Ja en hoe bereken je dat ?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook tarieven op blaasstenen zitten nu?
Naheffing, graag 38 miljard betalen voor die kleine steentje.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook tarieven op blaasstenen zitten nu?
Gelukkig was het maar een klein steentjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De waarde wordt bepaald aan de hand van het gewicht, net als goud
Zou niet weten hoe.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vandaag kan je het toch eff fixen?
Heb je je testament al opgemaakt? Nu kan het wel hard gaan hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Opgestaan met een beetje koppijn, that is so not me
De Tiger Panzerkampfwagen VI Ausführung E Panzermaus en Nientje gaan naar jou.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je testament al opgemaakt? Nu kan het wel hard gaan hoor.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Tiger Panzerkampfwagen VI Ausführung E Panzermaus en Nientje gaan naar jou.
Nog steeds die kerstcaaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel even een gebruiksaanwijzing zo dik als de Bijbel naar mij sturen voor Nien.![]()
Denk sowieso 5 olijven per dag, minimaal.
Ja 5 olijven is al prima en mi-ni-maal 100 gram entrecote per dag en nooit vergeten om minder dan 5 uur te knuffelen met dat rare beest anders gaat ze je besluipen, met hele grote ogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel even een gebruiksaanwijzing zo dik als de Bijbel naar mij sturen voor Nien.![]()
Denk sowieso 5 olijven per dag, minimaal.
Gefeliciteerd met je visuele vermogenquote:
Lichtschakelaar klinkt als een 'nutteloosberoep'.quote:
Eindelijk iemand die het ziet. huehuehuehuequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je visuele vermogen
Bombastische side eye is er niets bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja 5 olijven is al prima en mi-ni-maal 100 gram entrecote per dag en nooit vergeten om minder dan 5 uur te knuffelen met dat rare beest anders gaat ze je besluipen, met hele grote ogen.
Nee, de rest heeft het opgegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet. huehuehuehue
Raar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, de rest heeft het opgegeven.
Maandag komt er toevallig toch een bouwvakker langs om de laatste dingetjes te doen.quote:
Nauwelijks waarneembare kat met het blote oog maar wel ogen zo groot als een soepbord.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bombastische side eye is er niets bij.
Nog steeds in die verbouwing? Is het mooi?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maandag komt er toevallig toch een bouwvakker langs om de laatste dingetjes te doen.
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???quote:
Zie je alleen die ogen op pootjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nauwelijks waarneembare kat met het blote oog maar wel ogen zo groot als een soepbord.
Daarom is het raar en vreemd. Afwijkend ook. Net als dat oog.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de menukaart van vanavond bestuderenomnomnomnom
Je kunt deze SC net zo goed 'het is raar en vreemd' noemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom is het raar en vreemd. Afwijkend ook. Net als dat oog.
VLAMMETJES, BAM!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was 2 weken geleden in DB en moest aan 4EBE denken toen ik 'werelt' las.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Maandag komt er toevallig toch een bouwvakker langs om de laatste dingetjes te doen.
je hebt je vreetboei weer uit gegooidquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even de menukaart van vanavond bestuderenomnomnomnom
Nog nooit opquote:
Het is wel netjes geworden ja. Ze moeten maandag van de aannemer even de laatste dingen doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog steeds in die verbouwing? Is het mooi?Ben je blij?
Het was op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn neus kriebelde, dus ik wist dat MK aan mij dacht
Nice nicequote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel netjes geworden ja. Ze moeten maandag van de aannemer even de laatste dingen doen.
Oke, doen we dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt deze SC net zo goed 'het is raar en vreemd' noemen.
WEET IK VEEL ???quote:7. Wat is het minimale bedrag dat jij per maand nodig denkt te hebben voor uitgaven tijdens je pensioen? Denk aan alle uitgaven: eten en drinken, kleding, huisvesting, verzekering, etc.
Ja, mijn inner vreetboeiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je vreetboei weer uit gegooid
Oh, dan is deze comment extra raarquote:
Beter dat het niet 'GOEDEMORGENT" was.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was op zondagmiddag.![]()
Maar de grap was dat kitten dus zei: Kijk mam, een spelfout. WERELD IS MET EEN T GESCHREVEN HAHAA.
* dud0r gooit 4ebe van de duin en rent weer wegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dat het niet 'GOEDEMORGENT" was.![]()
![]()
Zeg gewoon 15K voor uit eten, zit je wel goed denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEET IK VEEL ???Wat zijn dit voor vragen
[..]
Ja, mijn inner vreetboei
Per maant uiteraard.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg gewoon 15K voor uit eten, zit je wel goed denk ik
Alsjeblieft, als ik dat nu ooit nog lees of hoor. Dan kots ik weer vanbinnen en denk ik aan die stinknavel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dat het niet 'GOEDEMORGENT" was.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |