Ben wel eens geweest, In Francorchamps, mocht ik achter de schermen kijken, handjes schudden en lekker vroemvroempie kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je Red Bull shirt dan ook aan? Of matchen die niet zo met je nieuwe schoenen?
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet over je bezoek heen denk ik.
hartsikke leuk allemaal maar hier gedraag je je gewoon als een halfjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel eens geweest, In Francorchamps, mocht ik achter de schermen kijken, handjes schudden en lekker vroemvroempie kijken.
Gooi het eruit schat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hartsikke leuk allemaal maar hier gedraag je je gewoon als een halfje
Ik ben nog geen kwartjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gedragen hier ons allemaal als halfjes, dus ja.
Ja hallo met slager Beestjestuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?
Okeeee.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hallo met slager Beestjestuk.
Hallo met de kok van het Tropenmuseum.
Wat kan ik voor u doen beste kok?
Ik wil graag 1800 dode koeien hebben.
Zo dat is een best aantal zeg.
4E was hier.
Komt eraan hoor.
Dat laatste dodo-ei was gelukkig niet bedorven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hier nu eten in het hok gooi is het alsof je piranha's voert.
Wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer eten
Kreeg ik als reactie: Ethiopiërs
Joejoe.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hier nu eten in het hok gooi is het alsof je piranha's voert.
Ook bolle buikjes en vliegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer eten
Kreeg ik als reactie: Ethiopiërs
Joejoe.
quote:
Ik moest lachen, dus ik join je.quote:
Ik schaam me gewoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dus ik join je.
Ja, omdat daar ook hongersnood is ofzoquote:
Ik moet nog steeds lachenquote:
Hier raak je me toch een beetje kwijt vrees ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit fragment deed me altijd aan die clip van Get Down van The Backstreet Boys denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |