Pootje!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.
In deze habitat zijn ze best te pruimen, maar man man man, wat was dat een wespennest.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.
Hij is nog nooit agressief geweest alleen snel aangeschoten en heeft dan geen rem.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten mensen tussen die niet met alcohol om kunnen gaan kuchjordykuch
Axel was te oppervlakkig vond ik. Wie is hij vraag ik mij af. Hij heeft zichzelf niet blootgegeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jammer dat axel weg is .. de enige die het tegen het kartel probeerde op te nemen!!
Jupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten mensen tussen die niet met alcohol om kunnen gaan kuchjordykuch
Dus kun je er niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is nog nooit agressief geweest alleen snel aangeschoten en heeft dan geen rem.
En van koffie genieten en de zon. Over persoonlijk heb ik hem heel weinig horen vertellen. Maar wens hem alle goeds in het leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Axel was te oppervlakkig vond ik. Wie is hij vraag ik mij af. Hij heeft zichzelf niet blootgegeven.
Mijn beeld van hem is een kerel in de kroeg met pinten en loeren naar de vrouwen
4 tenen knoflookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
Mattie pakt de knoflooksaus erbij![]()
DE knoflooksaus die Jane gemaakt heeft niet volgens het recept
toch nog iemand die het eetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:36 schreef ledn81 het volgende:
Mattie pakt de knoflooksaus erbij![]()
DE knoflooksaus die Jane gemaakt heeft niet volgens het recept
Ach met die paar biertjes kan het toch ook niet zo ver uit de hand lopenquote:
klopt niet bloot gegeven,maar wel geprobeerd een spel te spelen en de kleuterschool proberen weg te krijgen!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:33 schreef jooba het volgende:
[..]
Axel was te oppervlakkig vond ik. Wie is hij vraag ik mij af. Hij heeft zichzelf niet blootgegeven.
Mijn beeld van hem is een kerel in de kroeg met pinten en loeren naar de vrouwen
Precies. De vraag is wat er gebeurt als je zo’n iemand nog meer geeft. Of beschikbaar stelt aan de groep en dat hij dan teveel zuipt omdat ie geen rem heeft en meer pakt dan de bedoeling is pp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |