Tja, en dan nog, werd bij die andere act ook gedaan, met tomatenplukkersquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben eerder ook al gezegd tegen de anderen dat ze moeten mee dansen![]()
Bij een bepaald stukje denk ik? Of op het eind ofzo?
ja en?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef marky het volgende:
[..]
Op de brandwonden na hebben andere dat ook meegemaakt dat hoort bij het programma.
Niemand klaagt daar toch over.....alleen leek het veel spannender door het gefluister wat ze toch ook hardop kon zeggen??? En er werd bij de andere toch ook gedanst op het eind.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en dan nog, werd bij die andere act ook gedaan, met tomatenplukkers
Ze zei net nog tegen Matt dat ze bang is om dik te worden maar ze kan maar niet stoppen, het gaat maar door met eten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en dan vanavond zeggen dat ze bij gekomen is
Maar dat is wel heerlijk...vroeger als er een appeltaart gebakken werd vond ik ook het deeg lekkerder dan de hele appeltaart.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
Is jolien nu een bak deek leeg aan het scheppen. Gadver
Daar ging het ook overquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen, maar volgens mij ging het over zijn relatie, dat hij op het ergste is voorbereid.
Jolien zei dat het van ervoor was, dat hij er al in zat maar zij nog niet.
(Over facetimen Deb, Jane en Michelangelo)
Brrr nee moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is wel heerlijk...vroeger als er een appeltaart gebakken werd vond ik ook het deeg lekkerder dan de hele appeltaart.
of cakemeelquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is wel heerlijk...vroeger als er een appeltaart gebakken werd vond ik ook het deeg lekkerder dan de hele appeltaart.
Heerlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Jordy hebben het eten gehaald uit de DR
Franse kipstoof met wijn
Kip anderhalf uur garen???? Dan is dat beest toch onderhand al weer gereïncarneerd???quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
Moet heel lang staan daarom krijgen ze het nu al. 1.5 uur garen, half uur bakken
Stoofschotel moet het wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kip anderhalf uur garen???? Dan is dat beest toch onderhand al weer gereïncarneerd???
4 poten ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Is weer niet echt veel eten wat ze hebben gekregen. 4 poten en denk even ruim kilo krieltjes. En geen groenten erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |