quote:
mja ik ben nog nooit in de westerkerk geweest terwijl dat hier om de hoek ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh de nieuwe
Dat bedoelde ik inderdaad
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik wil wel weer eens hiernaartoe, lang niet geweest, denk morgen even een kijkje nemen
https://amsterdam.wereldmuseum.nl/
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.
Er zijn een paar musea samengegaan. Volkenkunde in Leiden, Wereldmuseum in Rotterdam, Tropenmuseum en nog eentje die ik even niet meer weet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.
quote:
Blijkbaar.quote:
Jij voelt die vibe van Modie wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de ene kant, treintje.
Aan de andere kant, alles.
Nee ik verloor de vibe hoe verder ik naar beneden scrollde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij voelt die vibe van Modie wel?
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik verloor de vibe hoe verder ik naar beneden scrollde.
Ja ik ook, dolletjes, hihi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga morgen wel op een later tijdstip de sprint terugkijken.
Doe eens normie, US.quote:
Ze zijn nog steeds niet over je bezoek heen denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook ooit een keer naar het Tropenmuseum geweest en ze hebben daar een restaurant![]()
Of althans hadden, weet niet of ze dat nog steeds hebben
RIP Eddie Jordanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je Red Bull shirt dan ook aan? Of matchen die niet zo met je nieuwe schoenen?
Ben wel eens geweest, In Francorchamps, mocht ik achter de schermen kijken, handjes schudden en lekker vroemvroempie kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je Red Bull shirt dan ook aan? Of matchen die niet zo met je nieuwe schoenen?
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds niet over je bezoek heen denk ik.
hartsikke leuk allemaal maar hier gedraag je je gewoon als een halfjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben wel eens geweest, In Francorchamps, mocht ik achter de schermen kijken, handjes schudden en lekker vroemvroempie kijken.
Gooi het eruit schat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hartsikke leuk allemaal maar hier gedraag je je gewoon als een halfje
Ik ben nog geen kwartjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gedragen hier ons allemaal als halfjes, dus ja.
Ja hallo met slager Beestjestuk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?
Okeeee.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hallo met slager Beestjestuk.
Hallo met de kok van het Tropenmuseum.
Wat kan ik voor u doen beste kok?
Ik wil graag 1800 dode koeien hebben.
Zo dat is een best aantal zeg.
4E was hier.
Komt eraan hoor.
Dat laatste dodo-ei was gelukkig niet bedorven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden ze de voorraad al aangevuld hebben, denk je ?
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hier nu eten in het hok gooi is het alsof je piranha's voert.
Wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer eten
Kreeg ik als reactie: Ethiopiërs
Joejoe.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hier nu eten in het hok gooi is het alsof je piranha's voert.
Ook bolle buikjes en vliegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he.. ik liet ooit een keer een filmpje zien aan iemand, hoe mijn caafs groenvoer eten
Kreeg ik als reactie: Ethiopiërs
Joejoe.
quote:
Ik moest lachen, dus ik join je.quote:
Ik schaam me gewoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen, dus ik join je.
Ja, omdat daar ook hongersnood is ofzoquote:
Ik moet nog steeds lachenquote:
Hier raak je me toch een beetje kwijt vrees ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit fragment deed me altijd aan die clip van Get Down van The Backstreet Boys denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |