Ik heb het jammer genoeg gemist, maar de caps zeggen genoegquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:42 schreef Verida het volgende:
Dus niks mental breakdown en kniebeschermers nodig maar gewoon een bewoner die het ontzettend leuk vond, heel blij was en een enorme boost hiervan heeft gekregen
ze heeft er van genoten volgens mij en zal dit niet snel vergeten
maar het gaat nu over dit jaar, deze bewoners een een vliegtuigje voor Janequote:Op donderdag 20 maart 2025 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was prachtig, net als voorgaande jaren
Echt een leuke opsteker voor haarquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:50 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het gaat nu over dit jaar, deze bewoners een een vliegtuigje voor Jane![]()
Dat is dus wat ik niet helemaal begrijp. Ik had niet het idee dat ze in een dip zat.quote:
Lekker smikkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
haar maatje weg, fikse brandwonden, genomineerdquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet helemaal begrijp. Ik had niet het idee dat ze in een dip zat.
Ik sinds vorig jaar tegen vliegtuigjes.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:09 schreef czvt het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Jordy, de marginale overjaarse egoïst en toxisch denker eens met de feiten wordt geconfronteerd. Die gaat de tijd van zijn leven beleven na BB. Je wil deze toch niet in je omgeving de kost geven maar ja men is zoals het nest waaruit men voortkomt.
Die man is klaar voor de psycholoog en zij die dit nog steeds niet gezien hebben scheren we over dezelfde kam.
Jordy, zijn huis zijn regels. Echt?
tldrquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:09 schreef czvt het volgende:
Het is de hoogste tijd dat Jordy, de marginale overjaarse egoïst en toxisch denker eens met de feiten wordt geconfronteerd. Die gaat de tijd van zijn leven beleven na BB. Je wil deze toch niet in je omgeving de kost geven maar ja men is zoals het nest waaruit men voortkomt.
Die man is klaar voor de psycholoog en zij die dit nog steeds niet gezien hebben scheren we over dezelfde kam.
Jordy, zijn huis zijn regels. Echt?
Op de brandwonden na hebben andere dat ook meegemaakt dat hoort bij het programma.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
haar maatje weg, fikse brandwonden, genomineerd
Dan kun je wel een boost gebruiken denk ik
Ze hebben eerder ook al gezegd tegen de anderen dat ze moeten mee dansenquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:12 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu bij het fluisteren van Jane en Sharice dat Sharice mee moet dansen bij de act van Jordy en Jane....8keer hoor ik zeggen en iets van weldoen he....en Sharice zegt Ja moeder.....![]()
en dan vanavond zeggen dat ze bij gekomen isquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:13 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien propt nog maar een wafel met een berg slagroom naar binnen. Ben de tel kwijtgeraakt inmiddels.
Op het eind, bij we will come back home.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze hebben eerder ook al gezegd tegen de anderen dat ze moeten mee dansen![]()
Bij een bepaald stukje denk ik? Of op het eind ofzo?
Ah tnxquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Op het eind, bij we will come back home.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |