Ok mag die niet van mammi hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was geloof ik die 'sponsor Jordy's roze koeken US campertrip'-actie, waar die familie niet achter stond en ook opriep om er niet aan te doneren.
Ik kan Frans verstaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, Pootje zijn reactie was: c'est que c'est (it is what it is)
Raarwwquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hah! Maar andere misschien niet
c'est que c'estquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje tegen Mattheus: "Maar wil dat iets zeggen?"
Mattheus: "Dit?!" (Gebaarde omhoog)
Pootje knikt, staat wat ongemakkelijk te lachen: "Sekkes he?"
Mattheus: "Ik ben er nuchter in hoor"
Ze klappen elkaar de hand en Pootje loopt naar binnen.
Klopt die wilde het niet alleen als voor hele kartel zou zijn in 1xquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
c'est que c'est
Zie je wel @:Puzzie
Hebben we niet allemaal onze koosnaampjes die we van anderen krijgen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:30 schreef zodeju het volgende:
Wel grappig dat ze als stoere meid over wil komen, maar op haar 28ste leuk vindt om nog babyJane genoemd wil worden.
Ook prima toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik eingelijk alleen van mijn man.....
Ik ga nu twijfelen, maar volgens mij ging het over zijn relatie, dat hij op het ergste is voorbereid.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti tegen Jolien: ik bereid me alvast voor op het ergste
Jolien: maar ja, dit was er dan al van ervoor (vliegtuigje geregeld voor nominaties bekend werden)
Scherp van Jolien, hoor
Dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar volgens mij ging het over zijn relatie, dat hij op het ergste is voorbereid.
Jolien zei dat het van ervoor was, dat hij er al in zat maar zij nog niet.
(Over facetimen Deb, Jane en Michelangelo)
Zekers, had veel waarde voor mij. Maar koosnaampje van ouders zoals je in kindertijd had ging gewoon verloren toen je de pupertijd bereikte....quote:
Oh bij mij nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zekers, had veel waarde voor mij. Maar koosnaampje van ouders zoals je in kindertijd had ging gewoon verloren toen je de pupertijd bereikte....
Was vast iets van 'wat leuk voor Jane' of zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat fluisterde Matti tegen Pootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |