quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zeker. Jordy zou alleen de hoofdrol moeten krijgen
Emil uit Utopia ook, die is eindredacteur bij diverse TV productie maatschappijen geweest en doet dit nog steeds. Hij zat o.a. achter Love Island en Paradise Hotel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Bij mijn weten is huub de enige die na een rls een goede baan heeft overgehouden in de televisiewereld.
Oke was dat die spierbundel in Utopia 1. Die aan worstelwedstrijden mee deedquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Emil uit Utopia ook, die is eindredacteur bij diverse TV productie maatschappijen geweest en doet dit nog steeds. Hij zat o.a. achter Love Island en Paradise Hotel.
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke was dat die spierbundel in Utopia 1. Die aan worstelwedstrijden mee deed
Dat duurt toch nooit zo lang?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Zijn bezig met nomineren blijkbaar, dat zal hoogstwaarschijnlijk wel want uiterlijk morgen moet dat bekend worden.
Ik Jane ook nuquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deze lock duurt lang, toch?
Ben Axel nu wel beu gezien hoor.
Ik zet gelijk geluid af kan die stem echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Deze lock duurt lang, toch?
Ben Axel nu wel beu gezien hoor.
Ik denk dan nog eerder iemand die met een bedrag vertrektquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zou toch niet exit Jane zijn om haar wond?
Ik denk geen nominatiesquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Als het nomineren is zal het zo wel klaar zijn die SL toch?
ben er klaar voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |