Lekker jus slurpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb lekker nog een rundersoepsapje van mijn sucadelapjes
jij bent super grappig dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Ook vroeger, jaren 90, hoogtijdagen van de mensheid, had je Paul de Leeuw met Bob en Annie.
En er was een sketch, geen idee meer waar die over ging. Iets met kip piri piri en dan loopt Bob door het bos te roepen: POELE POELE PETRUS
En dat hebben m'n zus en ik wel honderd keer gekeken en het bleef hilarisch.
Dus ik ben sowieso wel de lul.
Was dat niet al je ontbijt en lunch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
wel je tanden uit gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ja eh.. het is een vrij land, verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit ook hastikke veel groenten in.
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. het is een vrij land, verder.
Net niet vloeibaar genoeg en een beetje viesjes aan de buitenkant?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel me een beetje als een fles Croma Bakken en braden vloeibaar nu.
Alsof je een open buffet met speklapjes en spareribs in Foqueville opentquote:
Hahaha wat slecht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
@:ama
https://vm.tiktok.com/ZNddcpcQC/
Ik moest lachen
Whutquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar was het de 320 miljoen waard?
wat een geldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Netflix heeft 320 miljoen uitgegeven aan een film die niet heel positief ontvangen is.
vind dit nog beschaafd gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je een open buffet met speklapjes en spareribs in Foqueville opent
uhuh, F1 gekeken... nu verder wakker aan het worden. kon niet meer slapenquote:
ohhh. kan je maximaal van de dag genieten :pquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh, F1 gekeken... nu verder wakker aan het worden. kon niet meer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |