En dan denk jij: oei..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik aan de hemelpoort sta, laat Petrus (toch?) me deze pagina in de KSC zien.
Dat Petrus ineens een enorme gitzwarte chagrijnige Ethiopiër blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik aan de hemelpoort sta, laat Petrus (toch?) me deze pagina in de KSC zien.
Dat is zo'n domme clip. Dan staan ze op een gegeven moment ook zo te springen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier raak je me toch een beetje kwijt vrees ik.
Ja nee, dan zijn de rapen helemaal gaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Petrus ineens een enorme gitzwarte chagrijnige Ethiopiër blijkt te zijn.
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is zo'n domme clip. Dan staan ze op een gegeven moment ook zo te springen.
Hij was naar alle waarschijnlijk iig niet witquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oke nu zie ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op 3 minuten
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, dan zijn de rapen helemaal gaar
Wat jij zeggen?quote:
Gelukkigquote:
Dit valt anno nuutje toch niet meer aan te glurenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Oh goddomme eerste hit ook meteen
Bekijk deze YouTube-video
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
The Electric State was best een vermakelijke film, alleen die Millie Bobby Brown was wat te intens opgefokt de hele tijd
Qua script en acteurs niet, qua CGI en visuals is het wel erg goed gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?
Nu is iedereen beledigd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit valt anno nuutje toch niet meer aan te gluren
Of gaat men zeggen dat het feitelijk onjuist is. Want een hostie is van de katholieke kerk en dominee van de protestantse...quote:
Lekker jus slurpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lekker nog een rundersoepsapje van mijn sucadelapjes
jij bent super grappig dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ook vroeger, jaren 90, hoogtijdagen van de mensheid, had je Paul de Leeuw met Bob en Annie.
En er was een sketch, geen idee meer waar die over ging. Iets met kip piri piri en dan loopt Bob door het bos te roepen: POELE POELE PETRUS
En dat hebben m'n zus en ik wel honderd keer gekeken en het bleef hilarisch.
Dus ik ben sowieso wel de lul.
Was dat niet al je ontbijt en lunch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
wel je tanden uit gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ja eh.. het is een vrij land, verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit ook hastikke veel groenten in.
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. het is een vrij land, verder.
Net niet vloeibaar genoeg en een beetje viesjes aan de buitenkant?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.
Alsof je een open buffet met speklapjes en spareribs in Foqueville opentquote:
Hahaha wat slecht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
@:ama
https://vm.tiktok.com/ZNddcpcQC/
Ik moest lachen
Whutquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?
wat een geldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Netflix heeft 320 miljoen uitgegeven aan een film die niet heel positief ontvangen is.
vind dit nog beschaafd gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je een open buffet met speklapjes en spareribs in Foqueville opent
uhuh, F1 gekeken... nu verder wakker aan het worden. kon niet meer slapenquote:
ohhh. kan je maximaal van de dag genieten :pquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh, F1 gekeken... nu verder wakker aan het worden. kon niet meer slapen
feit. Om 8u kwalificatiequote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh. kan je maximaal van de dag genieten :p
boodschappen of funshoppen?quote:
jah t valt er onder... hoewel het niet altijd fun isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 06:40 schreef mschol het volgende:
[..]
boodschappen en misschien kledingshoppen, geen idee of dat "funshoppen" is
maar vandaag kan je het toch eff fixen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:00 schreef Ama het volgende:
Jezus lichtknop in de wc kapot. Goeie timing.Gelukkig zit de lamp van het plafond in de gang redelijk dichtbij maar jeetje dit mocht best zondagavond wel even gebeuren hoor.
stroom er af. schroevedraaiert, draadje voor draadje over zetten naar de nieuwe en terugzettenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vandaag kan je het toch eff fixen?
Kleur bij kleur en je bent elektro monteurquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
stroom er af. schroevedraaiert, draadje voor draadje over zetten naar de nieuwe en terugzetten
ja dat dusquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kleur bij kleur en je bent elektro monteur
Heel verrassendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.
gezwelligquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uitslapen op zaterdag, behoort ineens ook niet meer tot de mogelijkheden.
Ben al 3 kwartier wakker![]()
Oh well, ik ga m'n belastingaangifte maar eens doen
Ja, dan heb ik nog wat aan mijn dag enzquote:
in je handquote:Op zaterdag 22 maart 2025 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is mijn telefoon nou weer gebleven?
daar was mijne vanmorgen wel toen ik hem zochtquote:
Kwalificatie!quote:
Ja, ik kijk die later wel. Ik wil eerst de sprint kijken, anders ga ik ongetwijfeld spoilers over de uitslag meekrijgen.quote:
Nee, da was niequote:
Hij wintquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik kijk die later wel. Ik wil eerst de sprint kijken, anders ga ik ongetwijfeld spoilers over de uitslag meekrijgen.
Erin?quote:
Nee, ernaastquote:
Of erop!quote:
Maar dat komt omdat het altijd fout ging bij degene die het dynamiet gebruikte.quote:
Naar de sportschool, daarna sprintrace terugkijken en vervolgens de kwalificatie.quote:
Jazeker, wervelwindje is er niets bijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar je bruisende persoonlijkheid
Grof vuil wegbrengen, planken ophangen en kasten vast zetten.quote:
doe maar wild. je klinkt als Darkwin Duckquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grof vuil wegbrengen, planken ophangen en kasten vast zetten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, wervelwindje is er niets bij
Ik ga lekker link doen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe maar wild. je klinkt als Darkwin Duck
Nee, nee.quote:
Blijquote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej![]()
Wattenschijfjes blaassteentje is de grens over.
Het is naar België gerold?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej![]()
quote:
Zouden er ook tarieven op blaasstenen zitten nu?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeej![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |