Dat gaat vanmiddag nog wat worden daar als Jane haar vliegtuigje krijgtquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haantjesgedrag van een paar. Waardoor anderen zich ondergesneeuwd voelen. Waardoor je jaloezie krijgt.
Ja jammer dat ik er niet ben. Ik hoop op een filmpjequote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag nog wat worden daar als Jane haar vliegtuigje krijgt
Plus dat buiten er meer was om te volgen.....de jacuzzi gesprek of sauna of gewoon buiten de liggende bewoners als bb dat wilde.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:39 schreef Luna68 het volgende:
Toen er geen zon was lagen ze binnen op hun rug
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag nog wat worden daar als Jane haar vliegtuigje krijgt
DIe wij dan weer niet mogen zienquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:44 schreef Luna68 het volgende:
Ze liggen, koken, eten, liggen, koken, eten, liggen, hangen in de sauna, liggen, koken, kaarten, liggen en dan gaan ze vroeg naar bed. BB probeert ze tussendoor met een spelletje te activeren
ik ga nu ook weg. Maar zet de videorecorder aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik er niet ben. Ik hoop op een filmpje
Worden niet meer zoveel filmpjes gemaakt/geplaatst hier, wel jammerquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik er niet ben. Ik hoop op een filmpje
En is het haar vriendengroep of de fans....??? Of familie kan ook nog.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
Tekst achter vliegtuigje is "We got you! #BABYJANE"
972 ex btw voor 2u en 2 min.. blijft 15 min boven het huis cirkelen rond 14u![]()
[ afbeelding ]
mede georganiseerd door vrienden/ fans geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En is het haar vriendengroep of de fans....??? Of familie kan ook nog.
is axel mee begonnen omdat ze zo klein is? #aannamequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef Linnied het volgende:
Waarom noemt iedereen haar babyjane eigenlijk.
Ja ze jankt veel en hysterisch en zet dan een babystemmetje op. Maar dat zal niet erg complimenteus zijn ..
Als ik het goed heb, was dat Axel haar koosnaampje voor haar van redelijk in het begin dat ze er was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef Linnied het volgende:
Ja ze jankt veel en hysterisch en zet dan een babystemmetje op. Maar dat zal niet erg complimenteus zijn ..
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, was dat Axel haar koosnaampje voor haar van redelijk in het begin dat ze er was.
Ze gebruikt het sindsdien zelf best vaak, en iedereen heeft het overgenomen. Niemand bedoelde het ooit als negatief, 't was meer in de zin van schattig.
Het lijkt mij het best voorbereid en ingestudeerd, maar de andere acts waren wel echt over bb en dat is deze niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dit wel het minste van alle 3
Was dat de opdracht dan, dat het over BB moest gaan? Ik heb dat niet gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het lijkt mij het best voorbereid en ingestudeerd, maar de andere acts waren wel echt over bb en dat is deze niet.
Zit ik al de hele week... alles beter dan Claudia de Bquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik weet 1 ding, ik zit voor de rest van de dag met from now on in mijn hoofd
Mag ik dan met jouquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik al de hele week... alles beter dan Claudia de B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Nee was niet de opdracht, maar maakt het wel persoonlijker vind ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat de opdracht dan, dat het over BB moest gaan? Ik heb dat niet gehoord.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag ik dan met jou
Bij jou toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag ik dan met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee hoor, ze mochten zelf wetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat de opdracht dan, dat het over BB moest gaan? Ik heb dat niet gehoord.
1400 uur toch pas?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog niet echt een vliegtuigje of flightradar die het zou kunnen zijn. Ben het nummer van dat ding ook vergeten.
Op fb zag ik al een foto dat ie onderweg was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog niet echt een vliegtuigje of flightradar die het zou kunnen zijn. Ben het nummer van dat ding ook vergeten.
Filmpje op insta dat hij op stijgtquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:22 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Op fb zag ik al een foto dat ie onderweg was.
Ik vond mama waar is mien pils nog ergerquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik al de hele week... alles beter dan Claudia de B
Die was ik nét kwijtquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik vond mama waar is mien pils nog erger
Via ADSB exchange welquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij is onderweg zo te zien ja (fb). Zal wel weer een speldenknop zijn die niet te vinden is op flightradar.
13.45quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou BB de voorraad tissues al aangevuld hebben voor zo dadelijk ?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
13.45
"Beste bewoners, het is tijd voor een moneygame, kom NU naar de gameroom"
En daarbij een set kniebeschermers?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou BB de voorraad tissues al aangevuld hebben voor zo dadelijk ?
Mwah... zo toevallig is dat ook niet de laatste dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Imderdaad. Daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Hysterisch geschreeuw, jankend op de grond gaan vallen incoming....
Ik vermoed eerst luid gillen en juichen, daarna de mental breakdown...quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Hysterisch geschreeuw, jankend op de grond gaan vallen incoming....
Zoiets ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vermoed eerst luid gillen en juichen, daarna de mental breakdown...
echt hequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Nou dat optreden hoeven ze ook niet meer te doen, iedereen daar weet al exact wat ze wanneer gaan doen
Dat wisten ze van de anderen ook grotendeelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Nou dat optreden hoeven ze ook niet meer te doen, iedereen daar weet al exact wat ze wanneer gaan doen
En jaloers want zij wel met haar fanbasequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
Straks allemaal slijmen bij Jane natuurlijk
misschien van Lady Jane van de Rolling Stones maar babyjane is beter Lady past niet zo bij haar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef Linnied het volgende:
Slijmen omdat ze bang zijn dat Jane's fans hun niet meer leuk vinden... Jolien bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:58 schreef Folies het volgende:
Jaloers kan ik begrijpen, maar slijmen?
En nou opschieten, heb speciaal pauze nu.
Ben bang van wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:02 schreef Ireth het volgende:
Nou zal dit nu het startsein zijn voor de vliegtuigjesparade??
Dit is de eerste pas. Voor Jordy loopt er ook nog een actie meen ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
Super dat iedereen ook blij is en blijft kijken!
BB heeft er toch beter aan gedaan om pas in de laatste weken de vliegtuigjes toe te laten.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
Matti: mensen in Amsterdam denken nu dat er misschien een baby is geboren met de naam Jane ofzo...
Hij kan wel leuk uit de hoek komen altijd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:05 schreef Ireth het volgende:
Matti: mensen in Amsterdam denken nu dat er misschien een baby is geboren met de naam Jane ofzo...
Ah bedankt. Nou einde zie ik hier later wel weer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat het al klaar is, maar ze hebben voor 15 minuten betaald.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
Super dat iedereen ook blij is en blijft kijken!
BB heeft er toch beter aan gedaan om pas in de laatste weken de vliegtuigjes toe te laten.
Er werd inderdaad een gofundme gestart voor Jordy, kort nadat Jane haar actie gelanceerd werd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is de eerste pas. Voor Jordy loopt er ook nog een actie meen ik.
BB heeft toch lang de vliegtuigjes "tegen gehouden", eerder mocht namelijk niet. Kwam denk ik door vorig jaar, toen het ene naar het andere vliegtuigje kwam. Hoe meer vliegtuigen, hoe minder enthousiast de bewoners werden voor een ander.quote:
Waarom zo lang?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat het al klaar is, maar ze hebben voor 15 minuten betaald.
Vliegtuigmaatschappij is blij met jou....goede reclame....geheel gratis voor wat hoort wat....quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien: fans moeten daarvoor betalen
Jane: echt? echt?
Euh nee, Jane, dat is gratis en voor niets... D'oh!
Zelfs Jordy hoor ik niet erover.....vreemd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Jolien zegt nu dat fans dit doen. Fans die geld inzamelen een soort crowdfunding en dan geld bij elkaar voor een vliegtuigje
Vraag mij nu af, hebben die mensen zelf nooit naar een BB gekeken dan?
Ja is ‘ vriend’ van Mattheus en Deborah..Ze had een videogesprek met Deb en Michel Angeloquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Jane vertelt dat zij Michelangelo nog heeft gesproken voordat ze er in ging
I knowquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja is ‘ vriend’ van Mattheus en Deborah..Ze had een videogesprek met Deb en Michel Angelo
Krijg steeds meer het idee dat het één pot nat is......quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Jane vertelt dat zij Michelangelo nog heeft gesproken voordat ze er in ging
Dat is echt bespottelijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een gofundme gestart voor Jordy, kort nadat Jane haar actie gelanceerd werd.
Die van Jordy haalde echter geen geld op en ondertussen geannuleerd.
"bedreigt [sic] steun Jordy niet" staat er bij
https://www.gofundme.com/(...)ten-we-jordy-steunen
Kaartenbak/ons kent ons en zo rollen ze in deze seizoenen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat het één pot nat is......
oeps.. heb vorig jaar niet gekekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zendercheck!
(oud bewoner, van 2023)
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?
Dit was geloof ik die 'sponsor Jordy's roze koeken US campertrip'-actie, waar die familie niet achter stond en ook opriep om er niet aan te doneren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een gofundme gestart voor Jordy, kort nadat Jane haar actie gelanceerd werd.
Ja kloptquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat was een inzamelactie voor de Campertripquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens meegekregenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:09 schreef Verity het volgende:
[..]
BB heeft toch lang de vliegtuigjes "tegen gehouden", eerder mocht namelijk niet. Kwam denk ik door vorig jaar, toen het ene naar het andere vliegtuigje kwam. Hoe meer vliegtuigen, hoe minder enthousiast de bewoners werden voor een ander.
Gaat nu wel komen nu de fans die zien willen ze het natuurlijk allemaal voor hun favoriet gaan doen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee, dat was voor de reis die hij wilde maken met caravan.....na BB...quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ging ook om die reis in Amerika toch?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat was voor de reis die hij wilde maken met caravan.....na BB...
Stond op hun insta een heel stukquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens meegekregenvan dat tegenhouden
Deze link die ik deelde, was toch echt voor een vliegtuigje, hoor. Niet voor de campertrip.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was geloof ik die 'sponsor Jordy's roze koeken US campertrip'-actie, waar die familie niet achter stond en ook opriep om er niet aan te doneren.
Is die wel buiten dan? Anders zegt die wel wat geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Jordy hoor ik niet erover.....vreemd.
Bedoel het bedreigen en bedoel dat ook maar andere toe waarom bedreigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Heb toen ook geen rekening gezien met tijdsduur.....die hier toen rond ging. Toen viel de prijs mij mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Duurde die vluchten verleden jaar ook zolang
Heb geen beeld aan alleen geluid....quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is die wel buiten dan? Anders zegt die wel wat geloof ik
Kon het niet verstaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat fluisterde Matti tegen Pootje?
Ok mag die niet van mammi hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was geloof ik die 'sponsor Jordy's roze koeken US campertrip'-actie, waar die familie niet achter stond en ook opriep om er niet aan te doneren.
Ik kan Frans verstaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, Pootje zijn reactie was: c'est que c'est (it is what it is)
Raarwwquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hah! Maar andere misschien niet
c'est que c'estquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje tegen Mattheus: "Maar wil dat iets zeggen?"
Mattheus: "Dit?!" (Gebaarde omhoog)
Pootje knikt, staat wat ongemakkelijk te lachen: "Sekkes he?"
Mattheus: "Ik ben er nuchter in hoor"
Ze klappen elkaar de hand en Pootje loopt naar binnen.
Klopt die wilde het niet alleen als voor hele kartel zou zijn in 1xquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
c'est que c'est
Zie je wel @:Puzzie
Hebben we niet allemaal onze koosnaampjes die we van anderen krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
Wel grappig dat ze als stoere meid over wil komen, maar op haar 28ste leuk vindt om nog babyJane genoemd wil worden.
Ook prima toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik eingelijk alleen van mijn man.....
Ik ga nu twijfelen, maar volgens mij ging het over zijn relatie, dat hij op het ergste is voorbereid.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti tegen Jolien: ik bereid me alvast voor op het ergste
Jolien: maar ja, dit was er dan al van ervoor (vliegtuigje geregeld voor nominaties bekend werden)
Scherp van Jolien, hoor
Dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar volgens mij ging het over zijn relatie, dat hij op het ergste is voorbereid.
Jolien zei dat het van ervoor was, dat hij er al in zat maar zij nog niet.
(Over facetimen Deb, Jane en Michelangelo)
Zekers, had veel waarde voor mij. Maar koosnaampje van ouders zoals je in kindertijd had ging gewoon verloren toen je de pupertijd bereikte....quote:
Oh bij mij nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers, had veel waarde voor mij. Maar koosnaampje van ouders zoals je in kindertijd had ging gewoon verloren toen je de pupertijd bereikte....
Was vast iets van 'wat leuk voor Jane' of zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat fluisterde Matti tegen Pootje?
Ik heb het jammer genoeg gemist, maar de caps zeggen genoegquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:42 schreef Verida het volgende:
Dus niks mental breakdown en kniebeschermers nodig maar gewoon een bewoner die het ontzettend leuk vond, heel blij was en een enorme boost hiervan heeft gekregen
ze heeft er van genoten volgens mij en zal dit niet snel vergeten
maar het gaat nu over dit jaar, deze bewoners een een vliegtuigje voor Janequote:Op donderdag 20 maart 2025 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was prachtig, net als voorgaande jaren
Echt een leuke opsteker voor haarquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het gaat nu over dit jaar, deze bewoners een een vliegtuigje voor Jane![]()
Dat is dus wat ik niet helemaal begrijp. Ik had niet het idee dat ze in een dip zat.quote:
Lekker smikkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
haar maatje weg, fikse brandwonden, genomineerdquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet helemaal begrijp. Ik had niet het idee dat ze in een dip zat.
Ik sinds vorig jaar tegen vliegtuigjes.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:09 schreef czvt het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Jordy, de marginale overjaarse egoïst en toxisch denker eens met de feiten wordt geconfronteerd. Die gaat de tijd van zijn leven beleven na BB. Je wil deze toch niet in je omgeving de kost geven maar ja men is zoals het nest waaruit men voortkomt.
Die man is klaar voor de psycholoog en zij die dit nog steeds niet gezien hebben scheren we over dezelfde kam.
Jordy, zijn huis zijn regels. Echt?
tldrquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:09 schreef czvt het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Jordy, de marginale overjaarse egoïst en toxisch denker eens met de feiten wordt geconfronteerd. Die gaat de tijd van zijn leven beleven na BB. Je wil deze toch niet in je omgeving de kost geven maar ja men is zoals het nest waaruit men voortkomt.
Die man is klaar voor de psycholoog en zij die dit nog steeds niet gezien hebben scheren we over dezelfde kam.
Jordy, zijn huis zijn regels. Echt?
Op de brandwonden na hebben andere dat ook meegemaakt dat hoort bij het programma.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
haar maatje weg, fikse brandwonden, genomineerd
Dan kun je wel een boost gebruiken denk ik
Ze hebben eerder ook al gezegd tegen de anderen dat ze moeten mee dansenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu bij het fluisteren van Jane en Sharice dat Sharice mee moet dansen bij de act van Jordy en Jane....8keer hoor ik zeggen en iets van weldoen he....en Sharice zegt Ja moeder.....![]()
en dan vanavond zeggen dat ze bij gekomen isquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien propt nog maar een wafel met een berg slagroom naar binnen. Ben de tel kwijtgeraakt inmiddels.
Op het eind, bij we will come back home.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben eerder ook al gezegd tegen de anderen dat ze moeten mee dansen![]()
Bij een bepaald stukje denk ik? Of op het eind ofzo?
Ah tnxquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Op het eind, bij we will come back home.
Tja, en dan nog, werd bij die andere act ook gedaan, met tomatenplukkersquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben eerder ook al gezegd tegen de anderen dat ze moeten mee dansen![]()
Bij een bepaald stukje denk ik? Of op het eind ofzo?
ja en?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef marky het volgende:
[..]
Op de brandwonden na hebben andere dat ook meegemaakt dat hoort bij het programma.
Niemand klaagt daar toch over.....alleen leek het veel spannender door het gefluister wat ze toch ook hardop kon zeggen??? En er werd bij de andere toch ook gedanst op het eind.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en dan nog, werd bij die andere act ook gedaan, met tomatenplukkers
Ze zei net nog tegen Matt dat ze bang is om dik te worden maar ze kan maar niet stoppen, het gaat maar door met eten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en dan vanavond zeggen dat ze bij gekomen is
Maar dat is wel heerlijk...vroeger als er een appeltaart gebakken werd vond ik ook het deeg lekkerder dan de hele appeltaart.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Is jolien nu een bak deek leeg aan het scheppen. Gadver
Daar ging het ook overquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar volgens mij ging het over zijn relatie, dat hij op het ergste is voorbereid.
Jolien zei dat het van ervoor was, dat hij er al in zat maar zij nog niet.
(Over facetimen Deb, Jane en Michelangelo)
Brrr nee moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is wel heerlijk...vroeger als er een appeltaart gebakken werd vond ik ook het deeg lekkerder dan de hele appeltaart.
of cakemeelquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is wel heerlijk...vroeger als er een appeltaart gebakken werd vond ik ook het deeg lekkerder dan de hele appeltaart.
Heerlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Jordy hebben het eten gehaald uit de DR
Franse kipstoof met wijn
Kip anderhalf uur garen???? Dan is dat beest toch onderhand al weer gereïncarneerd???quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Moet heel lang staan daarom krijgen ze het nu al. 1.5 uur garen, half uur bakken
Stoofschotel moet het wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kip anderhalf uur garen???? Dan is dat beest toch onderhand al weer gereïncarneerd???
4 poten ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Is weer niet echt veel eten wat ze hebben gekregen. 4 poten en denk even ruim kilo krieltjes. En geen groenten erbij.
Heel eerlijk hou er ook niet van. Trouwens kluiven vind ik vreselijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze nog nooit een kippenpoot gehad ?
Ik kluif niksquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel eerlijk hou er ook niet van. Trouwens kluiven vind ik vreselijk
Ooo vind het heerlijk en Joyce trakteer ik eropquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel eerlijk hou er ook niet van. Trouwens kluiven vind ik vreselijk
Doe kippenpoot altijd in de oven of op de bbqquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind het allen teringwerk om te bakken spat als een gek
Ja en vind het zo raar dat ze geen kippenpoten kunnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef greysbones het volgende:
Jane vindt het een interessante keuze
Het zijn echt allemaal van die standaard kokers
Ik bak ze en laat ze sudderenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe kippenpoot altijd in de oven of op de bbq
3 kippenpoten voor 6 personen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nog erger zijn er maar 3. Ze hadden ze beter kunnen snijden want in die pan passen die 3 niet bij elkaar
Geweldig duo. Vind Jane sowieso veel leuker nu ze niet meer zit vastgeplakt aan die Axel die haar meesleurde in zijn negativiteit.quote:
Komt ook een liter wijn bijquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
3 bouillon blokjes voor een halve liter. Dat is gortzout straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |