feitquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja he.. maar hier zitten toch alleen maar normale mensen???
En ik krijg ook nog wat overlastvergoeding dus dat is altijd lekker.quote:
Waarom ga je dan ook op de fiets?quote:
Ik zal het even doorgeven.quote:
KOM VECHTEN DANquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij dit zegt, dan iemand met humor of verstand
Ik heb daar dit weekend helemaal geen tijd voor FBBquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Als je dan de tekst: LAAT DE ZON IN JE HART beluisterd, dan bekruipt mij het gevoel dat je een soort van half in de zon wordt gelanceerd
Ik ook niet. Beetje sporten, dingen met kind doen, huishouden doen. Nimmer tijd voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar dit weekend helemaal geen tijd voor FBB
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Immer gotta go fastquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet. Beetje sporten, dingen met kind doen, huishouden doen. Nimmer tijd voor.
De reden dat Stalin bestond.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Jan Biggel is de reden waarom Heinrich Himmler een beetje een hekel aan mensen had.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, heel de KSC getraumatiseerd door die kutmuziek
Ik ken deze rommel nietquote:
Wel klikken en he-le-maal afluisteren want ik heb dat van de week ook gedaan met die hysterische kapotte pleegeluiden.quote:
Immer and the always altijdjes endezoquote:
Dat was echt pure poëzie en een streling voor het gehoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel klikken en he-le-maal afluisteren want ik heb dat van de week ook gedaan met die hysterische kapotte pleegeluiden.
Komt door de verbale aids die ze zingen, dat hun voortanden spontaan vaarwel zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Waarom hebben al die kutzangerts geen voortanden?
Stopt spontaan met lempenhengen en luid meezingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door de verbale aids die ze zingen, dat hun voortanden spontaan vaarwel zeggen.
Stop je dan ook met de ESMA'S?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stopt spontaan met lempenhengen en luid meezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |