SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, dankjewel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf wetenSucces met je beslissing
Oh ja shit dat moet ik nog verder kijken.quote:
Nee dat kijk ik nog niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja shit dat moet ik nog verder kijken.Ga ik ook wel doen want ik vind het wel een leuke serie.
Wij gaan zo weer verder met White Lotus kijk je dat ook? Dat is echt zo kapot grappig.
Ga jij nog op de oude kerk kijken??quote:
Ik vind jammer dat Solo dit echt niet wil kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer was eindelijk Game of Thrones aan het kijken en hij was net klaar met seizoen 7. Hij was helemaal fan.
Arme stakker.
er overlijdt iemand op de operatietafelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
En m'n zus kijkt ER maar ik loop alles steeds per ongeluk te spoileren
Nee dat is Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er overlijdt iemand op de operatietafel
/spoiler
Dat is ook Greys.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
Is ER die serie waar ineens iemand bespiest wordt door een ijspegel buiten?
Ik zag dit keertje voorbij komen en het zag er zo debiel uit.quote:
je kunt op het dak van de nieuwe kerk gaan kijk iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga jij nog op de oude kerk kijken??
Ik zag zoiets voorbij komen...
Oh de nieuwequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kunt op het dak van de nieuwe kerk gaan kijk idd
Heb jij al die series gekeken ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Dodental ligt bij Greys ook een stuk hoger geloof ik. Vooral onder familie en vrienden van Meredith.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij drie keer Breaking Bad gekeken?
Skylarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Ja de kat Heisenberg noemen ging mij nog een stap te ver.
quote:
mja ik ben nog nooit in de westerkerk geweest terwijl dat hier om de hoek ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh de nieuwe
Dat bedoelde ik inderdaad
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik wil wel weer eens hiernaartoe, lang niet geweest, denk morgen even een kijkje nemen
https://amsterdam.wereldmuseum.nl/
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.
Er zijn een paar musea samengegaan. Volkenkunde in Leiden, Wereldmuseum in Rotterdam, Tropenmuseum en nog eentje die ik even niet meer weet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.
quote:
Blijkbaar.quote:
Jij voelt die vibe van Modie wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de ene kant, treintje.
Aan de andere kant, alles.
Nee ik verloor de vibe hoe verder ik naar beneden scrollde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij voelt die vibe van Modie wel?
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik verloor de vibe hoe verder ik naar beneden scrollde.
Ja ik ook, dolletjes, hihi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga morgen wel op een later tijdstip de sprint terugkijken.
Doe eens normie, US.quote:
Ze zijn nog steeds niet over je bezoek heen denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook ooit een keer naar het Tropenmuseum geweest en ze hebben daar een restaurant![]()
Of althans hadden, weet niet of ze dat nog steeds hebben
RIP Eddie Jordanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je Red Bull shirt dan ook aan? Of matchen die niet zo met je nieuwe schoenen?
Ben wel eens geweest, In Francorchamps, mocht ik achter de schermen kijken, handjes schudden en lekker vroemvroempie kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je Red Bull shirt dan ook aan? Of matchen die niet zo met je nieuwe schoenen?
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet over je bezoek heen denk ik.
hartsikke leuk allemaal maar hier gedraag je je gewoon als een halfjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel eens geweest, In Francorchamps, mocht ik achter de schermen kijken, handjes schudden en lekker vroemvroempie kijken.
Gooi het eruit schat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hartsikke leuk allemaal maar hier gedraag je je gewoon als een halfje
Ik ben nog geen kwartjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gedragen hier ons allemaal als halfjes, dus ja.
Ja hallo met slager Beestjestuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?
Okeeee.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hallo met slager Beestjestuk.
Hallo met de kok van het Tropenmuseum.
Wat kan ik voor u doen beste kok?
Ik wil graag 1800 dode koeien hebben.
Zo dat is een best aantal zeg.
4E was hier.
Komt eraan hoor.
Dat laatste dodo-ei was gelukkig niet bedorven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hier nu eten in het hok gooi is het alsof je piranha's voert.
Wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer eten
Kreeg ik als reactie: Ethiopiërs
Joejoe.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hier nu eten in het hok gooi is het alsof je piranha's voert.
Ook bolle buikjes en vliegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer eten
Kreeg ik als reactie: Ethiopiërs
Joejoe.
quote:
Ik moest lachen, dus ik join je.quote:
Ik schaam me gewoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dus ik join je.
Ja, omdat daar ook hongersnood is ofzoquote:
Ik moet nog steeds lachenquote:
Hier raak je me toch een beetje kwijt vrees ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit fragment deed me altijd aan die clip van Get Down van The Backstreet Boys denken.
En dan denk jij: oei..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik aan de hemelpoort sta, laat Petrus (toch?) me deze pagina in de KSC zien.
Dat Petrus ineens een enorme gitzwarte chagrijnige Ethiopiër blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik aan de hemelpoort sta, laat Petrus (toch?) me deze pagina in de KSC zien.
Dat is zo'n domme clip. Dan staan ze op een gegeven moment ook zo te springen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier raak je me toch een beetje kwijt vrees ik.
Ja nee, dan zijn de rapen helemaal gaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Petrus ineens een enorme gitzwarte chagrijnige Ethiopiër blijkt te zijn.
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zo'n domme clip. Dan staan ze op een gegeven moment ook zo te springen.
Hij was naar alle waarschijnlijk iig niet witquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oke nu zie ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op 3 minuten
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, dan zijn de rapen helemaal gaar
Wat jij zeggen?quote:
Gelukkigquote:
Dit valt anno nuutje toch niet meer aan te glurenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Oh goddomme eerste hit ook meteen
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
The Electric State was best een vermakelijke film, alleen die Millie Bobby Brown was wat te intens opgefokt de hele tijd
Qua script en acteurs niet, qua CGI en visuals is het wel erg goed gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?
Nu is iedereen beledigd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit valt anno nuutje toch niet meer aan te gluren
Of gaat men zeggen dat het feitelijk onjuist is. Want een hostie is van de katholieke kerk en dominee van de protestantse...quote:
Lekker jus slurpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lekker nog een rundersoepsapje van mijn sucadelapjes
jij bent super grappig dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ook vroeger, jaren 90, hoogtijdagen van de mensheid, had je Paul de Leeuw met Bob en Annie.
En er was een sketch, geen idee meer waar die over ging. Iets met kip piri piri en dan loopt Bob door het bos te roepen: POELE POELE PETRUS
En dat hebben m'n zus en ik wel honderd keer gekeken en het bleef hilarisch.
Dus ik ben sowieso wel de lul.
Was dat niet al je ontbijt en lunch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
wel je tanden uit gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ja eh.. het is een vrij land, verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit ook hastikke veel groenten in.
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. het is een vrij land, verder.
Net niet vloeibaar genoeg en een beetje viesjes aan de buitenkant?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.
Alsof je een open buffet met speklapjes en spareribs in Foqueville opentquote:
Hahaha wat slecht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
@:ama
https://vm.tiktok.com/ZNddcpcQC/
Ik moest lachen
Whutquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?
wat een geldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Netflix heeft 320 miljoen uitgegeven aan een film die niet heel positief ontvangen is.
vind dit nog beschaafd gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je een open buffet met speklapjes en spareribs in Foqueville opent
uhuh, F1 gekeken... nu verder wakker aan het worden. kon niet meer slapenquote:
ohhh. kan je maximaal van de dag genieten :pquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh, F1 gekeken... nu verder wakker aan het worden. kon niet meer slapen
feit. Om 8u kwalificatiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh. kan je maximaal van de dag genieten :p
boodschappen of funshoppen?quote:
jah t valt er onder... hoewel het niet altijd fun isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 06:40 schreef mschol het volgende:
[..]
boodschappen en misschien kledingshoppen, geen idee of dat "funshoppen" is
maar vandaag kan je het toch eff fixen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:00 schreef Ama het volgende:
Jezus lichtknop in de wc kapot. Goeie timing.Gelukkig zit de lamp van het plafond in de gang redelijk dichtbij maar jeetje dit mocht best zondagavond wel even gebeuren hoor.
stroom er af. schroevedraaiert, draadje voor draadje over zetten naar de nieuwe en terugzettenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vandaag kan je het toch eff fixen?
Kleur bij kleur en je bent elektro monteurquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
stroom er af. schroevedraaiert, draadje voor draadje over zetten naar de nieuwe en terugzetten
ja dat dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kleur bij kleur en je bent elektro monteur
Heel verrassendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.
gezwelligquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uitslapen op zaterdag, behoort ineens ook niet meer tot de mogelijkheden.
Ben al 3 kwartier wakker![]()
Oh well, ik ga m'n belastingaangifte maar eens doen
Ja, dan heb ik nog wat aan mijn dag enzquote:
in je handquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is mijn telefoon nou weer gebleven?
daar was mijne vanmorgen wel toen ik hem zochtquote:
Kwalificatie!quote:
Ja, ik kijk die later wel. Ik wil eerst de sprint kijken, anders ga ik ongetwijfeld spoilers over de uitslag meekrijgen.quote:
Nee, da was niequote:
Hij wintquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk die later wel. Ik wil eerst de sprint kijken, anders ga ik ongetwijfeld spoilers over de uitslag meekrijgen.
Erin?quote:
Nee, ernaastquote:
Of erop!quote:
Maar dat komt omdat het altijd fout ging bij degene die het dynamiet gebruikte.quote:
Naar de sportschool, daarna sprintrace terugkijken en vervolgens de kwalificatie.quote:
Jazeker, wervelwindje is er niets bijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar je bruisende persoonlijkheid
Grof vuil wegbrengen, planken ophangen en kasten vast zetten.quote:
doe maar wild. je klinkt als Darkwin Duckquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grof vuil wegbrengen, planken ophangen en kasten vast zetten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, wervelwindje is er niets bij
Ik ga lekker link doen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe maar wild. je klinkt als Darkwin Duck
Nee, nee.quote:
Blijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej![]()
Wattenschijfjes blaassteentje is de grens over.
Het is naar België gerold?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej![]()
quote:
Zouden er ook tarieven op blaasstenen zitten nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej![]()
Ja en hoe bereken je dat ?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook tarieven op blaasstenen zitten nu?
Naheffing, graag 38 miljard betalen voor die kleine steentje.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook tarieven op blaasstenen zitten nu?
Gelukkig was het maar een klein steentjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De waarde wordt bepaald aan de hand van het gewicht, net als goud
Zou niet weten hoe.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vandaag kan je het toch eff fixen?
Heb je je testament al opgemaakt? Nu kan het wel hard gaan hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Opgestaan met een beetje koppijn, that is so not me
De Tiger Panzerkampfwagen VI Ausführung E Panzermaus en Nientje gaan naar jou.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je testament al opgemaakt? Nu kan het wel hard gaan hoor.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Tiger Panzerkampfwagen VI Ausführung E Panzermaus en Nientje gaan naar jou.
Nog steeds die kerstcaaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel even een gebruiksaanwijzing zo dik als de Bijbel naar mij sturen voor Nien.![]()
Denk sowieso 5 olijven per dag, minimaal.
Ja 5 olijven is al prima en mi-ni-maal 100 gram entrecote per dag en nooit vergeten om minder dan 5 uur te knuffelen met dat rare beest anders gaat ze je besluipen, met hele grote ogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel even een gebruiksaanwijzing zo dik als de Bijbel naar mij sturen voor Nien.![]()
Denk sowieso 5 olijven per dag, minimaal.
Gefeliciteerd met je visuele vermogenquote:
Lichtschakelaar klinkt als een 'nutteloosberoep'.quote:
Eindelijk iemand die het ziet. huehuehuehuequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je visuele vermogen
Bombastische side eye is er niets bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja 5 olijven is al prima en mi-ni-maal 100 gram entrecote per dag en nooit vergeten om minder dan 5 uur te knuffelen met dat rare beest anders gaat ze je besluipen, met hele grote ogen.
Nee, de rest heeft het opgegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet. huehuehuehue
Raar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, de rest heeft het opgegeven.
Maandag komt er toevallig toch een bouwvakker langs om de laatste dingetjes te doen.quote:
Nauwelijks waarneembare kat met het blote oog maar wel ogen zo groot als een soepbord.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bombastische side eye is er niets bij.
Nog steeds in die verbouwing? Is het mooi?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maandag komt er toevallig toch een bouwvakker langs om de laatste dingetjes te doen.
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???quote:
Zie je alleen die ogen op pootjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nauwelijks waarneembare kat met het blote oog maar wel ogen zo groot als een soepbord.
Daarom is het raar en vreemd. Afwijkend ook. Net als dat oog.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de menukaart van vanavond bestuderenomnomnomnom
Je kunt deze SC net zo goed 'het is raar en vreemd' noemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom is het raar en vreemd. Afwijkend ook. Net als dat oog.
VLAMMETJES, BAM!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was 2 weken geleden in DB en moest aan 4EBE denken toen ik 'werelt' las.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maandag komt er toevallig toch een bouwvakker langs om de laatste dingetjes te doen.
je hebt je vreetboei weer uit gegooidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de menukaart van vanavond bestuderenomnomnomnom
Nog nooit opquote:
Het is wel netjes geworden ja. Ze moeten maandag van de aannemer even de laatste dingen doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog steeds in die verbouwing? Is het mooi?Ben je blij?
Het was op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn neus kriebelde, dus ik wist dat MK aan mij dacht
Nice nicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel netjes geworden ja. Ze moeten maandag van de aannemer even de laatste dingen doen.
Oke, doen we dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt deze SC net zo goed 'het is raar en vreemd' noemen.
WEET IK VEEL ???quote:7. Wat is het minimale bedrag dat jij per maand nodig denkt te hebben voor uitgaven tijdens je pensioen? Denk aan alle uitgaven: eten en drinken, kleding, huisvesting, verzekering, etc.
Ja, mijn inner vreetboeiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je vreetboei weer uit gegooid
Oh, dan is deze comment extra raarquote:
Beter dat het niet 'GOEDEMORGENT" was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was op zondagmiddag.![]()
Maar de grap was dat kitten dus zei: Kijk mam, een spelfout. WERELD IS MET EEN T GESCHREVEN HAHAA.
* dud0r gooit 4ebe van de duin en rent weer wegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dat het niet 'GOEDEMORGENT" was.![]()
![]()
Zeg gewoon 15K voor uit eten, zit je wel goed denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEET IK VEEL ???Wat zijn dit voor vragen
[..]
Ja, mijn inner vreetboei
Per maant uiteraard.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg gewoon 15K voor uit eten, zit je wel goed denk ik
Alsjeblieft, als ik dat nu ooit nog lees of hoor. Dan kots ik weer vanbinnen en denk ik aan die stinknavel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dat het niet 'GOEDEMORGENT" was.![]()
![]()
*Haalt die FBB in en smijt ook van de duinquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gooit 4ebe van de duin en rent weer weg
Whehehe, minimaalquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg gewoon 15K voor uit eten, zit je wel goed denk ik
Whehehequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als ik dat nu ooit nog lees of hoor. Dan kots ik weer vanbinnen en denk ik aan die stinknavel.
Kan er niks aan doen. Maar het is een trauma geworden en dat blijft het.![]()
Maar, het heeft me wel een kitten gebracht. En weet je, ze wordt dit jaar 11. Besef dit eventjes.
Hihihih maantquote:
quote:
Ja, ik lees/hoor het soms echt nog wel eens. Volgens mij een paar maanden geleden nog ergens. Weet niet meer of het lezen of horen was en waar dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe
Ik hoop echt dat je dit niet ergens nog hoort of ziet, want ik heb het in die 11 jaar later nooit meer gezien![]()
*beseft
Supermaant.quote:
Kunnen we die mensen niet snel lanceren IN de zon?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik lees/hoor het soms echt nog wel eens. Volgens mij een paar maanden geleden nog ergens. Weet niet meer of het lezen of horen was en waar dan.
Kan het bij een dialect in Nederland horen of is het echt wat van onze Vlaamse buren?
Die zon zit binnenkort keivol met allemaal kutmensen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen niet snel lanceren IN de zon?
Superzielig voor de zonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zon zit binnenkort keivol met allemaal kutmensen.
*maakt krijsgeluidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n velociraptor klauwtje uit de zon.
Alsof jij met die korte pootjes mij bij kan houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Haalt die FBB in en smijt ook van de duin
Goed idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen niet snel lanceren IN de zon?
on point wel.quote:
Ik heb liever dat jij dit zegt, dan iemand met humor of verstandquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof jij met die korte pootjes mij bij kan houden
feitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???
En ik krijg ook nog wat overlastvergoeding dus dat is altijd lekker.quote:
Waarom ga je dan ook op de fiets?quote:
Ik zal het even doorgeven.quote:
KOM VECHTEN DANquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij dit zegt, dan iemand met humor of verstand
Ik heb daar dit weekend helemaal geen tijd voor FBBquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Als je dan de tekst: LAAT DE ZON IN JE HART beluisterd, dan bekruipt mij het gevoel dat je een soort van half in de zon wordt gelanceerd
Ik ook niet. Beetje sporten, dingen met kind doen, huishouden doen. Nimmer tijd voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar dit weekend helemaal geen tijd voor FBB
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Immer gotta go fastquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beetje sporten, dingen met kind doen, huishouden doen. Nimmer tijd voor.
De reden dat Stalin bestond.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Jan Biggel is de reden waarom Heinrich Himmler een beetje een hekel aan mensen had.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, heel de KSC getraumatiseerd door die kutmuziek
Ik ken deze rommel nietquote:
Wel klikken en he-le-maal afluisteren want ik heb dat van de week ook gedaan met die hysterische kapotte pleegeluiden.quote:
Immer and the always altijdjes endezoquote:
Dat was echt pure poëzie en een streling voor het gehoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel klikken en he-le-maal afluisteren want ik heb dat van de week ook gedaan met die hysterische kapotte pleegeluiden.
Komt door de verbale aids die ze zingen, dat hun voortanden spontaan vaarwel zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Waarom hebben al die kutzangerts geen voortanden?
Stopt spontaan met lempenhengen en luid meezingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de verbale aids die ze zingen, dat hun voortanden spontaan vaarwel zeggen.
Stop je dan ook met de ESMA'S?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stopt spontaan met lempenhengen en luid meezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |