Die lag gewoon op de bankquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
Verkapte SL dit
Zou jordy stampij maken voor zn bed
Ik stel me dan een krijsende jordy voor die op de grond ligtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
Verkapte SL dit
Zou jordy stampij maken voor zn bed
aannamequote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slapende Jane
Terwijl er mensen wakker zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegen het einde word ik altijd iets vervelend somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Owquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
tegen het einde word ik altijd iets vervelend soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Andere David vond dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje zit in de stoel
Die ligt minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
vurig als in hitsigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien is vurig nu het over influencers gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |