*Haalt die FBB in en smijt ook van de duinquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gooit 4ebe van de duin en rent weer weg
Whehehe, minimaalquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg gewoon 15K voor uit eten, zit je wel goed denk ik
Whehehequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alsjeblieft, als ik dat nu ooit nog lees of hoor. Dan kots ik weer vanbinnen en denk ik aan die stinknavel.
Kan er niks aan doen. Maar het is een trauma geworden en dat blijft het.![]()
Maar, het heeft me wel een kitten gebracht. En weet je, ze wordt dit jaar 11. Besef dit eventjes.
Hihihih maantquote:
quote:
Ja, ik lees/hoor het soms echt nog wel eens. Volgens mij een paar maanden geleden nog ergens. Weet niet meer of het lezen of horen was en waar dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe
Ik hoop echt dat je dit niet ergens nog hoort of ziet, want ik heb het in die 11 jaar later nooit meer gezien![]()
*beseft
Supermaant.quote:
Kunnen we die mensen niet snel lanceren IN de zon?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik lees/hoor het soms echt nog wel eens. Volgens mij een paar maanden geleden nog ergens. Weet niet meer of het lezen of horen was en waar dan.
Kan het bij een dialect in Nederland horen of is het echt wat van onze Vlaamse buren?
Die zon zit binnenkort keivol met allemaal kutmensen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen niet snel lanceren IN de zon?
Superzielig voor de zonquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zon zit binnenkort keivol met allemaal kutmensen.
*maakt krijsgeluidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n velociraptor klauwtje uit de zon.
Alsof jij met die korte pootjes mij bij kan houdenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Haalt die FBB in en smijt ook van de duin
Goed idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we die mensen niet snel lanceren IN de zon?
on point wel.quote:
Ik heb liever dat jij dit zegt, dan iemand met humor of verstandquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof jij met die korte pootjes mij bij kan houden
feitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???
En ik krijg ook nog wat overlastvergoeding dus dat is altijd lekker.quote:
Waarom ga je dan ook op de fiets?quote:
Ik zal het even doorgeven.quote:
KOM VECHTEN DANquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij dit zegt, dan iemand met humor of verstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |