Gaat nu wel komen nu de fans die zien willen ze het natuurlijk allemaal voor hun favoriet gaan doen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad een gofundme gestart voor Jordy, kort nadat Jane haar actie gelanceerd werd.
Die van Jordy haalde echter geen geld op en ondertussen geannuleerd.
"bedreigt [sic] steun Jordy niet" staat er bij
https://www.gofundme.com/(...)ten-we-jordy-steunen
Nee, dat was voor de reis die hij wilde maken met caravan.....na BB...quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ging ook om die reis in Amerika toch?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat was voor de reis die hij wilde maken met caravan.....na BB...
Stond op hun insta een heel stukquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens meegekregenvan dat tegenhouden
Deze link die ik deelde, was toch echt voor een vliegtuigje, hoor. Niet voor de campertrip.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was geloof ik die 'sponsor Jordy's roze koeken US campertrip'-actie, waar die familie niet achter stond en ook opriep om er niet aan te doneren.
Is die wel buiten dan? Anders zegt die wel wat geloof ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Jordy hoor ik niet erover.....vreemd.
Bedoel het bedreigen en bedoel dat ook maar andere toe waarom bedreigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch van zijn familie die opriep om daar niet op in te gaan?
Nee, volgens mij niet. Heb toen ook geen rekening gezien met tijdsduur.....die hier toen rond ging. Toen viel de prijs mij mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Duurde die vluchten verleden jaar ook zolang
Heb geen beeld aan alleen geluid....quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is die wel buiten dan? Anders zegt die wel wat geloof ik
Kon het niet verstaanquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat fluisterde Matti tegen Pootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |