Ik vind hem al 2 weken leukerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:34 schreef odie22 het volgende:
ik vind pootje na de act van vanavond nog niet echt veel leuker
Wat een mooie kerel is dat!!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:34 schreef odie22 het volgende:
ik vind pootje na de act van vanavond nog niet echt veel leuker
Slapende Janequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:38 schreef Puzzie het volgende:
Wel jammer dat we een naar een Twinstream moeten kijken
Die lag gewoon op de bankquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
Verkapte SL dit
Zou jordy stampij maken voor zn bed
Ik stel me dan een krijsende jordy voor die op de grond ligtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
Verkapte SL dit
Zou jordy stampij maken voor zn bed
aannamequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slapende Jane
Terwijl er mensen wakker zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegen het einde word ik altijd iets vervelend somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Owquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
tegen het einde word ik altijd iets vervelend soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Andere David vond dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje zit in de stoel
Die ligt minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
vurig als in hitsigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien is vurig nu het over influencers gaat
Dat zou grappig zijn. Maar waarschijnlijk wij kijkers.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
Misschien mogen de oud-bewoners wel nomineren.
hopelijk niet Ashley dan m want ik begreep dat zij Jordy fan isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
dan hadden ze er niet uit moeten gaan, dan konden ze nominerenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
Hmmmm daar hadden de oudbewoners weinig invloed op hè. Gewoon door ons kijkers eruit gestemd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan hadden ze er niet uit moeten gaan, dan konden ze nomineren
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
Dat zegt hij ook. Er komen nog fans bij die haar nog niet kenden. Dat komt bovenop de fans die ze al had.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:03 schreef anine het volgende:
En ook niet bedenken dat er mensen zijn die Jane gewoon leuk vinden. Alles op de volgers. Ik volg niets. Denk dat er zo meer zijn, nog nooit van Jane gehoord.
Dit is allemaal voor de cameraquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft vanaf het begin een probleem met haar en is flink aan het invullen
meer volgers dus minder kansen voor arme onbekende Jordy
daarnaast lult hij uit zijn nek want er zitten ieder jaar 'bekende' mensen in BB
Ze praten bullshit maar Jordy is nu wel weer bij zijn favoriete stokpaardje gekomen : voor de bühne bekend worden
Over Mattie zegt hij niets, en Jolien is helemaal hypocriet nu
Walgelijk weer![]()
Haha ja dit vind ik ook grappig. Hetgeen waarover ie praat, eerlijk, het is niet helemaal niet-kloppend wat ie zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft vanaf het begin een probleem met haar en is flink aan het invullen
meer volgers dus minder kansen voor arme onbekende Jordy
daarnaast lult hij uit zijn nek want er zitten ieder jaar 'bekende' mensen in BB
Ze praten bullshit maar Jordy is nu wel weer bij zijn favoriete stokpaardje gekomen : voor de bühne bekend worden
Over Mattie zegt hij niets, en Jolien is helemaal hypocriet nu
Walgelijk weer![]()
Nee ze zeggen niets omdat ze nog nodig is om in de halve finale te gerakenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit zo vals , allemaal lullen over Jane maar het niet tegen haar zelf zeggen
Maar die twee die nu braaf ja zitten te knikken zetten zichzelf ook voor paalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dit vind ik ook grappig. Hetgeen waarover ie praat, eerlijk, het is niet helemaal niet-kloppend wat ie zegt.
Maar het geldt net zo goed voor die 2 en dat benoemt ie niet
Ik vraag het niet voor niks. In m’n post boven jou leg ik uit hoe je ‘een groep wildvreemde mensen’ verkeerd kunt interpreteren.quote:
Haha klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die twee die nu braaf ja zitten te knikken zetten zichzelf ook voor paal
Dat zei Sharice inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
'zij is al een persoon' 'zij staat al in de finale'
Dat verbaast me nou echt geen ene millimeterquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hopelijk niet Ashley dan m want ik begreep dat zij Jordy fan is
Nee, dat is anders zegt ze. Bij hem is het toeval dat ze hem al kenden, ook al heeft hij meer volgers op insta als Jane. Kortom, ze zijn bang voor Jane lijkt het, maar heeft echt geen ene reet te maken met volgers. Bij mij had ze gewonnen op het moment dat ze binnenkwam.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef kater1 het volgende:
Mattie heeft toch ook al in RLS-en meegedaan? Ah Jolien vraagt het nu aan Mattie. Hij zegt er weinig over behalve dat hij al heen lang aan BB wilde meedoen.
Hij had er thuis misschien wel een spreadsheet van, wie wat waar en waaromquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:10 schreef mazaru het volgende:
Jordy weet alle Instagramvolgersaantal van iedereen volgens mij
Dat valt me dus vies tegen, ook van Mattiequote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:10 schreef Puzzie het volgende:
En niet een die het even voor Jane opneemt.
Denk het niet Matti heeft er 66k maar gebruikt dat account niet voor BB daar gebruikt hij een fanaccount voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:10 schreef mazaru het volgende:
Jordy weet alle Instagramvolgersaantal van iedereen volgens mij
Million dollar island ook nog geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
Mattheus heeft aan 1 klein dingetje meegedaan? Volgens mij zat hij in het programma rijk/arm en nog in Love island. Niet echt 1 klein dingetje
Dat is dan al drie kleine dingetjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:13 schreef anine het volgende:
[..]
Million dollar island ook nog geloof ik
Deze discussie is meer geweest in het huis. Al gelijk toen matti vertelde dat ze bekend was en veel volgers had. Matti heeft dit in bb gebracht. En is ook zo dat er mensen gevraagd worden, vorig jaar Alice en tyron geloof ik dat die uit de bak kwamen. Alleen waren die verder nergens op tv geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit zo vals , allemaal lullen over Jane maar het niet tegen haar zelf zeggen
Is het echt walging dan? Ik kreeg het maar een beetje half mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat valt me dus vies tegen, ook van Mattie
1 op 1 goede gesprekken en zo gauw als Jane de kamer uit is gaat hij mee in de walging die jordy over jane heengooit
bah, vies ventje ook die Mattie. glibbert overal doorheen
Jordy heeft het ook tegen matti en keanu toen gezegd over de aantallen volgers toen hij het hoorde.quote:
Ja daar zal de sfeer in huis niet beter van worden denk ik. Niemand gunt iets aan iemand daar en zeker niet aan Jane.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:14 schreef anine het volgende:
Als dat vliegtuigje deze week ook nog komt worden ze gek denk ik
Zo hoorde ik het dus ook een beetje, gewoon een constatering waar imo wel een kern van waarheid in zit, waar je iemand niet per se mee neer hoeft te willen halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deze discussie is meer geweest in het huis. Al gelijk toen matti vertelde dat ze bekend was en veel volgers had. Matti heeft dit in bb gebracht. En is ook zo dat er mensen gevraagd worden, vorig jaar Alice en tyron geloof ik dat die uit de bak kwamen. Alleen waren die verder nergens op tv geweest.
Ik zou wel weer als jordy fan weggezet worden maar was geen neerhalen maar een gewoon gesprek over beginnen met een achterstand.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo hoorde ik het dus ook een beetje, gewoon een constatering waar imo wel een kern van waarheid in zit, waar je iemand niet per se mee neer hoeft te willen halen.
Maar as said, kreeg het niet superscherp mee verder.
Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik wel of niet beter kan doen volgens jouquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ms een ideetje om ff wat anders te gaan doen.
Dat zegt wat. Ze mogen haar niet en daar is een r3den voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar zal de sfeer in huis niet beter van worden denk ik. Niemand gunt iets aan iemand daar en zeker niet aan Jane.
Het was ook maar een idee. Een frisse neus halen kan helpen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik wel of niet beter kan doen volgens jou
Ik zie zoiets wel echt als iets waar Jordy weer over kan chagrijnen. Omdat ie er zelf geen heeft gekregen danquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar zal de sfeer in huis niet beter van worden denk ik. Niemand gunt iets aan iemand daar en zeker niet aan Jane.
Ik denk dat bb voor jane gewoon een baantje is tot het volgende project. Anders.dan bv jordy die er lang naar toe leeft en veel voor heeft gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:18 schreef kater1 het volgende:
Misschien als 5 mensen in het huis denken dat Jane BB ziet als het zoveelste programma dat ze moet winnen, zouden ze misschien gelijk kunnen hebben?
En wat is de reden dan, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat zegt wat. Ze mogen haar niet en daar is een r3den voor.
Dat ze haar niet leuk of aardig vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En wat is de reden dan, heb ik iets gemist?
Pur misschien een ideequote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:20 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kan BB even wat oordoppen voor dat arme zielige knulletje fixen
Misschien moet jij gewoon ff normaal doen met je prietpraat over usersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het was ook maar een idee na die hulpkreten van je.
Dat is bij mij nog geen reden om een persoon zo door het slijk te halen in een spelletjesprogrammaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:21 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat ze haar niet leuk of aardig vinden
Dat idee had ik ook idd. En ik ben geen Jordy fan 😂quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou wel weer als jordy fan weggezet worden maar was geen neerhalen maar een gewoon gesprek over beginnen met een achterstand.
En Pootje die al vijf jaar wachtte tot hij mocht meedoen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat bb voor jane gewoon een baantje is tot het volgende project. Anders.dan bv jordy die er lang naar toe leeft en veel voor heeft gedaan.
Dat denk ik ook wel idd. Maar imo is dat allemaal dan weer niet zo relevant. Voor een ander misschien wel, maar voor mij niet. Leuke spelers/mensen gaat het me om, achtergrond boeit me niet zoveelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat bb voor jane gewoon een baantje is tot het volgende project. Anders.dan bv jordy die er lang naar toe leeft en veel voor heeft gedaan.
Nou sterkte dan maarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon ff normaal doen met je prietpraat over users
Kan hij iig niet klagen over het gesnurkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en heel moeilijk te verwijderen vast is vast
Door het slijk halen? Nu heb ik iets gemist geloof ik. Ze praten gewoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is bij mij nog geen reden om een persoon zo door het slijk te halen in een spelletjesprogramma
Ik heb er wel iets over gelezen in het vliegtuigen topicquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
Morgen 14:00 vliegtuigje Jane ofzo toch? Als ik het goed las ergens?
‘Waarom in de winkel goeie kope? Koop bij Gino wees een goeie koper’quote:
Jaaa!! toen ik hem voor het eerst met Killer Kamal bij 101 Barz zag wist ik niet wat ik zagquote:
Hahah ja heerlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jaaa!! toen ik hem voor het eerst met Killer Kamal bij 101 Barz zag wist ik niet wat ik zag![]()
Was dit echt of was een grap, maar ik kwam niet meer bij van het lachen was direct om![]()
Ik heb me ook wel een tijdje gestort in het vage verhaal wat om hun heen hing.
maar wat een genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Meteen afleren, wil je liever in je rovershol slapen? Prima, DM en ticket afgeven aan je duopartnerquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat er alles aan doen om zo snel mogelijk die slaapkamer in te kunnen.
Dus ik gok dat Jordy morgenochtend de boel nog meer aandikt en eerst weer een rondje gaat maken over de slechte nacht die hij wederom heeft gehad door 'haar'
en ik ben benieuwd hoe zielig hij overdag gaat doen
Heeft ie oordopjes dan trouwens?quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:39 schreef Puzzie het volgende:
Jane's schuld
en weer een argument om zielig te zijn en zijn zin te krijgen
Oordopjes werken prima
En nu op deze manier z’n zin proberen door te drukken denk ik. ‘Kijk! Zo erg is het dat ik in de woonkamer heb moeten slapen’.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
En dan stampend die kamer binnen waar 4 anderen proberen te slapen. Egoïst!
Ja want ik dan wat raar vind is dat er blijkbaar geen oordopjes in het huis zijn en hij ook niet heeft gevraagd of BB wat voor hem heeft.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
Hij dikt het volgens mij ook echt aan puur omdat het Jane is.
Linda had er een hoop meegenomen , maar Jordy zou zelf allang hebben kunnen vragen of ze wat voor hem kunnen regelenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En ook op de andere kamer wordt gesnurkt
Nou die kan heel hard snurken hoor, en de laatste dagen hebben ze het leuk samenquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
Hij dikt het volgens mij ook echt aan puur omdat het Jane is.
Nou dat lost het snurken van jane niet op als ze op de grotenslaapkamer komt te liggen.en zij vind het prettig daar in die suitequote:Op woensdag 19 maart 2025 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden die suite allang dicht moeten gooien en iedereen op de slaapkamer. Beter voor de groep.(vandaag weinig gezien, moet ook gewerkt worden) Het is op stream vandaag mssn de grote Jordyshow geweest, maar in de COS gaat het bijna alleen over Jordy. Als iemand te veel aandacht vraagt, moet je hem geen aandacht geven.
Slaap lekker, hoop dat de sfeer morgen beter is.
Dat heeft Matt al eerder gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit gaat weer de hele dag uitgemolken worden. En er mag nu blijkbaar ook in de woonkamer geslapen worden.
Gelukkig m'n ontbijt net opquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:09 schreef Willewa het volgende:
Sharice: ‘als ik morgen een haartje van hun na het douchen tussen mijn tenen vind, haal ik die er stuk voor stuk vanaf en steek die tussen hun boterham’.
oeh bah, zwarte harde harenquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen gekke dingen gezien tussen het brood?
Zeker, maar ik had lekker op de bank gegaan ipv dat ronde ding. Mattie ging door het snurken van pootje een paar keer in de kleedruimte liggen. Daar is jane even pillen innemen. Staat nu bij jordyquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:35 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Apart dat Jordy niet in de slaapkamer mag slapen maar wel in de woonkamer..
En zo heeft hij toch gewonnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
Filmpje: https://streamable.com/mvut8s
En dat alleen om een dekbed te pakken, want die in de Suite is natuurlijk niet goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
Filmpje: https://streamable.com/mvut8s
Nee die stinkt haha en de andere waren nog wakkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En dat alleen om een dekbed te pakken, want die in de Suite is natuurlijk niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt in het boudoir want woonkamer mocht nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:45 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje ook tevoorschijn. Jordy ligt te lachen. Ze kunnen trouwens hier niets van zeggen want meerdere hebben ergens anders gelegen. Als bb dingen moet doen in huis dan kan het niet.
Ben heel benieuwd hoe het gaat vandaag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Zal er vandaag genomineerd gaan worden?
Dat is wel de verwachting.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Zal er vandaag genomineerd gaan worden?
Eerder wisten wij het al doordat Matt naar de DGB werd geroepen voor de reddingquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel de verwachting.
Bekendmaking vandaag of morgenochtend.
Niet echt missen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder wisten wij het al doordat Matt naar de DGB werd geroepen voor de redding
Dat gaan we nu ook missen
Morgen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Ach jee Matt ook al gewond, een verbandje om zijn vinger. Sharice is er maar druk mee
Nou dit inderdaad..Ze hebben de vorige versies toch gezien?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap dat niet ze weten toch dat hierna helemaal niets is van alle anderen. Nou jordy je gaat gewoon weer werken hoor. Komt gewoon helemaal niets. Matti denkt van wel hierna. Positief of negatief. Dat dingen effect kunnen hebben op werkgebied. Over verhoren enzo. Kan zijn dat werkgever zegt even iets anders gaan doen. Jordy wilde hiervoor al iets anders gaan doen voor zichzelf. Zijn werk vind hij echt leuk.
Matti zegt dus dat het wel invloed kan hebben. Jordy wil terugkeren naar zijn eigen werk maat weet niet of dit ook kan. (Ivm verhoren)quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou dit inderdaad..Ze hebben de vorige versies toch gezien?
Lintjes doorknippen en bootjes dopen....... in Madurodamquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Jordy vraagt zich af wat er hierna gebeurd. Hij was van plan weer gewoon te gaan werken maar voor hetzelfde komt er zoveel op je af qua aanbiedingen/verzoeken dat werken er niet meer inzit
quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lintjes doorknippen en bootjes dopen....... in Madurodam
Dat kan..... in een karaokebar in Torromollinosquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]Jaaa maar hij wil graag presenteren
Dat was dus een opmerking om sharice en jane over fleur te laten praten voor zijn secret mission.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]Jaaa maar hij wil graag presenteren
Of nomineren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:02 schreef OmaJacky het volgende:
Charice naar de DBK , zal wel de video boodschap krijgen van de veiling
Denk dat er toch een standbeeld van Jordy (met als inspiratie “Is het hier oorlog) en VIP-rondleidingen komen in Kampenquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Jordy vraagt zich af wat er hierna gebeurd. Hij was van plan weer gewoon te gaan werken maar voor hetzelfde komt er zoveel op je af qua aanbiedingen/verzoeken dat werken er niet meer inzit
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jane weet niet of ze de act van gister kunnen overtreffen.
Sharice: denk het wel. Wie niet waagt wie niet wint.
Hoop ik ook niet want vrees dat er een vrijstelling aan vast hangt.quote:
FEBO is druk met 2 mensen de hoofdrol te geven dit jaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop ik ook niet want vrees dat er een vrijstelling aan vast hangt.![]()
Jolien haar freeze moet nog komen benieuwd wie ze gaan sturen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO is druk met 2 mensen de hoofdrol te geven dit jaar
Erg jammer
Van niets doen en hangen in de zon kan je ook moe wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
Het beeld voor de rest van de dag en vanavond vroeg naar bed omdat ze moe zijn
[ afbeelding ]
Ja maar weer eens de podcast kan hem bijna dromenquote:
Daar luister ik nooit naarquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van niets doen en hangen in de zon kan je ook moe worden
[..]
Ja maar weer eens de podcast kan hem bijna dromen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zeker. Jordy zou alleen de hoofdrol moeten krijgen
Emil uit Utopia ook, die is eindredacteur bij diverse TV productie maatschappijen geweest en doet dit nog steeds. Hij zat o.a. achter Love Island en Paradise Hotel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Bij mijn weten is huub de enige die na een rls een goede baan heeft overgehouden in de televisiewereld.
Oke was dat die spierbundel in Utopia 1. Die aan worstelwedstrijden mee deedquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Emil uit Utopia ook, die is eindredacteur bij diverse TV productie maatschappijen geweest en doet dit nog steeds. Hij zat o.a. achter Love Island en Paradise Hotel.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke was dat die spierbundel in Utopia 1. Die aan worstelwedstrijden mee deed
Dat duurt toch nooit zo lang?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Zijn bezig met nomineren blijkbaar, dat zal hoogstwaarschijnlijk wel want uiterlijk morgen moet dat bekend worden.
Ik Jane ook nuquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deze lock duurt lang, toch?
Ben Axel nu wel beu gezien hoor.
Ik zet gelijk geluid af kan die stem echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deze lock duurt lang, toch?
Ben Axel nu wel beu gezien hoor.
Ik denk dan nog eerder iemand die met een bedrag vertrektquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zou toch niet exit Jane zijn om haar wond?
Ik denk geen nominatiesquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Als het nomineren is zal het zo wel klaar zijn die SL toch?
ben er klaar voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |