Dat gaat vanmiddag nog wat worden daar als Jane haar vliegtuigje krijgtquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haantjesgedrag van een paar. Waardoor anderen zich ondergesneeuwd voelen. Waardoor je jaloezie krijgt.
Ja jammer dat ik er niet ben. Ik hoop op een filmpjequote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag nog wat worden daar als Jane haar vliegtuigje krijgt
Plus dat buiten er meer was om te volgen.....de jacuzzi gesprek of sauna of gewoon buiten de liggende bewoners als bb dat wilde.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:39 schreef Luna68 het volgende:
Toen er geen zon was lagen ze binnen op hun rug
quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vanmiddag nog wat worden daar als Jane haar vliegtuigje krijgt
DIe wij dan weer niet mogen zienquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:44 schreef Luna68 het volgende:
Ze liggen, koken, eten, liggen, koken, eten, liggen, hangen in de sauna, liggen, koken, kaarten, liggen en dan gaan ze vroeg naar bed. BB probeert ze tussendoor met een spelletje te activeren
ik ga nu ook weg. Maar zet de videorecorder aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik er niet ben. Ik hoop op een filmpje
Worden niet meer zoveel filmpjes gemaakt/geplaatst hier, wel jammerquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik er niet ben. Ik hoop op een filmpje
En is het haar vriendengroep of de fans....??? Of familie kan ook nog.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
Tekst achter vliegtuigje is "We got you! #BABYJANE"
972 ex btw voor 2u en 2 min.. blijft 15 min boven het huis cirkelen rond 14u![]()
[ afbeelding ]
mede georganiseerd door vrienden/ fans geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En is het haar vriendengroep of de fans....??? Of familie kan ook nog.
is axel mee begonnen omdat ze zo klein is? #aannamequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef Linnied het volgende:
Waarom noemt iedereen haar babyjane eigenlijk.
Ja ze jankt veel en hysterisch en zet dan een babystemmetje op. Maar dat zal niet erg complimenteus zijn ..
Als ik het goed heb, was dat Axel haar koosnaampje voor haar van redelijk in het begin dat ze er was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:06 schreef Linnied het volgende:
Waarom noemt iedereen haar babyjane eigenlijk.
Ja ze jankt veel en hysterisch en zet dan een babystemmetje op. Maar dat zal niet erg complimenteus zijn ..
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, was dat Axel haar koosnaampje voor haar van redelijk in het begin dat ze er was.
Ze gebruikt het sindsdien zelf best vaak, en iedereen heeft het overgenomen. Niemand bedoelde het ooit als negatief, 't was meer in de zin van schattig.
Het lijkt mij het best voorbereid en ingestudeerd, maar de andere acts waren wel echt over bb en dat is deze niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dit wel het minste van alle 3
Was dat de opdracht dan, dat het over BB moest gaan? Ik heb dat niet gehoord.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het lijkt mij het best voorbereid en ingestudeerd, maar de andere acts waren wel echt over bb en dat is deze niet.
Zit ik al de hele week... alles beter dan Claudia de Bquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik weet 1 ding, ik zit voor de rest van de dag met from now on in mijn hoofd
Mag ik dan met jouquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zit ik al de hele week... alles beter dan Claudia de B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Nee was niet de opdracht, maar maakt het wel persoonlijker vind ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat de opdracht dan, dat het over BB moest gaan? Ik heb dat niet gehoord.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag ik dan met jou
Bij jou toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag ik dan met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee hoor, ze mochten zelf wetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat de opdracht dan, dat het over BB moest gaan? Ik heb dat niet gehoord.
1400 uur toch pas?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog niet echt een vliegtuigje of flightradar die het zou kunnen zijn. Ben het nummer van dat ding ook vergeten.
Op fb zag ik al een foto dat ie onderweg was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie nog niet echt een vliegtuigje of flightradar die het zou kunnen zijn. Ben het nummer van dat ding ook vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |