SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, dankjewel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf wetenSucces met je beslissing
Oh ja shit dat moet ik nog verder kijken.quote:
Nee dat kijk ik nog niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja shit dat moet ik nog verder kijken.Ga ik ook wel doen want ik vind het wel een leuke serie.
Wij gaan zo weer verder met White Lotus kijk je dat ook? Dat is echt zo kapot grappig.
Ga jij nog op de oude kerk kijken??quote:
Ik vind jammer dat Solo dit echt niet wil kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer was eindelijk Game of Thrones aan het kijken en hij was net klaar met seizoen 7. Hij was helemaal fan.
Arme stakker.
er overlijdt iemand op de operatietafelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:36 schreef CherryLips het volgende:
En m'n zus kijkt ER maar ik loop alles steeds per ongeluk te spoileren
Nee dat is Greys Anatomy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
er overlijdt iemand op de operatietafel
/spoiler
Dat is ook Greys.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
Is ER die serie waar ineens iemand bespiest wordt door een ijspegel buiten?
Ik zag dit keertje voorbij komen en het zag er zo debiel uit.quote:
je kunt op het dak van de nieuwe kerk gaan kijk iddquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga jij nog op de oude kerk kijken??
Ik zag zoiets voorbij komen...
Oh de nieuwequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kunt op het dak van de nieuwe kerk gaan kijk idd
Heb jij al die series gekeken ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Dodental ligt bij Greys ook een stuk hoger geloof ik. Vooral onder familie en vrienden van Meredith.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij drie keer Breaking Bad gekeken?
Skylarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Ja de kat Heisenberg noemen ging mij nog een stap te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |