Jolien en Mattie vind ik dan weer iets van, in mijn ogen liften die heel makkelijk mee met Jordy..Ze staan niet zo hoog in de polls omdat ze zelf ergveel bijdragen of spraakmakend zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee zoals ze was met milena en hoe ze over dingen sprak verdiend die het niet vind ik. De anderen mogen van mij winnen met voorkeur voor jolien.
Vindt het zo jammer dat ze zo onverschillig samen met Milena was ....Voor de rest is het een topper.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Als ik zo terugkijk vind ik ergens ook wel dat zij het t meeste verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Axel en Eva gaan trouwen![]()
ehhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das niet de beste foto van eva om het mild te zeggen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Axel en Eva gaan trouwen![]()
Ik herkende haar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
die zit hardop te denken hoe de buitenwereld over hem denkt
Als je 34x met je rechterhand tikt en 3 x met je ogen knippert valt er zo iets uit de vending machinequote:
Valt wel mee toch.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh
Een foto van Eva is altijd goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |