quote:
mja ik ben nog nooit in de westerkerk geweest terwijl dat hier om de hoek ligtquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh de nieuwe
Dat bedoelde ik inderdaad
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik wil wel weer eens hiernaartoe, lang niet geweest, denk morgen even een kijkje nemen
https://amsterdam.wereldmuseum.nl/
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.
Er zijn een paar musea samengegaan. Volkenkunde in Leiden, Wereldmuseum in Rotterdam, Tropenmuseum en nog eentje die ik even niet meer weet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat het Tropenmuseum? Heb ik ook altijd mooi gevonden.
quote:
Blijkbaar.quote:
Jij voelt die vibe van Modie wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Aan de ene kant, treintje.
Aan de andere kant, alles.
Nee ik verloor de vibe hoe verder ik naar beneden scrollde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij voelt die vibe van Modie wel?
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik verloor de vibe hoe verder ik naar beneden scrollde.
Ja ik ook, dolletjes, hihi.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga morgen wel op een later tijdstip de sprint terugkijken.
Doe eens normie, US.quote:
Ze zijn nog steeds niet over je bezoek heen denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben ook ooit een keer naar het Tropenmuseum geweest en ze hebben daar een restaurant![]()
Of althans hadden, weet niet of ze dat nog steeds hebben
RIP Eddie Jordanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je Red Bull shirt dan ook aan? Of matchen die niet zo met je nieuwe schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |