Dat zou grappig zijn. Maar waarschijnlijk wij kijkers.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
Misschien mogen de oud-bewoners wel nomineren.
hopelijk niet Ashley dan m want ik begreep dat zij Jordy fan isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
dan hadden ze er niet uit moeten gaan, dan konden ze nominerenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
Hmmmm daar hadden de oudbewoners weinig invloed op hè. Gewoon door ons kijkers eruit gestemd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan hadden ze er niet uit moeten gaan, dan konden ze nomineren
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:51 schreef anine het volgende:
Dat zegt hij ook. Er komen nog fans bij die haar nog niet kenden. Dat komt bovenop de fans die ze al had.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:03 schreef anine het volgende:
En ook niet bedenken dat er mensen zijn die Jane gewoon leuk vinden. Alles op de volgers. Ik volg niets. Denk dat er zo meer zijn, nog nooit van Jane gehoord.
Dit is allemaal voor de cameraquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft vanaf het begin een probleem met haar en is flink aan het invullen
meer volgers dus minder kansen voor arme onbekende Jordy
daarnaast lult hij uit zijn nek want er zitten ieder jaar 'bekende' mensen in BB
Ze praten bullshit maar Jordy is nu wel weer bij zijn favoriete stokpaardje gekomen : voor de bühne bekend worden
Over Mattie zegt hij niets, en Jolien is helemaal hypocriet nu
Walgelijk weer![]()
Haha ja dit vind ik ook grappig. Hetgeen waarover ie praat, eerlijk, het is niet helemaal niet-kloppend wat ie zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft vanaf het begin een probleem met haar en is flink aan het invullen
meer volgers dus minder kansen voor arme onbekende Jordy
daarnaast lult hij uit zijn nek want er zitten ieder jaar 'bekende' mensen in BB
Ze praten bullshit maar Jordy is nu wel weer bij zijn favoriete stokpaardje gekomen : voor de bühne bekend worden
Over Mattie zegt hij niets, en Jolien is helemaal hypocriet nu
Walgelijk weer![]()
Nee ze zeggen niets omdat ze nog nodig is om in de halve finale te gerakenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit zo vals , allemaal lullen over Jane maar het niet tegen haar zelf zeggen
Maar die twee die nu braaf ja zitten te knikken zetten zichzelf ook voor paalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja dit vind ik ook grappig. Hetgeen waarover ie praat, eerlijk, het is niet helemaal niet-kloppend wat ie zegt.
Maar het geldt net zo goed voor die 2 en dat benoemt ie niet
Ik vraag het niet voor niks. In m’n post boven jou leg ik uit hoe je ‘een groep wildvreemde mensen’ verkeerd kunt interpreteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |