Dat was dus een opmerking om sharice en jane over fleur te laten praten voor zijn secret mission.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]Jaaa maar hij wil graag presenteren
Of nomineren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:02 schreef OmaJacky het volgende:
Charice naar de DBK , zal wel de video boodschap krijgen van de veiling
Denk dat er toch een standbeeld van Jordy (met als inspiratie “Is het hier oorlog) en VIP-rondleidingen komen in Kampenquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Jordy vraagt zich af wat er hierna gebeurd. Hij was van plan weer gewoon te gaan werken maar voor hetzelfde komt er zoveel op je af qua aanbiedingen/verzoeken dat werken er niet meer inzit
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jane weet niet of ze de act van gister kunnen overtreffen.
Sharice: denk het wel. Wie niet waagt wie niet wint.
Hoop ik ook niet want vrees dat er een vrijstelling aan vast hangt.quote:
FEBO is druk met 2 mensen de hoofdrol te geven dit jaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop ik ook niet want vrees dat er een vrijstelling aan vast hangt.![]()
Jolien haar freeze moet nog komen benieuwd wie ze gaan sturen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO is druk met 2 mensen de hoofdrol te geven dit jaar
Erg jammer
Van niets doen en hangen in de zon kan je ook moe wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef mazaru het volgende:
Het beeld voor de rest van de dag en vanavond vroeg naar bed omdat ze moe zijn
[ afbeelding ]
Ja maar weer eens de podcast kan hem bijna dromenquote:
Daar luister ik nooit naarquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van niets doen en hangen in de zon kan je ook moe worden
[..]
Ja maar weer eens de podcast kan hem bijna dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |