Ja ik ook. Dus je begrijpt niet exht waarover we het hadden en dat was ons standpunt niet eensquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef maxelu het volgende:
[..]
ja in een club kan iedereen filmen en hebben ze geen streamlock :p
Neenee ik snap jullie punt zeker, maar ik neem een ander standpunt in
Ik wil gewoon entertainment!
Ja dat was met die silent discoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moest het toen toch nog delen met zijn partner,,,,,
Joh ik heb helemaal no offense naar jou/jullie hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha. Het is wel een lastig ding hier soms hoe slecht er gelezen kan worden of iets gewoon niet begrepen wordt. Voor je het weet zit je in een discussie over iets waar je helemaal niks over zei of niet bedoelde.
Jupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die helemaal nergens over gaat uiteindelijk. Gewoon een losse opmerking en je bent twee topics zoet ermee
ja maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
Joh ik heb helemaal no offense naar jou/jullie hoor
We verschillen van mening maar begrijpen mekaar toch ook?
Je post op een forum om reactie te krijgen ook he
Elke post van mij wordt ook tegenin gegaan hoor
Sws niet in deze uitvoering ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen op de straat zijn die in Big Brother willen zitten. Ik zou het ook voor geen goud doen.
mdma?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef riri het volgende:
Misschien zit er een verrassing ib de popcorn
We verschillen dus niet eens van meningquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef maxelu het volgende:
[..]
Joh ik heb helemaal no offense naar jou/jullie hoor
We verschillen van mening maar begrijpen mekaar toch ook?
Je post op een forum om reactie te krijgen ook he
Elke post van mij wordt ook tegenin gegaan hoor
Schoot het eerst in mn hoofd, komt vast door mijn pilletjes die ik slik (zwaardere pijnmedicatie, ben de hele dagquote:
Dat zou wel leuk zijn. Leuk voor Mattheus om te horen hoe Jordy over hem praat als hij er niet bij isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Popcorn omdat de papegaai nu eindelijk alle roddels die over elkaar gezegd zijn gaat rondbazuinen
oxy?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoot het eerst in mn hoofd, komt vast door mijn pilletjes die ik slik (zwaardere pijnmedicatie, ben de hele dag
groggie)
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. Leuk voor Mattheus om te horen hoe Jordy over hem praat als hij er niet bij is
vond het wel een mooie, oldskool lekker knuffele terug in bbquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Schoot het eerst in mn hoofd, komt vast door mijn pilletjes die ik slik (zwaardere pijnmedicatie, ben de hele dag
groggie)
Laatste reactie anders zijn we idd 2 topics bezigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
We verschillen dhs niet eens van meningEr wordt, door mij iig, tegenin gegaan omdat je het duidelijk misinterpreteerde.
Of filmpjes te zien krijgen van hun geroddel.......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Popcorn omdat de papegaai nu eindelijk alle roddels die over elkaar gezegd zijn gaat rondbazuinen
Gaat niet gebeuren. Die papegaai wordt alleen gebruikt om simpele plagerijtjes door te vertellen. Het is wel de FEBO he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn. Leuk voor Mattheus om te horen hoe Jordy over hem praat als hij er niet bij is
er is snoep gejat!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Die papegaai wordt alleen gebruikt om simpele plagerijtjes door te vertellen. Het is wel de FEBO he.
Nee pregabaline ipv 2 nu 3 capsules p/dquote:
Vreselijk zo kinds geschrei hierover, grote kinderen zijn hetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:53 schreef Lrod01 het volgende:
Mevrouw suikerverslaafde Jolien bijna in paniek dat ze haar zoete popcorn niet krijgt.
pohhhhquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee pregabline ipv 2 nu 3 capsules p/d
Dat soort kleuter roddels ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef maxelu het volgende:
[..]
er is snoep gejat!
hohohohoho wat een steukerd
oei, sterkte!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee pregabline ipv 2 nu 3 capsules p/d
nou, een hele week naar "Oyalele" zien is niet veel leukerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:02 schreef Lrod01 het volgende:
Geen Axel meer in de SL. Halle-fucking-luja.![]()
Nee, dat VIND ik dus helemaal niet. Zie je, je begrijpt het totaal verkeerd, zoals ik nu al 3x zei… Je hebt het verkeerd gelezen/geïnterpreteerd. Heb al 3x uitgelegd dat we slechts filosofeerden over wat de reden kan zijn dat er zo weinig feestjes zijn. Dat dat wellicht een gedachtengang kon zijn van de regie, omdat ze daar tegenwoordig meer rekening mee moeten houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
Laatste reactie anders zijn we idd 2 topics bezig: jij vindt dat de regie hier allemaal rekening mee moet houden
Ik denk: lekker boeien, gewoon laten gebeuren, en als het uit de hand loopt als regie zorgen dat het niet op beeld is beland
Aldus Jordy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef riri het volgende:
Ik weet nog dat Jordy eerder in het spel zei dat Charise met haar huilmomentjes heel goed wist hoe ze de kijker moet bespelen, hij irriteerde zich daar ontzettend aan, veel van de spelers bezondigden zich daar aan, Jane doet precies hetzelfde
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het niet helpt wordt het de pijnpoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |