Nou die kan heel hard snurken hoor, en de laatste dagen hebben ze het leuk samenquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
Hij dikt het volgens mij ook echt aan puur omdat het Jane is.
Nou dat lost het snurken van jane niet op als ze op de grotenslaapkamer komt te liggen.en zij vind het prettig daar in die suitequote:Op woensdag 19 maart 2025 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden die suite allang dicht moeten gooien en iedereen op de slaapkamer. Beter voor de groep.(vandaag weinig gezien, moet ook gewerkt worden) Het is op stream vandaag mssn de grote Jordyshow geweest, maar in de COS gaat het bijna alleen over Jordy. Als iemand te veel aandacht vraagt, moet je hem geen aandacht geven.
Slaap lekker, hoop dat de sfeer morgen beter is.
Dat heeft Matt al eerder gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit gaat weer de hele dag uitgemolken worden. En er mag nu blijkbaar ook in de woonkamer geslapen worden.
Gelukkig m'n ontbijt net opquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:09 schreef Willewa het volgende:
Sharice: ‘als ik morgen een haartje van hun na het douchen tussen mijn tenen vind, haal ik die er stuk voor stuk vanaf en steek die tussen hun boterham’.
oeh bah, zwarte harde harenquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen gekke dingen gezien tussen het brood?
Zeker, maar ik had lekker op de bank gegaan ipv dat ronde ding. Mattie ging door het snurken van pootje een paar keer in de kleedruimte liggen. Daar is jane even pillen innemen. Staat nu bij jordyquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:35 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen![]()
Apart dat Jordy niet in de slaapkamer mag slapen maar wel in de woonkamer..
En zo heeft hij toch gewonnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
En dan stampend die kamer binnen waar 4 anderen proberen te slapen. Egoïst!
Filmpje: https://streamable.com/mvut8s
En dat alleen om een dekbed te pakken, want die in de Suite is natuurlijk niet goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:42 schreef KinKiJan het volgende:
En dan stampend die kamer binnen waar 4 anderen proberen te slapen. Egoïst!
Filmpje: https://streamable.com/mvut8s
Nee die stinkt haha en de andere waren nog wakkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:47 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En dat alleen om een dekbed te pakken, want die in de Suite is natuurlijk niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt in het boudoir want woonkamer mocht nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:45 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje ook tevoorschijn. Jordy ligt te lachen. Ze kunnen trouwens hier niets van zeggen want meerdere hebben ergens anders gelegen. Als bb dingen moet doen in huis dan kan het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |