Waarom zo lang?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken dat het al klaar is, maar ze hebben voor 15 minuten betaald.
Vliegtuigmaatschappij is blij met jou....goede reclame....geheel gratis voor wat hoort wat....quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien: fans moeten daarvoor betalen
Jane: echt? echt?
Euh nee, Jane, dat is gratis en voor niets... D'oh!
Zelfs Jordy hoor ik niet erover.....vreemd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Jolien zegt nu dat fans dit doen. Fans die geld inzamelen een soort crowdfunding en dan geld bij elkaar voor een vliegtuigje
Vraag mij nu af, hebben die mensen zelf nooit naar een BB gekeken dan?
Ja is ‘ vriend’ van Mattheus en Deborah..Ze had een videogesprek met Deb en Michel Angeloquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Jane vertelt dat zij Michelangelo nog heeft gesproken voordat ze er in ging
I knowquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja is ‘ vriend’ van Mattheus en Deborah..Ze had een videogesprek met Deb en Michel Angelo
Krijg steeds meer het idee dat het één pot nat is......quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Jane vertelt dat zij Michelangelo nog heeft gesproken voordat ze er in ging
Dat is echt bespottelijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een gofundme gestart voor Jordy, kort nadat Jane haar actie gelanceerd werd.
Die van Jordy haalde echter geen geld op en ondertussen geannuleerd.
"bedreigt [sic] steun Jordy niet" staat er bij
https://www.gofundme.com/(...)ten-we-jordy-steunen
Kaartenbak/ons kent ons en zo rollen ze in deze seizoenen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat het één pot nat is......
oeps.. heb vorig jaar niet gekekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zendercheck!
(oud bewoner, van 2023)
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?
Dit was geloof ik die 'sponsor Jordy's roze koeken US campertrip'-actie, waar die familie niet achter stond en ook opriep om er niet aan te doneren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een gofundme gestart voor Jordy, kort nadat Jane haar actie gelanceerd werd.
Die van Jordy haalde echter geen geld op en ondertussen geannuleerd.
"bedreigt [sic] steun Jordy niet" staat er bij
https://www.gofundme.com/(...)ten-we-jordy-steunen
Ja kloptquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat was een inzamelactie voor de Campertripquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens meegekregenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:09 schreef Verity het volgende:
[..]
BB heeft toch lang de vliegtuigjes "tegen gehouden", eerder mocht namelijk niet. Kwam denk ik door vorig jaar, toen het ene naar het andere vliegtuigje kwam. Hoe meer vliegtuigen, hoe minder enthousiast de bewoners werden voor een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |