niet ten goede vind ik.
En de kaartenbak deelnemers zijn zeker geen meerwaarde. Pluk gewone mensen van de straat aub en laat die social media mensen lekker social media'en.
Krijgen we een feestje??!!
Ja.....reden voor een glas champ willen ze wel even juichen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:27 schreef mazaru het volgende:
Het was toch al duidelijk dat ze in de halve finale zitten? Ze reageren alsof het groot nieuws is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |